Citat:
Ursprungligen postat av
Ringhals3
Bra!
Vi fick lånet för 12 år sedan. Då hade de en bra lokal i stan (inte för att jag kräver det), nu ligger det 1 km utanför stan i en skrubb.
Då var alla snälla, alla visade på uträkningar, lät oss sitta ifred och prata, verkligen superbra. T o m på den tiden drog de inte räkningar innan de krävdes så att kunden, inte mottagaren skulle få räntan. Men nu är de otrevliga och vill inte jobba. Jag hade problem med mitt bank-ID och deras tech skulle hjälpa mig, men jag insåg att gjorde jag som han sa skulle programmet sluta funka för gott då jag råkade fatta att mitt MACOS var för gammalt, men det skulle hålla ut en månad, hellre det än att det försvinner direkt. Han kunde inte sitt jobb och bara fortsatte tjata om att jag skulle göra fel fastän jag förklarade vad som skulle hända. I början hade de aldrig gjort den missen.
Undra bara vad man ska byta till. Vill ha samma bank som min kompis. Vill helst kunna köpa BTC, men ingen tillåter väl det.
Det som TS råkade ut för är en sådan sak en börjar med, sedan gör alla banker så, vilket känns som är emot konkurrensprincip.