Citat:
Ursprungligen postat av
Leif.Jennekvist
Du lever i förnekelse min vän, våra svenska kvinnor är de som står för den ökade statistiken på just arab & BBC.
Är det så? Kan du bevisa det? Jag har inte sett någon statistik som visar att kvinnor ligger bakom dessa söktermer.
Det jag tycker är fascinerande är att så många män suktar efter att titta på stora svarta dolmar. Det är inget nytt för övrigt, sånt har varit populärt sedan 60-talet.
Att någon - kvinna eller man - skulle bli upphetsad av att titta på nakna arabiska män, håller jag för helt osannolikt. Då tror jag mer på min teori.
Mitt intryck är att unga svenska kvinnor inte är nämnvärt intresserade av araber och afrikaner. Deras föräldrageneration tycket däremot det är jättespännande. Men de är ju arkitekterna bakom det kaos ungdomarna tvingats växa upp i.
Ja, sen har vi naturligtvis bottenskrapet i form av dokusåpadeltagare och Zara Larsson. Och tatuerade tjockisar med rosa hår. Men i övrigt är kidsen smartare än så.
På de flesta skolor är det vattentäta skott mellan svenskar och invandrare.
Man är hjärtinnerligt less på lågbegåvade unga män vid namn Muhammed som stör och förstör. SD har gissningsvis en mycket stor väljarbas bland förstagångsväljare 2026.
Jag har tämligen god insyn.