2023-12-31, 23:40
Medlem
På sommaren när alla går i shorts men även på gymmet så ser jag ständigt killar som ser ut att vara helt rakade på benen. Hör det till evolutionen att vi får mindre och mindre kroppsbehåring eller rakar sig killarna numera? Jag har ganska mycket hår på armar och ben men har aldrig sett det som överdrivet/onormalt mycket. Jag tycker att alla killar jag ser numera har extremt lite hår på armar och ben. Står man bara en meter ifrån dom så ser det ut som att dom är helrakade.

Den håriga, maskulina vikingen är tydligen död sedan länge. Ni killar, rakar ni er eller har ni bara dålig hårväxt på armar och ben? Är det låg testosteronnivå eller vad är orsaken? Hur känns det att ha sådan bristande kroppsbehåring?
Senast redigerad av DinSkummaGranne 2023-12-31 kl. 23:43.
Citera
2023-12-31, 23:55
Medlem
SnutteFia03s avatar
De är fåfänga och rakar sig, antagligen. Ser många med ordentlig behåring själv.
Citera
2024-01-01, 00:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Det känns kallt. Men kroppsbehåring är äckligt. Klart man rakar sig vartän man kan.
Citera
2024-01-01, 00:13
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det känns kallt. Men kroppsbehåring är äckligt. Klart man rakar sig vartän man kan.

Är det någon ny grej?

Min kille är rätt lurvig, och samma med hans bror.
Citera
2024-01-01, 00:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Är det någon ny grej?

Min kille är rätt lurvig, och samma med hans bror.

Nytt 10 år minst. Snubbar kan ju vara rätt skäggiga men de rakar alltid sina nertill.
Citera
2024-01-01, 00:16
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Nytt 10 år minst. Snubbar kan ju vara rätt skäggiga men de rakar alltid sina nertill.

Inget jag känner igen, men hår på bröst och mage tycker jag är fint.
Citera
2024-01-01, 00:31
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Som du kan hägra dig i. Du får säga åt det på skarpen dock åt män. För det är helrakat som gäller numera.
Citera
2024-01-01, 01:01
Medlem
Bara feminiserade killar rakar sig.
Citera
2024-01-01, 01:26
Bannlyst
Citat:

Jag rakar inte mig själv på det stället ofta. Varför skulle jag? Min kuk är stor nog att det inte spelar roll.
Citera
2024-01-01, 01:37
Medlem
Citat:

Trimmat eller vildvuxet?
Citera
2024-01-01, 03:16
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskamanarcucks
Någon som inte ens kan få iväg ett mindre djur från sin trädgård ska nog inte håna andra män för att bete sig som kvinnor.

Men kom igen, stämmer det att folk rakar armar och ben? Det är väldigt homosexuellt. Jag rakar endast axlarna då jag tycker det är fult med behåring där
Citera
2024-01-01, 04:06
Medlem
Endast en transvestit och homosexuella rakar armar och ben. Och dessa personer är inte en stor del av kundbasen på gym.

Är TS säker på att han är hetrosexuell? Att titta på en annan man ben och armar och tänka: "Så lite hår, har han rakat sig?" är inte direkt normalt. Tittar du in killars rumpor också? Kanske tänker du: "Ohh, så stor rumpa. Kanske får jag komma in?". Vissa upptäcker det först när de är medelålders så inget illa menat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in