2023-12-27, 22:16
  #14401
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Du har pausat dina inköp i väntan på ett mycket högre pris alltså. Ok, varför det?

Jag är ganska nöjd med hur jag skalat mina inköp senaste 12 månaderna, min personliga uppfattning är att vi ska ner eller står still fram till mitten av Januari, därför avvaktar ja köp
Citera
2023-12-27, 22:16
  #14402
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
säkert nån som bryr sig.
vi har varit i uppgång i många veckor nu så därför tror jag på nergång
Det finns skäl till nergång men det är inget jag spelar på.
https://twitter.com/CryptoCon_/status/1739670755594420533
Citera
2023-12-27, 22:17
  #14403
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
säkert nån som bryr sig.
vi har varit i uppgång i många veckor nu så därför tror jag på nergång
Jo, du har ju aldrig, enligt egen utsago aldrig haft fel.
https://www.youtube.com/watch?v=NAEppFUWLfc&list=RDGMEMQ1dJ7wXfLlqCjwV0xfS NbA&index=28
Citera
2023-12-27, 22:51
  #14404
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Jo, du har ju aldrig, enligt egen utsago aldrig haft fel.
https://www.youtube.com/watch?v=NAEppFUWLfc&list=RDGMEMQ1dJ7wXfLlqCjwV0xfS NbA&index=28
kolla mina inlägg här i tråden så ser du jag inte snackar skit
Citera
2023-12-27, 22:57
  #14405
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
kolla mina inlägg här i tråden så ser du jag inte snackar skit

Du hade rätt ända tills dess att du hade fel..
Vad ska du göra nu då, gubben? Vänta eller bita i det sura äpplet?
Citera
2023-12-28, 06:27
  #14406
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Du hade rätt ända tills dess att du hade fel..
Vad ska du göra nu då, gubben? Vänta eller bita i det sura äpplet?
nör har jag haft fel då?
Citera
2023-12-29, 19:18
  #14407
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
nör har jag haft fel då?


Starta en tradingkurs eller nåt om du har bra koll.

Långsamt ner tyder på att det kanske inte blir så långt fall trots allt utan mer en väntan på att nåt ska hända och dra uppåt
Citera
2023-12-29, 19:32
  #14408
Medlem
Flaskhanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
säkert nån som bryr sig.
vi har varit i uppgång i många veckor nu så därför tror jag på nergång
Vilken nivå stänger du dina shorts/köper på?
Citera
2023-12-29, 19:56
  #14409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhank
Vilken nivå stänger du dina shorts/köper på?


sånt vågar jag mig inte på.
är inte villig att förlora stora summor.

jag köper och säljer som vanligt bara och när man kör med flera hundra tusen så behöver man inte göra så många trades per år.

Jag går nästan alltid all in om jag ser bra köptillfälle och säljer även allt när jag anser marknaden varit för het, som förra veckan.

Jag gör 20-40% i vinst per trade och blir kanske 5-10 trades per år så blir en del pengar då.
Förutom det så investerar jag i krypto med ett fåtal tusen varje månad från lönekontot för att få ett bra snittpris.

investera 3-5 tusen per månad när priset legat på 20-30k som det gjort senaste 2 åren, då är man ju uppe flera hundra tusen i vinst bara där när btc ligger på typ 150k.
Dessa från lönekonto har jag dock inte sålt utan jag säljer dom förmodligen nästa år.


Sticker vi upp mot, och över 45k kommer jag acceptera jag hade lite fel och köpa in mig då för då var detta bara en retest och det höll
__________________
Senast redigerad av Smushkush 2023-12-29 kl. 20:00.
Citera
2023-12-29, 21:38
  #14410
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
nör har jag haft fel då?

Fel å fel.. Ibland kan det råka bli rätt när man ger sig på att försöka överlista marknaden.
Jag bettar aldrig emot i en bulltrend. Vissa enstaka dagar har det kostat mig 200k, men sedan 10 v tillbaka har jag gjort fett med cash..
Citera
2023-12-29, 21:46
  #14411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Fel å fel.. Ibland kan det råka bli rätt när man ger sig på att försöka överlista marknaden.
Jag bettar aldrig emot i en bulltrend. Vissa enstaka dagar har det kostat mig 200k, men sedan 10 v tillbaka har jag gjort fett med cash..

Extremt riskfyllt att köra hävstång på krypto men det vet du säkert.
Finns erfarna traders som förlorat otroligt mycket pengar på detta sätt.

Kul när sånt funka ramen inte värt det när det går dåligt.

Köper man på vanligt vis så kan man alltid vänta tills det gått upp igen
Citera
2023-12-29, 22:00
  #14412
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Therak900
Extremt riskfyllt att köra hävstång på krypto men det vet du säkert.
Finns erfarna traders som förlorat otroligt mycket pengar på detta sätt.

Kul när sånt funka ramen inte värt det när det går dåligt.

Köper man på vanligt vis så kan man alltid vänta tills det gått upp igen

Kör inte med hävstång. Krypto är tillräckligt volatilt.. En halv mille i Uniswap gör dock livet värt att leva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in