2023-10-14, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Ja men Marockos befolkning består till 31% av berber. Hittade en bild på pappan och han ser inte särskilt arabisk ut heller. Mer lik Gaddafi (berber).

Pappan: https://via.tt.se/data/images/00282/...b860b4e6c7.jpg

Muammar Gaddafi: https://upload.wikimedia.org/wikiped...cropped%29.jpg

Felicé är lik sin farmor. Har alltid tyckt att hon är lik sin pappa.
Citera
2023-10-23, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Ful halvarab vill jag påstå. Både ful utan och innan har det visat sig. Otaliga är historierna om hur han lurat folk på pengar.

Nja, jag tycker att han var grann när han var yngre.

Men ja, han har nog betett sig illa många gånger.
Citera
2023-10-23, 17:07
Medlem
Jag lyssnade på återföreningen. Kändes knepigt att Torsten verkade vettigare än sin brorsa Rikard. Han verkar vara ett komplett as. Rå-alkad och bråkig och allmänt slut i huvudet.
Citera
2023-12-30, 17:57
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chopper Read
Jag lyssnade på återföreningen. Kändes knepigt att Torsten verkade vettigare än sin brorsa Rikard. Han verkar vara ett komplett as. Rå-alkad och bråkig och allmänt slut i huvudet.

Båda är inte friska men tänk hur mycket Richard fått stått ut med med Torsten?
Citera
2023-12-30, 19:44
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Ful halvarab vill jag påstå. Både ful utan och innan har det visat sig. Otaliga är historierna om hur han lurat folk på pengar.
Ja, han är jävlig att ha att göra med vad gäller pengar och affärer. Luspank och utan jobb i perioder, och då lurar han skjortan av omgivningen. Sen får han plötsligt in suspekta mängder stålar från ingenstans, och då bränner han dem och lever rövare istället för att ta tag i sitt liv. Samma sak när han jobbar i perioder, då lever han som om det inte fanns någon morgondag. Hade han sparat lite hade han sluppit fiffla runt och manipulera. Han ges gång på gång nya chanser att ta tag i sitt liv, och bränner sina broar lika många gånger. Hopplös människa. Men sådär är det med missbrukare, inget nytt under solen att de inte går att lita på.

Ingen stor dramatiker heller, i mina ögon. Mer en blek kopia av Per Oscarsson. Fast då och då kommer jag på mig själv med att tycka han är rätt kul och lite ball i sin yrkesroll.
Citera
2023-12-30, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chopper Read

Han är ju skådespelare

"Ja, han är jävlig att ha att göra med vad gäller pengar och affärer. Luspank och utan jobb i perioder, och då lurar han skjortan av omgivningen. Sen får han plötsligt in suspekta mängder stålar från ingenstans, och då bränner han dem och lever rövare istället för att ta tag i sitt liv. Samma sak när han jobbar i perioder, då lever han som om det inte fanns någon morgondag. Hade han sparat lite hade han sluppit fiffla runt och manipulera. Han ges gång på gång nya chanser att ta tag i sitt liv, och bränner sina broar lika många gånger. Hopplös människa. Men sådär är det med missbrukare, inget nytt under solen att de inte går att lita på."

Hur gör han när han lurar folk - en knarkade Ali Baba lånar man inte ut pengar till o
inte heller ger man dom pengar eller gör affärer med dom - ungefär som att bli kompanjon
med TiggeROM
Senast redigerad av SC430 2023-12-30 kl. 23:14.
Citera
2024-01-01, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Ja men Marockos befolkning består till 31% av berber. Hittade en bild på pappan och han ser inte särskilt arabisk ut heller. Mer lik Gaddafi (berber).

Pappan: https://via.tt.se/data/images/00282/...b860b4e6c7.jpg

Muammar Gaddafi: https://upload.wikimedia.org/wikiped...cropped%29.jpg

Vad skönt
Citera
2024-01-17, 22:41
Medlem
Var han månne jultomte förra året? Någon som fick besök i så fall?
Citera
2024-02-06, 14:38
Medlem
Lyssnade på podden ”Bara en till” med Nemo Hedén där han intervjuade Annika Jankell. Så fint och värdigt sätt hon berättar om sitt liv med Thorsten. Stort gjort ♥️
Citera
2024-02-07, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagflickan
Lyssnade på podden ”Bara en till” med Nemo Hedén där han intervjuade Annika Jankell. Så fint och värdigt sätt hon berättar om sitt liv med Thorsten. Stort gjort ♥️

Annika Jankell har sagt flera gånger att hon inte skaffade barn med en missbrukare utan med en man som var väldigt snäll och känslig men som tyvärr blev sjuk.
Citera
2024-02-09, 10:09
Medlem
Fråga:
Jag har hört en pod (tror jag) där Thorsten intervjuas. Minns bara fragment men det var så otroligt underhållande. Han berättar om någon hund som har brock i röven och kåt-tjack. En jävla massa rövarhistorier med en hiskelig fart. Om hur någon dör på ett hotellrum när Thorsten skriker ”Dö nu!” Kan vara så att det var någon youtube-intervju också men det är ett jäkla driv och tempo iaf och Thorsten bara maler på med stories. Någon som känner igen var det kan vara ifrån?
Citera
2024-02-13, 10:43
Medlem
SpottaSlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jejpii
Fråga:
Jag har hört en pod (tror jag) där Thorsten intervjuas. Minns bara fragment men det var så otroligt underhållande. Han berättar om någon hund som har brock i röven och kåt-tjack. En jävla massa rövarhistorier med en hiskelig fart. Om hur någon dör på ett hotellrum när Thorsten skriker ”Dö nu!” Kan vara så att det var någon youtube-intervju också men det är ett jäkla driv och tempo iaf och Thorsten bara maler på med stories. Någon som känner igen var det kan vara ifrån?

Återföreningen heter den, finns på Podme. Thorsten bjuder till här. Andra säsongen är bra också, då de är i Paris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in