Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
De bevis jag efterlyst och erhållit hittills för att NK levererat ammunition till Ryssland är rena dyngan. Ni upprepar dock detta mantra som kakaduor. Men presentera för all del dina bevis. Och jag lovar att jag har väldigt bra koll på Rysslands produktion och lager av militärt materiel. Mycket bättre koll än din sida som systematiskt underskattat Rysslands militära produktionskapacitet.
Du får hemskt gärna berätta för oss okunniga vad Nordkorea annars kan exportera till Ryssland i den omfattningen och som dessutom kräver militär närvaro ? Du får också gärna berätta för oss hur du vid årsskiftet mellan 2023 och 2024 fortfarande inte förstår hur sateliter fungerar och vad de har för uppgifter

Att sedan ryska representanter tackat Nordkorea offentligt och publikt för stödet är en annan mindre detalj i sammanhanget .
Järnvägsstationen/platsen heter för övrigt Tumangang och är en världens mest övervakade platser .
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tumangang_station
Är det inte bättre att du slutar tramsa nu ? Det är liksom lite slöseri med tid både för dig och oss andra när vi redan vet att du ljuger samt att risken för att du förolämpar din stora ledare ökar i takt med lögnerna ( Du vet Putin värderar de få vänner han har kvar och att då pissa på Nordkorea och deras bistånd är inget klokt karriärdrag )