Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Jag tycker det är riktigt lågt att svartmåla en kvinna som anmäler en man för misshandel.
Och riktigt lågt att tro på allt den anmäldes familj säger när dem försöker svartmåla kvinnan för att skydda mannen.
Det kan absolut vara lögn, men då kommer det fram under utredningen. Och att Chrippa fortfarande sitter häktad tyder väl ändå på att det verkar finnas någon form av sanning i det.
Jag har svårt att se att dem åker på en misstänkt misshandelsanmälan, möts av ett städat hem med en oskadd kvinna, och håller mannen i häktet i flera dagar.
Läste fupen om hans ex där hon yttrar sig om Kräftan....jisses. man kan ju lugnt säga att han är duktig på att kränka sin respektive. Vidrig människa är han och det verkar ju som att L har ett beteende som inte är helt hundra. Ett svartsjukt beteende menar jag då.
Det ser ju inte bra ut att ha kvinnoboxare på sitt cv. Och det ser inte bra att att köra en Gone Girl för att få synas i rampljuset.
Vi får väl se vad som egentligen har hänt, men precis som du skriver så blir man inte häktad bara sådär.