Flashback bygger pepparkakshus!
2023-12-29, 18:31
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikerossis
Inte jag heller, bara namnet på ägaren vilket är helt ointressant i frågan om vem bedragaren är.
Bedragaren e ju alla idiotet som släppte in gojnarna ilokalen

Zigenarna gjorde bara sitt jobb
Citera
2023-12-29, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
DO hade dömt restauranten att betala minst 100 tusen i skadestånd och nu kom zigenarna undan med en nota på 80 tusen.

Dvs restauranten gjorde 20 tusen i vinst på att skänka bort maten och drickat

Vidare vilket klientel har denna champagnerestaurant? Svenskar går väl knappast ut kvällstid i malmö? Lever de på kriminella araber och afrikaner eller hur ser det ut?

Eh, va? Jo. Svenska Malmöbor är givetvis ute kvllstid o äter och dricker. Varför skulle de inte vara det? Atmosfär och systerrestaurangen Escama (samma ägare) är väldigt populära bland sk vanligt folk.
Citera
2023-12-29, 18:36
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn27c
Eh, va? Jo. Svenska Malmöbor är givetvis ute kvllstid o äter och dricker. Varför skulle de inte vara det? Atmosfär och systerrestaurangen Escama (samma ägare) är väldigt populära bland sk vanligt folk.
Kanske pga alla araber och afrikaner som valdtar och skjuter
Citera
2023-12-29, 18:53
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikerossis
Inte jag heller, bara namnet på ägaren vilket är helt ointressant i frågan om vem bedragaren är.

Jag hittade inte heller på Merinfo. Men hittade på Mrkoll och Ratsit. Så inte skyddade uppgifter.

Christian Nilsson
Vasagatan 6
41124 Göteborg
Citera
2023-12-29, 19:05
Medlem
Låter verkligen som ett romskt namn Vad heter företaget han representerar?
Citera
2023-12-29, 19:10
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Jag hittade inte heller på Merinfo. Men hittade på Mrkoll och Ratsit. Så inte skyddade uppgifter.

Christian Nilsson
Vasagatan 6
41124 Göteborg

Med all sannolikhet helt fel person, som visats tidigare.
Citera
2023-12-29, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret

Christian Nilsson
Vasagatan 6
41124 Göteborg
Skulle den här CN vara bedragaren? Vad finns det för bevis? Hela tråden är en katastrof bestående av trams om araber, romer etc.
Citera
2023-12-29, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NPVDron
Om GM är Christian Nilsson (tidigare Christian Sebastian Mortensen och innan dess Christian Sebastian Melucci )
Så lär restaurangen inte få tillbaka sina pengar.

Har en FUP på honom då han blåste jävla många via blocket, och annat skit. (inkl en bekant till mig)

Här är FUP :
https://gofile.io/d/z41ji9

Hoppas ingen gör affärer med honom då han uppenbarligen dömts 87 gånger...
Kolla förfan upp vem ni gör affärer med.

Värt att omposta
Citera
2023-12-29, 19:13
Medlem
Undrar om alla 30 personer (förutom barnen under 10 år?) var med på upplägget för kvällen, dvs äta och dricka för att sedan ta springnota?

Eller om en person lovat att bjuda sällskapet och sedan uppstod denna situation där bjudaren struntade i att betala?

Oavsett borde det finnas ett par rakryggade män eller kvinnor i gänget som anser att detta är skämmigt och antingen A) sätter press på bjudaren att betala eller B) skramlar ihop pengar själva till betalning.
Citera
2023-12-29, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
(FB) 23 pers visade sig ha hyrt samma lägenhet idag-uthyraren försvunnen (Malmö)

Precis som denna
Citera
2023-12-29, 19:17
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viperstyle
Värt att omposta

Tvärtom, med tanke på att allt tyder på att det är fel person.
Citera
2023-12-29, 19:29
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Det är bara att hålla med.

Att ett helt gäng zigenare börjar beställa ohejdat bör få en krögare att fundera en extra gång.

Nu har krögaren tagit emot en stor beställning utan att reflektera. "hur tänker ni betala?" hade varit en legitim fråga.

De är klart som korvspad att gästerna började fabulera om faktura. Kyss mig i nacken! Ohederlighet sitter i deras gener. I deras DNA.

Sen är det lite komiskt. Ett tjöve ziggisar som äter och dricker, skrålar och skränar och sedan lämnar stället är lite av en parodi.

Restaurangen ska vara glada att tallrikar och diverse inredning inte försvann tillsammans med ziggisarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in