Citat:
Ursprungligen postat av
Flaskhank
Vilken nivå stänger du dina shorts/köper på?
sånt vågar jag mig inte på.
är inte villig att förlora stora summor.
jag köper och säljer som vanligt bara och när man kör med flera hundra tusen så behöver man inte göra så många trades per år.
Jag går nästan alltid all in om jag ser bra köptillfälle och säljer även allt när jag anser marknaden varit för het, som förra veckan.
Jag gör 20-40% i vinst per trade och blir kanske 5-10 trades per år så blir en del pengar då.
Förutom det så investerar jag i krypto med ett fåtal tusen varje månad från lönekontot för att få ett bra snittpris.
investera 3-5 tusen per månad när priset legat på 20-30k som det gjort senaste 2 åren, då är man ju uppe flera hundra tusen i vinst bara där när btc ligger på typ 150k.
Dessa från lönekonto har jag dock inte sålt utan jag säljer dom förmodligen nästa år.
Sticker vi upp mot, och över 45k kommer jag acceptera jag hade lite fel och köpa in mig då för då var detta bara en retest och det höll