Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
Men om du inte kan svara på min fråga om bilden du länkat till så blir det meningslöst eftersom jag inte kan ryska. Får jag fråga varför du länkade till en bild med en rysk soldat framför sovjetiska 122mm Gradraketer som bevis för att de fått dem av Nordkorea? För du kan ju inte svara på vad det är för modifikationer som gör dem nordkoreanska. Ursprungspostaren på twitter spekulerar dessutom bara om det. Det borde finnas tydligare bevis i Ukraina i så fall om Nordkorea levererat ammunition till Ryssland.
Men nu får du väl fan ta och ge dig! Jag har redan besvarat den saken. Dvs vad han säger. Han säger att han är tacksam för dessa som kommer från Nordkorea. Han säger också att det är bättre precision med dessa och att de har längre räckvidd.
Tredje gången jag förklarar detta för dig nu.
Är du helt handikappad?
Din andra fråga skiter jag fullständigt i då jag inte berört ämnet och inte kan något om vapen och ammunition.
Tillägg: sedan ifrågasatte jag om det var fejk eller inte men du kanske inte förstår vad fejk är?
Ska jag behöva leta upp mitt svar till dig en fjärde gång och posta det på nytt?