2024-01-01, 23:12
Medlem
Triphes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cecham
Jag är hundra procent säker på att Linnea blev eller är otroligt svartsjuk. De bråkar och hon tar kontroll över hans sociala medier. Chrippa som lever på dom får såklart panik samtidigt som Linnea vet mycket om Chrippa som inte vi vet (man fattar ju att mkt händer som inte visas speciellt med knark och pengar) Chrippa har Chloe som han hade förlorat om Linnea öppnar truten för mycket så det blir bråk och Linnea hetsar honom med att gå ut med allt hon vet och att hon ska ta bort hans kanal osv (som hon gjort) och Chrippa tappar det totalt. Jag tror det hänt, men tror absolut han blev grovt psykad till att ta till våld. Hon är inte en oskyldig liten unge utan hon har vetat att han ska explodera om hon använder rätt tekniker. Hon tänkte komma ut som en vinnare medan han skulle förlora allt ink barn (o Julia) för att sitta i fängelse och inte ha en krona. Hon blev inte kär i Chrippa, hon blev kär i att få leva sitt länge drömda influenser-liv och umgås med Jocke o Jonna. Och få allt betalt för sig. Snipp,snapp slut så var denna sagan slut.

Du är nog på spåren skulle jag tippa
Citera
2024-01-01, 23:12
Medlem
Citat:
Jag är hundra procent säker på att Linnea blev eller är otroligt svartsjuk. De bråkar och hon tar kontroll över hans sociala medier. Chrippa som lever på dom får såklart panik samtidigt som Linnea vet mycket om Chrippa som inte vi vet (man fattar ju att mkt händer som inte visas speciellt med knark och pengar) Chrippa har Chloe som han hade förlorat om Linnea öppnar truten för mycket så det blir bråk och Linnea hetsar honom med att gå ut med allt hon vet och att hon ska ta bort hans kanal osv (som hon gjort) och Chrippa tappar det totalt. Jag tror det hänt, men tror absolut han blev grovt psykad till att ta till våld. Hon är inte en oskyldig liten unge utan hon har vetat att han ska explodera om hon använder rätt tekniker. Hon tänkte komma ut som en vinnare medan han skulle förlora allt ink barn (o Julia) för att sitta i fängelse och inte ha en krona. Hon blev inte kär i Chrippa, hon blev kär i att få leva sitt länge drömda influenser-liv och umgås med Jocke o Jonna. Och få allt betalt för sig. Snipp,snapp slut så var denna sagan slut.

Tror du har 100 % rätt.
Citera
2024-01-01, 23:14
Medlem
Citat:
Möjligt, men visar det sig att den här ANABOLA MANNEN har slagits innan också i förhållandet så är det KÖRT för honom.
Citera
2024-01-01, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Kan du inte lägga ut det som handla om det här? För oss som e lite lata

Hur han behandlat sitt ex?
Notera att det är från fupen och inte alls är mina ord.

Behandlat henne illa psykiskt; nedvärderande kommentarer om hennes utseende, han har bett henne att hon ska gå och sminka sig för att hon ser ut som en man utan smink. Skriver inte på papper så att barnet kan börja förskola, bråkar om överlämningar.
I hans hem finns inga regler för barnet så det stökar till det när det är exets vecka.
L blir sur när J ringer till C, så samtal får göras när L inte är i närheten.

Nu handlar inte denna tråd om exet, men det var sorglig läsning och den jag lider mest med är barnet som får uppleva allt det här.
Jag önskar faktiskt hans ex allt gott och att hon fokuserar på barnet och sig själv och inte släpper in en ny snubbe i livet på ett bra tag.

Sen får vi se vad som har hänt med det här dramat och vad den utlösande faktorn var för att allegedly vara en kvinnoboxare.
Citera
2024-01-01, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Linnea är aktiv på instagram. Hon har börjat följa några konton här under kvällen. Bland annat Kammi och någon tjej som krigar för henne i Cluees kommentarsfält.

Oj, ja jag har ingen koll på henne utan tänkte bara en logisk förklaring till att hon inte raderat bilder men då blev det en liten twist där...men det var intressant information.
Citera
2024-01-01, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara443
Möjligt, men visar det sig att den här ANABOLA MANNEN har slagits innan också i förhållandet så är det KÖRT för honom.

Inte med exet, där förekom inget fysiskt våld enligt en fup utan bara psykiskt. Dock är det lika illa.
Citera
2024-01-01, 23:23
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Jag vet ingenting. Oftast är det misstanke om flera brott i dylika fall, men efter vidare utredning plockas viss misstankar bort. Det är bara för att utreda brett, och poliserna kan inte juridik, vilket blir problematisk.
Jag menade mer att om han faktiskt misshandlat henne så grovt att hon ligger i koma borde han vara åtalad för mordförsök. Vilket han inte är.
Citera
2024-01-01, 23:26
Avstängd
KungPungPats avatar
Man såg sanningen när dom snackade om att Jockiboi tycker att han är lik David Beckham.. jockes ultimata drömbög.

Då blev hon typ sur över att Crille inte fattar det som hon fattar.. att jockiboi är lik Beckham enligt hon också.

Så jävla äckligt rövslickeri men det fungerar väl så runt jockboi.. där folk står med öppna munnar och vill att jocke sprutar kändisskap över dom, som han gjorde med Crille.
Citera
2024-01-01, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Varför raderades Chrippas youtube kanal mitt i allt detta?

Hämnd utav Linnea som har tillgång till chrippas iCloud och mail.
Citera
2024-01-01, 23:29
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Kan julia begära ensamvårdnad pga detta ? Vad tror ni? Ps. Länka de som linneas syster skrivit/bilder på linneas skador om ni har
Kommer hon inte göra, hon verkar ju försöka försvara och skydda Chrippa så han inte ska dömas för detta. Hon vill nog att dem ska bli tillsammans igen.
Sorgligt, hon skulle må bäst av att stå på egna ben, singel, prioritera sig själv och dottern, och sen när hon mår bra igen mentalt och har ett stabilt liv. Först då börja leta kille igen.
Citera
2024-01-01, 23:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det innebär det inte alls, sluta sprid skit nu. Tids nog kan vi nog få en förklaring. Just nu kan Linnea av allt att döma vara i full färd med att radera spår.
vad för spår ska Linnea radera?
Citera
2024-01-01, 23:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag menade mer att om han faktiskt misshandlat henne så grovt att hon ligger i koma borde han vara åtalad för mordförsök. Vilket han inte är.

Åtalad? Det är många snurriga personer här nu🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in