2023-08-10, 16:17
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogga
https://i.kym-cdn.com/photos/images/...42/755/493.jpg
Säger man den obekväma sanningen är man ett troll i folks ögon.
Citera
2023-09-04, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
En farbror till mig åkte dit av dumpen. Hade varit en annan sak om han letat upp tjejer och nästan tvingat dom till sex, men frivilligt sex tycker jag man borde få ha även om man är 13 och 47.

Håller med det är mest samhällets moraliserande som lett till att dumpen ens ”behövs ” finns samtycke borde inget vara förbjudet. Sen måste rimliga gränser finnas. Rätt enkelt,är man mogen nog att ha sex så borde man vara mogen nog att bestämma med vem. Allt annat som sägs är moraliserande.
Citera
2023-11-06, 16:31
Medlem
Tack och lov inte någon jag känner eller känner igen.
Citera
2023-11-06, 16:34
Medlem
Läskigt att det finns pedofiler i tråden som skriver. Jag kan inte tolka det på annat sätt om man tycker det är helt okej att ha sex med barn.

Men en del av er kanske gör som profeten.
Citera
2023-11-06, 18:32
Medlem
En som bor i grannhuset. Ingen jag känner men typ en sådan granne man kunde nicka till när man var ute på promenad. Ser honom fortfarande då och då men senaste året har han hållit en väldigt låg profil med en djupt neddragen keps.

Sedan tror jag att det finns en till som jag hade sporadisk kontakt med för säg 12-15 år sedan och det i tjänsten. Utseendet, ålder och bostadsorten stämmer väl in men jag tror inte att namnet någonsin framkom. Kommer inte ihåg vad han hette men ser jag namnet så kan jag möjligen konfirmera.
Citera
2023-11-07, 22:20
Medlem
Mammasauruss avatar
Mitt ex.
Far till tre av mina barn.
Höll på att få hjärtstillestånd och världen kollapsade under mina fötter, sjukskrev mig, fick panik.
Gädda #253
Citera
2023-12-16, 15:33
Medlem
Adelaides avatar
Tack och lov har jag inte det.
Citera
2023-12-16, 19:40
Medlem
En gammal kollega hamnade på Dumpen. Var dock flera år sedan jag träffade honom och har aldrig umgåtts privat.
Citera
2023-12-28, 18:27
Medlem
sjalvmordavpoliss avatar
En ''vän'' till mig fångades rätt så nyligen på Dumpen. Lite jobbigt att ses tillsammans med bilder på denne personen nu i efterhand. Har ingen som helst kontakt med honom idag och han verkar ha rensat bort alla sina sociala medier och gått under jorden.
Citera
2023-12-29, 11:53
En av de som hamnat på Dumpen kände jag igen då jag haft honom på min vänlista på Facebook.
Men det var ingen jag kände privat eller någonsin har träffat.
Jag tog bort min Facebook långt innan, men hade jag haft kvar kontot så hade jag nog tagit bort personen därifrån- man vill ju inte ha sitt namn förknippat med någon som hängts ut för något dåligt.

En annan som fastnade där gjorde att jag fick hjärtat i halsgropen då det var en gammal bekant jag såg! Trodde jag.
För snacka om dubbelgångare.
Men där fick jag känna lite på hur det är för de anhöriga till dem som hamnar på Dumpen att se någon som står en nära hängas ut där. Jag fick en så kraftig reaktion när jag trodde det var någon jag kände att jag hann börja må illa.
Citera
2023-12-31, 01:26
Medlem
Stenbocksmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
men frivilligt sex tycker jag man borde få ha även om man är 13 och 47.

Går pedofilin i släkten? En trettonåring är ett barn. Skulle en 47årig gubbe ligga med mitt 13åriga barn skulle jag dödat honom frivilligt eller inte.
Citera
2023-12-31, 22:09
Medlem
Chingchonglings avatar
Jap i Jönköping rian och nelson som var lärare i jkpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in