2023-12-28, 10:08
Medlem
Krickedixans avatar
Idag hoppas jag hon får ett långt straff.
Hon verkar vara helt sanslöst likgiltig inför vad hon gör och jag hoppas straffet blir långt.
Knullandet på porrklubbarna med äcklet Serung skiter jag i men det visar vilken trasig människa hon är.
Att sedan förgifta stora delar av södra Stockholm som hon gjort och som det kostat de kommuner som hon härjat i är katastrof.
Människor som mått skit efter hennes förgiftande.

Jag hoppas på livstid efter vad det kostat människor och natur.

Det finns en dokumentär om slampan.
Citera
2023-12-28, 11:27
Medlem
FetFulElaks avatar
Svartskallarna förstör verkligen Sverige på alla sätt de kan komma på.... die dumme Schweden blir lurade hela tiden då vår tradition bygger på tillit och ärlighet (vilket babbar saknar helt)
Citera
2023-12-28, 11:34
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Idag hoppas jag hon får ett långt straff.
Hon verkar vara helt sanslöst likgiltig inför vad hon gör och jag hoppas straffet blir långt.
Knullandet på porrklubbarna med äcklet Serung skiter jag i men det visar vilken trasig människa hon är.
Att sedan förgifta stora delar av södra Stockholm som hon gjort och som det kostat de kommuner som hon härjat i är katastrof.
Människor som mått skit efter hennes förgiftande.

Jag hoppas på livstid efter vad det kostat människor och natur.

Det finns en dokumentär om slampan.
Visar mest på att dagens blandekonomiska skräpsystem är extremt skadligt med offentlig upphandling, av vem som helst(helst billigast, alternativt med rätt kontakter). Att det inte fungerar, och bäddar för korruption och skandaler som dessa.
Citera
2023-12-28, 11:34
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spotlife
Sopdrottningens namnbyten
  1. Isabella Khatibi Ghabagh Tabeh
  2. Isabella Johansson
  3. Bella Nilsson
Ibland kan nog även Olof Gustavsson tala sanning, även om det är svårt att veta när.
Bella säger sig ta hand om skräpet men låter bli, lite släktskap i mytomani.

Är hon muslim till ursprunget, den här lilla horan? Hon har knullat upp miljön rätt duktigt i ett stort område söder om sthlm som påverkar djur, natur och de boende.

En skada och miljökatastrof som inte går att reparera. Lilla jävla hora.
Senast redigerad av Muslimfitta 2023-12-28 kl. 11:36.
Citera
2023-12-28, 11:42
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Det här är väl ett vidrigt litet våp..? Som straff borde våpet få sortera sin skit från 06:00-23:00 varje jävla dag i 6 år. Sen när det sorterat klart så kan det lämna Sverige och åka till Iran och gifta sig med den där snubben som hon skulle gjort från början. Äckelkärring!!

Jepp! Miljöbrott borde ha ännu hårdare straff. Nån miljöorganisationen föreslog tex att straffet för att olagligen förstöra ett friskt träd ska kosta lika mycket som att transportera dit ett likadant träd vilket skulle innebära flera miljoner i böter om det gäller ett stort och gammalt träd.

Men det är ju inte bara Vancor som ska straffas utan ALLA som varit inblandade och det är såklart många fler än de elva som nu åtalas.
Citera
2023-12-28, 11:42
Medlem
Isabella Johansson är dock inte hennes ursprungliga namn. När hon var ny i Sverige hette hon Isabella Khatibi Ghabagh Tabeh. Hon var född i Iran och enligt vad hon skriver i boken flydde hon från en förtryckande far. I Sverige gifte hon sig med en man som tvingade henne att arbeta på porrklubbar som strippa. Hon tjänad enligt egen utsago mycket pengar men slösade bort en stor del av pengarna på att köpa massor av prylar och kläder. Med tidens gång har hon dessutom lagt ner en förmögenhet på plastikoperationer.
https://blog.zaramis.se/2020/09/17/p...vt-miljobrott/
Citera
2023-12-28, 11:43
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Visar mest på att dagens blandekonomiska skräpsystem är extremt skadligt med offentlig upphandling, av vem som helst(helst billigast, alternativt med rätt kontakter). Att det inte fungerar, och bäddar för korruption och skandaler som dessa.

Verkligen. Kommunerna har noll förmåga att ställa krav, de måste acceptera lägsta pris och måste även acceptera företag som tidigare misskött sig i nya upphandlingar. Klart som fan att rötägg utnyttjar det systemet.
Citera
2023-12-28, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
"Bella Nilsson" låter och ser ut som en avdankad porrskådis som bara fick betalt för analt..

Därför ägnade hon sig med smutsiga affärer i stället, som ställer till det för miljön, människor och företag..

Hoppas hon får vad hon förtjänar!
Inte förvånande att hon är Arab från Iran!
Citera
2023-12-28, 11:56
Medlem
Otippat att det är en arab. De är inte kapabla att göra något om ingen annan samtidigt blir lurad.
Citera
2023-12-28, 11:56
Medlem
otellos avatar
Har det äntligen skett en utveckling i fallet? Bella Nilsson är en alltigenom vidrig människa som förstört svensk miljö/natur för egen ekonomisk vinning, hon förtjänar att leva på existensminimum resten av livet.
Citera
2023-12-28, 11:59
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Honecker
Isabella Johansson är dock inte hennes ursprungliga namn. När hon var ny i Sverige hette hon Isabella Khatibi Ghabagh Tabeh. Hon var född i Iran och enligt vad hon skriver i boken flydde hon från en förtryckande far. I Sverige gifte hon sig med en man som tvingade henne att arbeta på porrklubbar som strippa. Hon tjänad enligt egen utsago mycket pengar men slösade bort en stor del av pengarna på att köpa massor av prylar och kläder. Med tidens gång har hon dessutom lagt ner en förmögenhet på plastikoperationer.
https://blog.zaramis.se/2020/09/17/p...vt-miljobrott/

Så klart en iranier. Ett av de vidrigaste folken på jorden. Alla iranier jag har haft erfarenheter med på olika sätt har varit bedragare, fiflare, kriminella och på olika sätt varit jävligt dåliga människor med sjuka personligheter samt vidriga ögontics. De säger sig inte vara religiösa men börjar man kritisera islam så väcks demonen i dom. Kombinera det med ticsen så har du en mycket obehaglig person framför dig.

Det är något med iranier och tics. Tänk på det nästa gång ni stöter på en. Ticsen består av bland annat ansiktsmuskelryckningar, onormala ögonblinkningar med mera.

Den här horan har orsakat en miljökatastrof söder om stockholm. Problemet som hon har orsakat är mycket värre än vad gemene man tror. Gå och läs på vad det handlar om. Hon förtjänar livstids fängelse.
Senast redigerad av Muslimfitta 2023-12-28 kl. 12:07.
Citera
2023-12-28, 12:04
Medlem
drinksareonmes avatar
Hela jäkla släkten verkar bestå av småkriminella undermänniskor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in