2023-12-31, 18:38
Medlem
BaronVonHelsikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jepp, han försöker få tag på visa användares identiteter. Ska se om jag kan hitta det gamla inlägget om det.
Det kommer bara skjuta honom själv i foten när han döms för förtal så.

Jag vill också vara eftersökt och få skadestånd, när idioten kommer fällas för grovt förtal
Citera
2023-12-31, 19:09
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsike
Jag vill också vara eftersökt och få skadestånd, när idioten kommer fällas för grovt förtal
Bara att vara aktiv i Chrippas och Jockes tråd. Sanningen verkar vara det som gör ondast också. Så kanske du också har en chans att få sätta dit Jocke och dem andra för förtal.
Citera
2023-12-31, 19:22
Medlem
har själv varit med om psykopater och narcisser, ett intressant släktskap, de är självgoda änglar som gör världen till en annan plats, sen när kritiken kommer, då är det personen det är fel på, i jockiboi-töntens fall så stämmer allt, en självgod upplåst narcissist som tror han kan köra en Judge Dredd och bulldoza egna regler, och att jockiboiboy-tönten inte själv ser att han (har ens en snopp?) skjuter sig själv i foten?

Om han (har han ens en snopp?) hänger ut folk får jockiboi-tönten tåla att han själv hängs ut...
Citera
2023-12-31, 20:20
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlagahtor
har själv varit med om psykopater och narcisser, ett intressant släktskap, de är självgoda änglar som gör världen till en annan plats, sen när kritiken kommer, då är det personen det är fel på, i jockiboi-töntens fall så stämmer allt, en självgod upplåst narcissist som tror han kan köra en Judge Dredd och bulldoza egna regler, och att jockiboiboy-tönten inte själv ser att han (har ens en snopp?) skjuter sig själv i foten?

Om han (har han ens en snopp?) hänger ut folk får jockiboi-tönten tåla att han själv hängs ut...

Han har sexchattat med minderårig som läckte chatten där det ser ut som grooming dvs han försökte göra redo ett barn för sex genom att förklara att Jonna gillar när Jocke har sex med andra.
Jocke anser att vi ska gå vidare nu eftersom han har erkänt att han "var ett svin/pedofil" på jockiboi tiden men har slutat försöka sätta på ungar nu så låt oss bara gå vidare eller så kommer Jocke uppmärksamma folk på att du inte delar Jockes, Anjos och Crippas åsikt om att Jocke ska fortsätta synas i tv efter att såna sexchattar har läckts och sen erkänts av Jocke.

Vill han kriga mot folk som har en annan åsikt än honom gällande konsekvenser av läckt sexchat med barn på 14 år.. så lär det inte gå bra för han.
Citera
2023-12-31, 20:36
Medlem
KungPungPats avatar
Jocke känner nog av att TV inte kan samarbeta med folk som har skapat sexchattloggar med 14 åringar.

Att babbla om att tv står på Jockes sida mot folk som har en annan åsikt.. är skitsnack enligt min tro.

Dom avslutade väl hans tv show direkt när Olof uppmanade folk till att kontakta tv bolagen gällande groomingen som bevisade att på tv är sista stället vart Jocke ska vara då barn ibland kontaktar kändisar och det har vi ju sett hur det slutar.

Eller samarbetar Kanal 5s chefer med pedofilen nu igen?
Citera
2024-01-01, 00:51
Medlem
KungPungPats avatar
Ni får inte tro att Jocke förgriper sig på sina barn. Där går gränsen.
För det första så är det andra familjers barn som Jocke försökte grooma, och för det andra så har Jocke slutat med grooming i chattar med 14 åringar för flera år sedan.
Ni får inte tro att jocke fortfarande är pedo för då kommer trolljägarna hem till dig och frågar hur du kan tro att Jocke inte har ändrats.
Incest är nämligen inget som familjen Berg kan acceptera att folk tror.
Nu vet ni vad ni får tro iaf.
Och vad som väntar er som tror fel om Jockiboi.
Citera
2024-01-01, 01:01
Medlem
KungPungPats avatar
Grooming av Joz får ni inte heller tro även om ni hittar nakenvideos där Jocke vill visa Joz inredning i utlandet medans Jocke hade snorren framme.
För det första så misslyckades groomingen av Joz som gillar fitta, för det andra så har Jocke slutat att grooma små manliga snickare för flera år sen innan Jocke jagade Joz utanför hans bostad.
Det finns inga bevis för att Jocke fortfarande försöker böga och vara pedo.
Förtal heter det om ni tror att Jocke groomar gubbar som inte ens är snygga ju som Jocke förklarade när han hängdes ut som groomingbög av Joz som berättade hur groomingen gick till mot just han, stackarn.
Säg inte nej till Jockes böglustar för då blir ni behandlade som Joz.
Citera
2024-01-01, 01:43
Medlem
KungPungPats avatar
Jag läser om grooming vilket tydligen kan betyda att man tex manipulerar sina barn till att tjäna pengar genom youtube.
Det är själva manipuleringen som går till på ett visst sätt med mycket gåvor för att kunna skuldbelägga offret om offret inte vill göra youtube tex.

Så om man kollar vad grooming betyder så är det även grooming som gör att Jockes barn gör youtube.

Ville dom inte.. så hade Jocke bara skuldsatt dom genom att påminna dom om alla leksaker som dom har fått.

Beviset för ekonomisk grooming av Jockes barn är faktumet att dom syns i videos som föräldrarna tjänar pengar på.

Det går inte att manipulera bort ett sånt faktum.
Citera
2024-01-01, 02:02
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag läser om grooming vilket tydligen kan betyda att man tex manipulerar sina barn till att tjäna pengar genom youtube.
Det är själva manipuleringen som går till på ett visst sätt med mycket gåvor för att kunna skuldbelägga offret om offret inte vill göra youtube tex.

Så om man kollar vad grooming betyder så är det även grooming som gör att Jockes barn gör youtube.

Ville dom inte.. så hade Jocke bara skuldsatt dom genom att påminna dom om alla leksaker som dom har fått.

Beviset för ekonomisk grooming av Jockes barn är faktumet att dom syns i videos som föräldrarna tjänar pengar på.

Det går inte att manipulera bort ett sånt faktum.

Jag tycker det är så jävla tydligt från minsta killen från några av hans senaste videor att lillen är EXTREMT trött på att farsan ska göra sina konstiga pedagog samtal , som dom stunderna när han tvingar ungen att säga jag älskar dig 10ggr om och kräver pussar på skiten också efter... Att ingen fattar hur fucked det är som kommenterar hur underbara föräldrar dom är skrämmer mig på riktigt.
Citera
2024-01-01, 02:52
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Jag tycker det är så jävla tydligt från minsta killen från några av hans senaste videor att lillen är EXTREMT trött på att farsan ska göra sina konstiga pedagog samtal , som dom stunderna när han tvingar ungen att säga jag älskar dig 10ggr om och kräver pussar på skiten också efter... Att ingen fattar hur fucked det är som kommenterar hur underbara föräldrar dom är skrämmer mig på riktigt.

Ja det blir lite obekvämt om just Jocke ska pussa barn då man vet ju att han smetat in sig i bajs och groomat både barn, snickare och Anjo.

Svårt att helt plötsligt börja tro att han inte är den bajslekande groomaren som han har visat sig vara.

Grooming handlar om att offret ska känna sig beroende av groomaren.. så är man förälder så är den punkten uppfylld automatiskt.

Sen kan man manipulera för att få barnen att göra det man vill.

Vill barnen inte vara kändisar en dag så manipulerar Jocke dom enkelt tills dom tror att dom vill tjäna pengar åt sina föräldrar.

Det är nog enklare än man tror när en mästermanipulatör som Jocke vill manipulera barn att acceptera kändisskapet och att sitta som i en bur.

Att Jocke babblade om att flytta utomlands för att barnen inte ska tvingas gå i skolan så checkas en till box för grooming då skolor är där barn berättar om övergrepp , därför vill groomare att barn slutar ha klasskompisar och andra familjära relationer.

Får groomaren välja så får barn inte gå till skolor och knyta relationsband med andra vuxna och barn.
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-01 kl. 03:06.
Citera
2024-01-01, 03:06
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Ja det blir lite obekvämt om just Jocke ska pussa barn då man vet ju att han smetat in sig i bajs och groomat både barn, snickare och Anjo.

Svårt att helt plötsligt börja tro att han inte är bajslekande groomaren som han visat sig vara.

Grooming handlar om att offret ska känna sig beroende av groomaren.. så är man förälder så är den punkten uppfylld automatiskt.

Sen kan man manipulera för att få barnen att göra det man vill.

Vill barnen inte vara kändisar en dag så manipulerar Jocke dom enkelt tills dom tror att dom vill tjäna pengar åt sina föräldrar.

Det är nog enklare än man tror när en mästermanipulatör som Jocke vill manipulera barn att acceptera kändisskapet och att sitta som i en bur.

Att Jocke babblade om att flytta utomlands för att barnen inte ska tvingas gå i skolan så checkas en till box för grooming då skolor är där barn berättar om övergrepp , därför vill groomare att barn slutar ha klasskompisar och andra familjära relationer.

Får groomaren välja så får barn inte gå till skolor och knyta relationsband med andra vuxna och barn.

Mm japp jag håller med på mycket , tänker också på hur dom nedvärderade joz för att vara närgången och pussa alla hej vilt. Det är ju PundfarsanSomAlltidHarGlajjorFöreHanÄrBäng som lät det bli en grej för fuskbyggaren.. Jag lider verkligen med Joz just nu när man spekulerat och förstått cirkusen.

Det är så jävla stört allting
Citera
2024-01-01, 03:45
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Mm japp jag håller med på mycket , tänker också på hur dom nedvärderade joz för att vara närgången och pussa alla hej vilt. Det är ju PundfarsanSomAlltidHarGlajjorFöreHanÄrBäng som lät det bli en grej för fuskbyggaren.. Jag lider verkligen med Joz just nu när man spekulerat och förstått cirkusen.

Det är så jävla stört allting

Nu hänger han ut flashbackare snart också.
Kanske får vi se Jocke jaga flashbackare utanför deras hem.
Spännande.

Kommer det ut vem jag är så blir det domstol direkt då jag stämmer han direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in