Citat:
Håller med om allt!Jag har följt LOL i många versioner, då jag gillar den spontana humorn. Då behöver det inte alltid var jätteroligt. Det spontana har en charm.
Den australiska och kanadensiska versionen är bra. Då man förstår språket. Har försökt se indisk engelska och några olika spanska versioner.
I alla så blir det lite skämskudde ibland. Då det är svart att vara rolig på beställning gentemot andra komiker som kanske är större och bättre.
Hur står den svenska varianten emot de andra?
Väldigt bra måste jag säga. Inga fegisar här inte utan de kastar in dig i situationen ( på andra håll har komikerna gått iväg och gömt sig)
Vi har ett bra startfält och alla är mer eller mindre kända.
Läser att Özz är ett rött skynke för många… jag är verkligen ingen fan av honom. Men jag tycker han bjuder till och gör inte programmet sämre.
Per Andersson är fantastiskt härligt galen och utan honom då hade alla fått kämpa för att få ihop ett bra program.
Helt klart sevärt.
Den australiska och kanadensiska versionen är bra. Då man förstår språket. Har försökt se indisk engelska och några olika spanska versioner.
I alla så blir det lite skämskudde ibland. Då det är svart att vara rolig på beställning gentemot andra komiker som kanske är större och bättre.
Hur står den svenska varianten emot de andra?
Väldigt bra måste jag säga. Inga fegisar här inte utan de kastar in dig i situationen ( på andra håll har komikerna gått iväg och gömt sig)
Vi har ett bra startfält och alla är mer eller mindre kända.
Läser att Özz är ett rött skynke för många… jag är verkligen ingen fan av honom. Men jag tycker han bjuder till och gör inte programmet sämre.
Per Andersson är fantastiskt härligt galen och utan honom då hade alla fått kämpa för att få ihop ett bra program.
Helt klart sevärt.
Skrattat hysteriskt av alla avsnitt, det enda dåliga var att det var så ojämn nivå på komikerna.
Han Edvin är ju amatör i jämförelse, nästan taskigt att slänga in honom tillsammans med folk som Janson, Andersson och Gustafsson.
Citat:
Ja, han är väl känd för att vara misantrop och folkilsk, de måste ha betalat bra för att få med honom i ett sånt här program.Tyckte dock han framstod som väldigt sympatisk, så hans rykte kanske är överdrivet.