2023-12-23, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
ETF:erna är om drygt 2 veckor. Vad menar du med "sämre" innan dess?
Som sagt, en korrektion.
Citera
2023-12-24, 12:39
Medlem
Har haft som strategi senaste 18 månaderna att snitta in mig på vecka och månadsbasis. Köper runt 1 BTC per månad, utspritt på 4 veckor.

Har dock valt att pausa mina inköp senaste veckorna.

Om EFTerna är inprisade eller inte vet jag inte, men min personliga känsla är att det kommer stå still fram tills januari.

Kommer avsätta iaf 3m SEK nästa år, fördelat på 12 månader.

Många verkar vara helt ”besatta” av EFTerna, det är positivt för BTC men det är inte mitt lång case, snarare en positiv trigger
Citera
2023-12-25, 09:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av casparaidis123
Har haft som strategi senaste 18 månaderna att snitta in mig på vecka och månadsbasis. Köper runt 1 BTC per månad, utspritt på 4 veckor.

Har dock valt att pausa mina inköp senaste veckorna.

Om EFTerna är inprisade eller inte vet jag inte, men min personliga känsla är att det kommer stå still fram tills januari.

Kommer avsätta iaf 3m SEK nästa år, fördelat på 12 månader.

Många verkar vara helt ”besatta” av EFTerna, det är positivt för BTC men det är inte mitt lång case, snarare en positiv trigger

Du har pausat dina inköp i väntan på ett mycket högre pris alltså. Ok, varför det?
Citera
2023-12-25, 17:21
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Trist för de som gjorde det. Själv skulle jag, med facit i hand, också sålt då. Men det gjorde jag inte. Inte heller kommer jag att sälja vid $200k. Ungarna kommer att få ärva mina bitcoins..
Mitt snitt på BTC ligger väl runt 47k$. Jag har investerat i flera år men lyckades såklart slänga in massvis med pengar när den var över 60k. Tror jag la in massor på 65k. Har varit jobbigt senaste tiden men snart är det förhoppningsvis grönt igen. Har inte sålt någonting under tiden utan levt med att ligga många många tusenlappar minus för jag trott på en vändning och hoppas man får betalt för tålamodet snart. Har pengar på ett vanligt sparkonto som används när jag behöver extra pengar så krypto tänker jag inte röra på länge.
Citera
2023-12-25, 17:45
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Mitt snitt på BTC ligger väl runt 47k$. Jag har investerat i flera år men lyckades såklart slänga in massvis med pengar när den var över 60k. Tror jag la in massor på 65k. Har varit jobbigt senaste tiden men snart är det förhoppningsvis grönt igen. Har inte sålt någonting under tiden utan levt med att ligga många många tusenlappar minus för jag trott på en vändning och hoppas man får betalt för tålamodet snart. Har pengar på ett vanligt sparkonto som används när jag behöver extra pengar så krypto tänker jag inte röra på länge.

Finns goda möjligheter att du hamnar på grönt inom kort..

Om jag får spåna fritt är det osannolikt att BTC kommer att fortsätta att röra sig i fyraårs-cykler som den har gjort tidigare. En spik 2013, 2017, 2021 och kanske 2025..
Ska det vara så lätt för valfri tjomme att tjäna pengar? -Ytterst tveksamt...
Citera
2023-12-26, 07:55
Medlem
DerWahnsinns avatar
Hej, har lite bitcoin som jag tänkte flytta från coinbase till coinbase wallet. Men det kostar 0,0004 btc!
Dyraste sättet att sända pengar på, hälsa negern i Afrika.
Lightning är tydligen ett mindre dyrt sätt att skicka bitcoin på (finns som alternativ) men vet någon här hur jag ska göra?
Citera
2023-12-27, 09:15
Avslutad
Hoppas bitcoin går upp men den ser så svag ut!
Citera
2023-12-27, 19:33
Medlem
EgoistNs avatar
Asså... MSTR upp drygt 9% i skrivande stund. Vad skulle kunna tänkas vara orsak till denna kursrörelse?
-Kebab å Polisen?
Citera
2023-12-27, 20:11
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
Jag har aldrig fel.
Ikväll sålde jag alla altcoins och väntar på en kanske 15-30% nergång.
Vi har varit alldeles för heta i flera veckor nu och det enda som kommer driva upp priset är beskedet om etf i januari.
Tills dess kommer vi gå ner och stå still.

Vid etf lansering kommer det ta ytterligare fart och efter det kommer jag inte våga sälja för då kan det verkligen gå raketas.

Förr eller senare fuckar man upp det om man, likt dig, lider av svårartad hybris..
Citera
2023-12-27, 21:34
Medlem
Citat:
Förr eller senare fuckar man upp det om man, likt dig, lider av svårartad hybris..

hurså?
anser att chansen nu är 70% att vi går ner för att sedan fortsätta högre
Citera
2023-12-27, 21:41
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
hurså?
anser att chansen nu är 70% att vi går ner för att sedan fortsätta högre
Ingen, utöver dig själv, bryr sig ett skvatt om dina fåniga teorier. Bara att hacka i sig, mannen.
Citera
2023-12-27, 22:13
Medlem
Citat:
Ingen, utöver dig själv, bryr sig ett skvatt om dina fåniga teorier. Bara att hacka i sig, mannen.

säkert nån som bryr sig.
vi har varit i uppgång i många veckor nu så därför tror jag på nergång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in