2024-01-01, 21:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag har inga bevis annat än vad jag kunnat bevittna genom vloggar och instastorys. Linnea har gått all in för att bli en influencer och att bli en av familjen Lundell..
Absolut, jag tror också hon är en golddigger som dejtade Chrippa för att få följare och bli känd.

Men det är inga bevis på att hon är en psykopat som skadar sig själv, och sedan påstår att Chrippa har misshandlat henne, i syfte att förstöra hans liv för att han vill gå tillbaka till sitt ex.
Citera
2024-01-01, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Eller så försöker Jocke skapa en hatstorm emot Linnea, likt han gjorde emot Joz, för att försöka tysta henne.
Fattar inte hur alla plötsligt kan tro att Linnea är den onda i detta, och Chrippa är 100% oskyldig.

Ja det är de duktiga på att svartmåla andra.
Vi får se vem som är den skyldige i det här dramat.
Citera
2024-01-01, 21:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovefree
Hon greps väl inte för skoj skull?
Jag tror han hade vissa skador på sig efter diverse saker kastats på honom.
Han sitter falskt anklagad för våldtäkt.

Som tur är finns it-forensiker som kommer sätta igång imorgon där svart på vitt kommer att läggas fram.
Han är ute i veckan igen
Hur vet du att han sitter anklagad för våldtäkt? enligt cluee är det ju pga grov misshandel?
Citera
2024-01-01, 21:13
Bannlyst
Fördelen med chrippa är att det inte går att sänka honom. Det hade han isåfall redan gjort. Han kommer kliva ut ur detta med en kanal som är desto större än var den var.
Visst, kan bli sega månader framöver, men i det långa loppet kan detta gynna honom.
Citera
2024-01-01, 21:16
Medlem
Necropoliss avatar
Känns som jocki vänder det lite till att tycka synd om sig själv, samtidigt skriver så verkar han inte övertygad att L ljuger ?

https://ibb.co/tm7WGvx
https://ibb.co/K6RNg2T
https://ibb.co/D1JrMYy
Citera
2024-01-01, 21:19
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Ja det är de duktiga på att svartmåla andra.
Vi får se vem som är den skyldige i det här dramat.
Jag tycker det är riktigt lågt att svartmåla en kvinna som anmäler en man för misshandel.
Och riktigt lågt att tro på allt den anmäldes familj säger när dem försöker svartmåla kvinnan för att skydda mannen.

Det kan absolut vara lögn, men då kommer det fram under utredningen. Och att Chrippa fortfarande sitter häktad tyder väl ändå på att det verkar finnas någon form av sanning i det.
Jag har svårt att se att dem åker på en misstänkt misshandelsanmälan, möts av ett städat hem med en oskadd kvinna, och håller mannen i häktet i flera dagar.
Citera
2024-01-01, 21:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
jo men hur? såg att jocke gick ut med det nu, men hur visste du det. har du blivit tjenis med familjen?

Jocke och jag har fått lite kontakt på messenger. Upplever den som bra och respektfull. Han kontaktade mig ikväll och ville berätta. Istället för massa spekulationer här. Men när han berättat lade Clue News ut precis nästan samma info som jag fick.

Hinner inte med nu men skriver nog ett inlägg imorgon. Sammanfattat ska Chrille velat göra slut pga Linneas hot och psyk, nåt Jocke och de sett, han gör slut, hon raderar kanalen, polis kommer till de och Chrippa grips och häktades sen idag 13.27. Hon ska ha ljugit om våldtäkt och misshandel. Detta är en sida av historien. Jag vet inte den andra och om detta stämmer. Framtiden får väl utvisa. Men Linnea ska enligt uppgifter ha utlovat hämnd om han gjorde slut. Hotat med att han inte ska ha kontakt med Julia och C.
Senast redigerad av 400Ben 2024-01-01 kl. 21:26.
Citera
2024-01-01, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jocke och jag har fått lite kontakt på messenger. Upplever den som bra och respektfull. Han kontaktade mig ikväll och ville berätta. Istället för massa spekulationer här. Men när han berättat lade Clue News ut precis nästan samma info som jag fick.

Hinner inte med nu men skriver nog ett inlägg imorgon. Sammanfattat ska Chrille velat göra slut pga Linneas hot och psyk, nåt Jocke och de sett, han gör slut, hon raderar kanalen, polis kommer till de och Chrippa grips och häktades sen idag 13.27. Hon ska ha ljugit om våldtäkt och misshandel. Detta är en sida av historien. Jsg vet inte den andra och om detta stämmer. Framtiden får väl utvisa. Men Linnea ska enligt uppfifter ha utlovat hämnd om han gjorde slut. Hotat med att han inte ska ha kontakt med Julis och C.
ok tack för uppdatering. skönt att din kontakt med jocke e bra, han verkar ändå vettig.
verkligen hann nog dessvärre ikapp chrippa. hoppas han lärde sig en läxa oavsett om detta e sant elr ej.
Citera
2024-01-01, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben

Hinner inte med nu men skriver nog ett inlägg imorgon. Sammanfattat ska Chrille velat göra slut pga Linneas hot och psyk, nåt Jocke och de sett, han gör slut, hon raderar kanalen, polis kommer till de och Chrippa grips och häktades sen idag 13.27. Hon ska ha ljugit om våldtäkt och misshandel. Detta är en sida av historien. Jsg vet inte den andra och om detta stämmer. Framtiden får väl utvisa. Men Linnea ska enligt uppfifter ha utlovat hämnd om han gjorde slut. Hotat med att han inte ska ha kontakt med Julis och C.

Förmodligen ligger det mycket sanning i detta. Jag tror Chrippa är oskyldig, en idiot är han. Men jag är övertygad om att han inte är en så stor idiot!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Känns som jocki vänder det lite till att tycka synd om sig själv, samtidigt skriver så verkar han inte övertygad att L ljuger ?

https://ibb.co/tm7WGvx
https://ibb.co/K6RNg2T
https://ibb.co/D1JrMYy
Det gör han ju alltid.
Citera
Medlem
Fan va sjukt detta har blivit. Kommer bli en Netflixderie om.några år...

Alltid tyckt dom där 2 är alldeles för mycket och påklistrat. Slutat kolla på hans videos efter hon kom med i dom..

Det lär inte vara skit svårt att bevisa om det är hon som ljuger och riggat detta..? Lär finnas bra med bevis för båda hållen
Citera
2024-01-01, 21:25
Medlem
htsolna08s avatar
Först var det jacke som hade en pyskotjej och nu crippa alltså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in