Citat:
Ursprungligen postat av
Palkranen
Kan bara skratta åt ditt inlägg!
Har du redan glömt den äckliga publikens skitbeteende? Som Luleåsupporter skulle jag ligga jävligt lågt med kommentarer här på ett tag!
By the way; när publicerade SvD det objektiva alster du refererar till? Du måste kunna länka till källan annars sjunker din trovärdighet ännu lägre! Det du refererar till måste vara ganska många år sedan! Har man Tyrväinen och Shinnimin i laget ska man bara hålla käft! Snälla kan du plocka fram när FBK fick en utvisning för diving sist? Seriöst! Är nyfiken!
Söker man på Youtube på "random lag diving" så får du garanterat ett antal träffar på de flesta lagen i SHL!
Jag satt och funderade på hur min post skulle tas emot här av alla FBKare som verkar ha synkat sin mens här inne och fick ganska snabbt bekräftat att det blev precis som jag misstänkte
Citatet jag skrev är mycket riktigt från SvD, där av "-tecken.
Sitta här och posta länkar ids jag inte göra utan är du intresserad får du titta själv. Inget av det jag påstått är speciellt svårt att plocka fram.
Ang det sista så kan jag bara hålla med tyvärr. Diving är ett jäkla otyg i svensk hockey som vi inte ska ha, har sagt det 100ggr och kommer säga det 100ggr till. Så tyvärr finns det gott om bildmaterial på situationer med andra klubblag också. Problemet är utbrett.
Problemet med dig och många andra är att filmningar inom det egna laget ses som okej, det snackas bort och kommer med den ena idiotiska bortförklaringen efter den andra medans man inte har några som helst problem att kasta skit på andra. Enögt så det förslår.
Som sagt så länge Nygård och Lindqvist spelar i fbktröjan så ska du bara ta och dra igen käften du också!