2023-12-29, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Det är ok att försöka påverka domarna men båda situationerna igår var uppenbara skador och att då bete sig sådär har jag nog inte sett sen det var som värst uppe i Kempis.
Modo supportrar är skitna ur samma röv som Luleå supportrar.
Citera
2023-12-29, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Stor humor att publiken i Luleå kallar spelare filmare när man har dom två största filmarna i Luleå.

Rögle förlorar ännu en gång, men systern har fortfarande värvat ihop ett bra lag 😂

Som fbksupporter ska man sitta rätt lugnt i båten vad det gäller uttalanden om filmare så länge man har spelare som Nygård, Lindqvist i laget, för att nämna några. Söker man på Youtube färjestad diving så kommer det upp ganska mycket material..

Svenska dagbladet skrev "Färjestad är Hollywoodlaget nummer ett: fem utvisningar för diving. Ett regelbrott som drabbar laget - det blir svårare att få med sig utvisningar."

Inte jättesmickrande att bli utsett till "Hollywoodlaget nummer ett"
Eller vad tycker du?
Citera
2023-12-29, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steelclaw
Som fbksupporter ska man sitta rätt lugnt i båten vad det gäller uttalanden om filmare så länge man har spelare som Nygård, Lindqvist i laget, för att nämna några. Söker man på Youtube färjestad diving så kommer det upp ganska mycket material..

Svenska dagbladet skrev "Färjestad är Hollywoodlaget nummer ett: fem utvisningar för diving. Ett regelbrott som drabbar laget - det blir svårare att få med sig utvisningar."

Inte jättesmickrande att bli utsett till "Hollywoodlaget nummer ett"
Eller vad tycker du?

Kan bara skratta åt ditt inlägg!

Har du redan glömt den äckliga publikens skitbeteende? Som Luleåsupporter skulle jag ligga jävligt lågt med kommentarer här på ett tag!

By the way; när publicerade SvD det objektiva alster du refererar till? Du måste kunna länka till källan annars sjunker din trovärdighet ännu lägre! Det du refererar till måste vara ganska många år sedan! Har man Tyrväinen och Shinnimin i laget ska man bara hålla käft! Snälla kan du plocka fram när FBK fick en utvisning för diving sist? Seriöst! Är nyfiken!

Söker man på Youtube på "random lag diving" så får du garanterat ett antal träffar på de flesta lagen i SHL!
Senast redigerad av Palkranen 2023-12-29 kl. 16:07.
Citera
2023-12-29, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Kan bara skratta åt ditt inlägg!

Har du redan glömt den äckliga publikens skitbeteende? Som Luleåsupporter skulle jag ligga jävligt lågt med kommentarer här på ett tag!

By the way; när publicerade SvD det objektiva alster du refererar till? Du måste kunna länka till källan annars sjunker din trovärdighet ännu lägre! Det du refererar till måste vara ganska många år sedan! Har man Tyrväinen och Shinnimin i laget ska man bara hålla käft! Snälla kan du plocka fram när FBK fick en utvisning för diving sist? Seriöst! Är nyfiken!

Söker man på Youtube på "random lag diving" så får du garanterat ett antal träffar på de flesta lagen i SHL!

Jag satt och funderade på hur min post skulle tas emot här av alla FBKare som verkar ha synkat sin mens här inne och fick ganska snabbt bekräftat att det blev precis som jag misstänkte

Citatet jag skrev är mycket riktigt från SvD, där av "-tecken.

Sitta här och posta länkar ids jag inte göra utan är du intresserad får du titta själv. Inget av det jag påstått är speciellt svårt att plocka fram.

Ang det sista så kan jag bara hålla med tyvärr. Diving är ett jäkla otyg i svensk hockey som vi inte ska ha, har sagt det 100ggr och kommer säga det 100ggr till. Så tyvärr finns det gott om bildmaterial på situationer med andra klubblag också. Problemet är utbrett.
Problemet med dig och många andra är att filmningar inom det egna laget ses som okej, det snackas bort och kommer med den ena idiotiska bortförklaringen efter den andra medans man inte har några som helst problem att kasta skit på andra. Enögt så det förslår.

Som sagt så länge Nygård och Lindqvist spelar i fbktröjan så ska du bara ta och dra igen käften du också!
Citera
2023-12-29, 16:47
Medlem
Citat:
Jag satt och funderade på hur min post skulle tas emot här av alla FBKare som verkar ha synkat sin mens här inne och fick ganska snabbt bekräftat att det blev precis som jag misstänkte

Citatet jag skrev är mycket riktigt från SvD, där av "-tecken.

Sitta här och posta länkar ids jag inte göra utan är du intresserad får du titta själv. Inget av det jag påstått är speciellt svårt att plocka fram.

Ang det sista så kan jag bara hålla med tyvärr. Diving är ett jäkla otyg i svensk hockey som vi inte ska ha, har sagt det 100ggr och kommer säga det 100ggr till. Så tyvärr finns det gott om bildmaterial på situationer med andra klubblag också. Problemet är utbrett.
Problemet med dig och många andra är att filmningar inom det egna laget ses som okej, det snackas bort och kommer med den ena idiotiska bortförklaringen efter den andra medans man inte har några som helst problem att kasta skit på andra. Enögt så det förslår.

Som sagt så länge Nygård och Lindqvist spelar i fbktröjan så ska du bara ta och dra igen käften du också!

Skräll att du inte ids länka påståenden du kommer med!

Jag har aldrig påstått att diving är ok! Det är skit! Så ge fan i att påstå att jag tycker det är ok! De två du nämner är inte värre än andra. Om domherrarna kan vara vakna på alla hakningar och pet på handskar så kanske många spelare inte behöver förstärka för att få något med sig. Oavsett lag så är företeelsen skit! Humor att en Luleåsupporter påstår att någon annan är enögd! Vem jag synkar min mens med har inte du med att göra!
Senast redigerad av Palkranen 2023-12-29 kl. 16:51.
Citera
2023-12-29, 16:52
Medlem
Citat:
Jag har aldrig påstått att diving är ok! Det är skit! De två du nämner är inte värre än andra. Om domherrarna kan vara vakna på alla hakningar och pet på handskar så kanske många spelare inte behöver förstärka för att få något med sig. Oavsett lag så är företeelsen skit! Vem jag synkar min mens med har inte du med att göra!

Du ville påskina att divingar och förstärkningar öht inte existerar inom fbk. När jag visar på motsatsen så kommer ifrågasättanden om trovärdighet och bortförklaringar. Du är med andra ord en del av problemet med divingar och förstärkningar inom svensk hockey iom ditt enögda beteende.
Citera
2023-12-29, 16:55
Medlem
Citat:
Skräll att du inte ids länka påståenden du kommer med

Kopiera citatet och klistra in i valfri sökmotor och du skall finna det du söker... Men det är väl ingen skräll direkt att du inte vill se eller höra då fbk aldrig har förstärkt eller filmat.
Citera
2023-12-29, 16:58
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvboxen
Han kommer göra ett bra avtryck.

Första matchen i tisdags gjorde han det riktigt bra faktiskt. Var nära att göra mål med men tyvärr hann han inte med klubban. Hoppas faktiskt att Växjö tar över kontraktet från Oskarshamn, bra breddspelare som jag tror kommer vara en stabil pjäs i laget ju mer han kommer in i det.

Kossila kommer vara borta minst 3-4 veckor till.... Skadad, är faktiskt väldigt orolig eftersom M.Sylvegård inte producerar alls utan honom.
Citera
2023-12-29, 16:59
Medlem
Citat:
Du ville påskina att divingar och förstärkningar öht inte existerar inom fbk. När jag visar på motsatsen så kommer ifrågasättanden om trovärdighet och bortförklaringar. Du är med andra ord en del av problemet med divingar och förstärkningar inom svensk hockey iom ditt enögda beteende.

När och var har jag påstått det? Hosta fram källan!

Edit: Var och hur har du bevisat motsatsen som du påstår? Motsatsen till vad? Du sitter ju och argumenterar med dig själv!
Senast redigerad av Palkranen 2023-12-29 kl. 17:02.
Citera
2023-12-29, 17:04
Medlem
Citat:
När och var har jag påstått det? Hosta fram källan!

Edit: Var och hur har du bevisat motsatsen som du påstår? Motsatsen till vad? Du sitter ju och argumenterar med dig själv!

Läs inlägg #1215, läs fler gånger om du behöver.. Ta din tid.
Citera
2023-12-29, 17:07
Medlem
Citat:
Läs inlägg #1215, läs fler gånger om du behöver.. Ta din tid.

Ja jag skrev det! Jag vet vad jag skrev!

Seså! Vad i texten säger det du vill påstå? Har du problem med läsförståelse? Det är ok i så fall! Jag dömer ingen!
Senast redigerad av Palkranen 2023-12-29 kl. 17:09.
Citera
2023-12-29, 17:11
Medlem
Citat:
Ja jag skrev det! Jag vet vad jag skrev!

Seså! Vad i texten säger det du vill påstå?

Du ifrågasätter om artikeln jag citerar ur öht finns, du bortförklarar fbkspelarnas divingar och förstärkningar med att dom inte är värre än nån annan och att det säkert finns fler klipp på yt på filmningar med andra spelare i andra lag, bara för att nämna några exempel.
Med den inställningen så är du en del av problemet. Vet inte hur mycket tydligare det kan bli helt seriöst!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in