Citat:
Okej. Ja vi får väl se.
Citat:
Mm - Ryssland sitter och gråter som en bortvald partner som nu ser sin gamla partner gå till en ny partner.
Jag hoppas Ryssland inser att det är deras egna agerande som gjorde att Finland valde att gå med i NATO.
Förhållandet som Ryssland och Finland hade sedan andra världskriget fungerade bara så länge ena parten uppför sig. När Ryssland visar att de är villiga att göra som de gjorde i Ukraina så är en sådan relation inte värd något.
Jag hoppas Ryssland inser att det är deras egna agerande som gjorde att Finland valde att gå med i NATO.
Förhållandet som Ryssland och Finland hade sedan andra världskriget fungerade bara så länge ena parten uppför sig. När Ryssland visar att de är villiga att göra som de gjorde i Ukraina så är en sådan relation inte värd något.
Nä de tycker nog det är alla andras fel som vanligt om någon inte vill vara kompisar med dem. Någon form av konspiration mot dem arrangerat av en dekadent, våldsälskande, satanistisk, nazistisk, judisk, homosexuell västvärld för att förstöra det fredliga Ryssland som de egentligen avundas och därför vill erövra eller nåt liknade.
Har Putin någonsin medgivit något misstag?
Citat:
Vad exakt betyder räckvidden? Förstår jag det rätt att det betyder att de kan åka max 500 km bort om de skall kunna återvända också?