2024-01-02, 00:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag vet inte, du verkar ju vara expert på lagar, vilken lag går det under att förstöra någon annans inkomst källa?
Inte går det under olaga dataintrång iallafall...

En sista gång, har hon hackat och raderat kanalen, så är det olaga dataintrång.
Citera
2024-01-02, 00:08
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Heder till dig dock som köper att du hade fel. Intressant att det är ett "gränsfall"
Pucko, det där stycket var med i den första kommentaren. Det är inget jag kom på i efterhand. Jag har inte ändrat min åsikt.
Men du är ju bara här för att trolla så...
Citera
2024-01-02, 00:09
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej, förvisso inte, men hon verkar gå all in för att sänka Christofer för att han lämnade henne. Hon känner säkert någon som känner nån som vill tjäna en hacka...
Nu har Jacke lagt upp en story på insta, med stöd till Chrippa.
Jag är övertygad om att detta kan bli otrevligt, med förtal och smutskastning. Det brukar bli så när tjejer likt Amber Heard inte får som dom vill.
Detta kommer bli väldigt otrevligt. Tänk på att Chrippa har varit tänd på Linnea sedan hon var 14-15 år gammal. I ca 10 år har dom smygit fram och tillbaka. Hon har alltså hur mycket information som helst på honom. Kör hårt Linnea, du har oss på Flashback som backar dig i detta! Chrippa är ett svin!
Citera
2024-01-02, 00:09
Medlem
Privattaxins avatar
Citat:
Pucko, det där stycket var med i den första kommentaren. Det är inget jag kom på i efterhand. Jag har inte ändrat min åsikt.
Mitt fel, läste inte så noga. Men då blir det ännu mer oklart varför du inte tror att det är olaga dataintrång när du redan hade postat att så var fallet
Citera
2024-01-02, 00:11
Avslutad
Citat:

Din åsikt är irrelevant, det är hårda fakta som gäller. Sov nu.
Citera
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej, förvisso inte, men hon verkar gå all in för att sänka Christofer för att han lämnade henne. Hon känner säkert någon som känner nån som vill tjäna en hacka...
Nu har Jacke lagt upp en story på insta, med stöd till Chrippa.
Jag är övertygad om att detta kan bli otrevligt, med förtal och smutskastning. Det brukar bli så när tjejer likt Amber Heard inte får som dom vill.
Jag tror inte att Linnea gjorde detta pga att Chrippa ville lämna henne.
Chrippa förlorar allt om han lämnar henne, han kan inte få en bostad, han kan inte ta lån, han blir hemlös utan Linnea.
Linnea har dock alla möjligheter i världen.
Så nej, jag tror inte Linnea anklagar honom för något pga att han gjorde slut med henne.
Och eftersom han fortsätter vara häktad för grov misshandel så tyder det på att det finns skador. Hur dessa skador exakt har uppkommit får utredningen visa.
Citera
Medlem
Jag tycker att det är intressant hur iskall och tyst linnea är. Hon vet säkert att hon har rätten på sin sida.
Citera
2024-01-02, 00:13
Medlem
Citat:
Chrippa förlorar allt om han lämnar henne, han kan inte få en bostad, han kan inte ta lån, han blir hemlös utan Linnea.
Så nej, jag tror inte Linnea anklagar honom för något pga att han gjorde slut med henne.
Och eftersom han fortsätter vara häktad för grov misshandel så tyder det på att det finns skador. Hur dessa skador exakt har uppkommit får utredningen visa.
Precis…hon förlorar mer på att falskt anmäla utan bevis. Tror inte hon skulle ge upp sitt rykte för en 34 årig anaboladvörg
Citera
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Typ omöjligt att bevisa vem som gjorde det. Även om ip-nummer finns så finns inga bevis för vem som satt där just då ju.

Om flickvännens ip raderade kanalen så kanske egenmäktigt förfarande kan dömas ut.
Du har en poäng.
även om det är flickvännens ip kan hon ju säga att en vän hade hennes telefon eller liknande, omöjligt att bevisa vem som faktiskt gjorde det.
Citera
Medlem
Citat:

Hur vet man att han är häktad för grov misshandel?
Citera
2024-01-02, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yungvidziboi
Vad har han för nick isåfall? Luktar dock troll från dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Andra kan nog intyga att jag talar sanning. Jag minns inte hans nick, minns bara JW.

Det tar emot lite att faktiskt stå bakom privattaxins inlägg nu då h*n tyvärr skrivit lite för mycket strunt/motsättningar i tråden nu ikväll men jag kan dock intyga att Chrippa haft ett konto här vilket blev avstängt för ett tag sedan men vill inte outa det för vill inte bryta mot reglerna.
Men du kommer kunna hitta det utan för mycket ansträngning om du söker lite smart/rätt i tråden.
Citera
2024-01-02, 00:15
Medlem
Citat:
Du har en poäng.
även om det är flickvännens ip kan hon ju säga att en vän hade hennes telefon eller liknande, omöjligt att bevisa vem som faktiskt gjorde det.
Eller att han själv gjort det för att sätta dit henne för just det här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in