2023-12-24, 23:01
Medlem
Addhocs avatar
För min del får de gärna porta både Trump och Biden. Det är ju fullständig katastrof att de två är tänkbara kandidater.
Finns det verkligen inte andra mer vettiga??
Citera
2023-12-24, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyachef

Epsteins klientlista släpps snart! Tror du den lilla klubben sitter och svettas något just nu?

Det var bättre förr. Demokraterna blev brända med tar & feathers och jagade ut till havs. The answer to 1984 is 1776!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa det är bra när vi gör det!
Citera
2023-12-24, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
För min del får de gärna porta både Trump och Biden. Det är ju fullständig katastrof att de två är tänkbara kandidater.
Jo, Nikki: https://en.wikipedia.org/wiki/Nikki_Haley
Citera
2023-12-24, 23:13
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Dock är det bara donalds som är ett föremål för konstitutionen.
Citera
2023-12-24, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Snälla säg att du trollar....snälla!!!
Citera
2023-12-24, 23:15
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne

Ja tack, bättre verkligen
Citera
2023-12-24, 23:51
Medlem
USA är ett fallerat land.
Trump är verkligen räddningen för USA, baserat på all energi och tveksamma metoder som läggs på att hindra honom.
Citera
2023-12-25, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
USA är ett fallerat land.
Trump är verkligen räddningen för USA, baserat på all energi och tveksamma metoder som läggs på att hindra honom.

Ja Biden är verkligen räddningen för USA, baserat på jan6, över 60 rättegångar mot valet 2020, alla advokater som körts i botten, alla ninjas som kan räkna, alla falska elektorer, Bannons stöld av folket för att bygga muren och så vidare, alla bilder där Biden kladdar på barn...

och framför allt -

all energi på att hitta på en förjävlig pandemi och allt vaccin som ska skada och döda folk och allt ska hamna i knäet på Joe Biden. Det här var särskilt utstuderad tycker jag. Nu väntar vi bara på att Biden ska ha gjort något också. För då jävlar, har han gjort något själv också, ja då jävlar .. ja då jävlar är det game over!!! Snart har Biden gjort något också. Vi väntar!

Eller hur var det? Var pandemin påhittad för att skada Trump eller för att skada Joe Biden? Jag blir alltid konfys på den där.
Citera
2023-12-25, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Ja Biden är verkligen räddningen för USA, baserat på jan6, över 60 rättegångar mot valet 2020, alla advokater som körts i botten, alla ninjas som kan räkna, alla falska elektorer, Bannons stöld av folket för att bygga muren och så vidare, alla bilder där Biden kladdar på barn...

och framför allt -

all energi på att hitta på en förjävlig pandemi och allt vaccin som ska skada och döda folk och allt ska hamna i knäet på Joe Biden. Det här var särskilt utstuderad tycker jag. Nu väntar vi bara på att Biden ska ha gjort något också. För då jävlar, har han gjort något själv också, ja då jävlar .. ja då jävlar är det game over!!! Snart har Biden gjort något också. Vi väntar!

Eller hur var det? Var pandemin påhittad för att skada Trump eller för att skada Joe Biden? Jag blir alltid konfys på den där.

"Pandemin" är nog påhittad för globalisternas totala övertagande, de finns som rhinos och dems, men givetvis kan de betala för det. Den ligger nog utanför och över de två kandidaterna, oavsett om det är hillary eller biden som motståndare, så har de även stöd inom republikanerna.
Citera
2023-12-25, 00:14
Medlem
Citat:
"Pandemin" är nog påhittad för globalisternas totala övertagande, de finns som rhinos och dems, men givetvis kan de betala för det. Den ligger nog utanför och över de två kandidaterna, oavsett om det är hillary eller biden som motståndare, så har de även stöd inom republikanerna.

Men vem är det som har styrt och ställt så att Trump nu plötsligt kan hindras för konstitutionen 14th Adm? Hur var passa det in?
Citera
2023-12-25, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Men vem är det som har styrt och ställt så att Trump nu plötsligt kan hindras för konstitutionen 14th Adm? Hur var passa det in?
deras rättssystem verkar helt enkelt vara eljest.
det är ju fortfarande bara en stat, och tom. Newsome har valt att inte gå den vägen. Det finns ju nästa steg med special council och överklagan för detta. Bara för att aftonbladet skriver det så innebär det inte att det är sant.
vad jag förstår kan trump ställa upp som independent, och då kan ju republikanerna bara lämna WO.
Citera
2023-12-25, 00:40
Medlem
Citat:
deras rättssystem verkar helt enkelt vara eljest.
det är ju fortfarande bara en stat, och tom. Newsome har valt att inte gå den vägen. Det finns ju nästa steg med special council och överklagan för detta. Bara för att aftonbladet skriver det så innebär det inte att det är sant.
vad jag förstår kan trump ställa upp som independent, och då kan ju republikanerna bara lämna WO.

Om han nu vill kandidera som independent blir väl hindren de samma? ”The Colorado Supreme Court ruled Tuesday that former President Donald Trump is disqualified from holding the presidency under the Constitution's so-called insurrection clause ”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in