2024-01-01, 13:50
Medlem
flesh-flutes avatar
Det är väl spännande att fantisera om att knylla en kvinna med hijab, gissar jag. Hela deras kultur går ju ut på att bylsa på kvinnorna så mycket kläder som möjligt för att gömma dem för männnens blickar.
Tror det är försvinnande få svenskar som sett en naken arabisk kvinna i verkligheten. Att se en sån suga och slafsa på en rosa penis med förhud kan säkert vara kittlande. Jag ser personligen inget fel med att dominera dessa kvinnor sexuellt. Inte minst eftersom det är oerhört störande för alla brushor att veta att nätet kryllar av sånt material. Mia Kalifa är väl den mest kända, men hon försöker bli en god muslim igen..

Detta med ”piss” oroar mig mer i jämförelse.
Senast redigerad av flesh-flute 2024-01-01 kl. 13:58.
Citera
2024-01-01, 13:54
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Det är våra svenska kvinnor som söker spänning, det mer djuriska och i deras ögon exotiska. De vill ha arabkuk och i ett första skede onanerar de till arabiska män på PH när de bestiger västerländsk kvinnor.
Citera
2024-01-01, 13:56
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Det är väl spännande att fantisera om att knylla en kvinna med hijab, gissar jag. Hela deras kultur går ju ut på att bylsa på kvinnorna så mycket kläder som möjligt för att gömma dem för männnens blickar.
Tror det är försvinnande få svenskar som sett en naken arabisk kvinna i verkligheten. Att se en sån suga och slafsa på en rosa penis med förhud kan säkert vara kittlande.

Detta med ”piss” oroar mig mer i jämförelse.

Du lever i förnekelse min vän, våra svenska kvinnor är de som står för den ökade statistiken på just arab & BBC.
Citera
2024-01-01, 13:58
Medlem
noll.con.trolls avatar
Men vad? De är väl sexiga. Att asiater är sexiga vet alla. Araber är ju asiater även de.
Citera
2024-01-01, 13:59
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Det är våra svenska kvinnor som söker spänning, det mer djuriska och i deras ögon exotiska. De vill ha arabkuk och i ett första skede onanerar de till arabiska män på PH när de bestiger västerländsk kvinnor.

Deras ögon är nog det minsta problemet 😁😁😁😁😁😁😁 även om det är en inkörsport.
Citera
2024-01-01, 13:59
Bannlyst
Kunde knappt bry mig mindre. Porr förstör och man bör lägga energin på något vettigt ist

Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Förbjudet mörda kvinnor och barn enligt islam med 👍
Haha, ni och erat ”enligt islam…”

Världen ska få se på phan när islam uppdaterats. Det är satans religion och allah är djävulen

Den falska profeten lär vart pervers som phan och gråtrunkar säkert nu i helvetet
Senast redigerad av Loveletter666 2024-01-01 kl. 14:02.
Citera
2024-01-01, 14:03
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Du lever i förnekelse min vän, våra svenska kvinnor är de som står för den ökade statistiken på just arab & BBC.

Är det så? Kan du bevisa det? Jag har inte sett någon statistik som visar att kvinnor ligger bakom dessa söktermer.
Det jag tycker är fascinerande är att så många män suktar efter att titta på stora svarta dolmar. Det är inget nytt för övrigt, sånt har varit populärt sedan 60-talet.
Att någon - kvinna eller man - skulle bli upphetsad av att titta på nakna arabiska män, håller jag för helt osannolikt. Då tror jag mer på min teori.

Mitt intryck är att unga svenska kvinnor inte är nämnvärt intresserade av araber och afrikaner. Deras föräldrageneration tycket däremot det är jättespännande. Men de är ju arkitekterna bakom det kaos ungdomarna tvingats växa upp i.
Ja, sen har vi naturligtvis bottenskrapet i form av dokusåpadeltagare och Zara Larsson. Och tatuerade tjockisar med rosa hår. Men i övrigt är kidsen smartare än så.

På de flesta skolor är det vattentäta skott mellan svenskar och invandrare.
Man är hjärtinnerligt less på lågbegåvade unga män vid namn Muhammed som stör och förstör. SD har gissningsvis en mycket stor väljarbas bland förstagångsväljare 2026.

Jag har tämligen god insyn.
Senast redigerad av flesh-flute 2024-01-01 kl. 14:20.
Citera
2024-01-01, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XavierPierrou
Nehejdu, du och dina gelikar! Det är Svensson som vässar kuken i högsta hugg till dessa arabiska skönheter. Förbjuden frukt, vettu!

Många i västerlandet har en sjuklig fetisch när det kommer till kvinnor från Mellanöstern. Man vill ha det man inte kan få!

Runka lugnt!
"Inte kan få". Du vet att ALLA araber inte låser in sina kvinnor va? så nog kan Svensson "få" om de vill (de flesta kända i tv från mellanöstern har svenska män till exempel), de flesta håller sig helst till sin egen ras dock.
Citera
2024-01-01, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polisflickan
Sant, men Sverige gör ju allt för påverkar alla muslimer som kommer hit att de ska sluta följa Islam och istället "integreras" och bli mer som feminina svenskar.

Tror det kan vara andra generationens muslimer som helt tappat religionen och istället blivit besatta av sex och pengar.
Ja, för prostitution, droger och porr är ju inte vanligt i mellanöstern..
Citera
2024-01-01, 14:15
Medlem
Citat:
Varför skulle det vara det? Araber har funnits i decennier i Sverige, den demografiska explosionen sedan 2015 har dock ökat på araber något oerhört. Och då skulle kvinnor gå igång något oerhört på araber helt plötsligt, när det dessutom tappat exotisismen och det exceptionella? Helt ologiskt. Som sagt mer logiskt att araber är fler, de använder porr mer och vill såklart se "sig själv" som utövare. Samma som att prostitutionen ökat (70-80 som går till horor är blattar, ökar andelen blattar ökar därmed prostitutionen)..
Citera
2024-01-01, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Men vad? De är väl sexiga. Att asiater är sexiga vet alla. Araber är ju asiater även de.
"Asiater"? Är som att säga att "människor är sexiga", en jäkla skillnad på japaner, filippiner, indier och uzbeker.
Citera
2024-01-01, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Är det så? Kan du bevisa det? Jag har inte sett någon statistik som visar att kvinnor ligger bakom dessa söktermer.
Det jag tycker är fascinerande är att så många män suktar efter att titta på stora svarta dolmar. Det är inget nytt för övrigt, sånt har varit populärt sedan 60-talet.
Att någon - kvinna eller man - skulle bli upphetsad av att titta på nakna arabiska män, håller jag för helt osannolikt. Då tror jag mer på min teori.

Mitt intryck är att unga svenska kvinnor inte är nämnvärt intresserade av araber och afrikaner. Deras föräldrageneration tycket däremot det är jättespännande. Men de är ju arkitekterna bakom det kaos ungdomarna tvingats växa upp i.
Ja, sen har vi naturligtvis bottenskrapet i form av dokusåpadeltagare och Zara Larsson. Och tatuerade tjockisar med rosa hår. Men i övrigt är kidsen smartare än så. På de flesta skolor är det vattentäta skott mellan svenskar och invandrare.
SD har gissningsvis en mycket stor väljarbas bland förstagångsväljare 2026.

Jag har tämligen god insyn.

Svenska kvinnor generellt är väldigt attraherade av araber tyvärr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in