Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Ja, jag svarar merceds för att jag är CITERAD och sen börjar du yra om allt j-la konstigt.
Jag svarade på följande - varav RULLMAN satt i sammanhanget:
Det du sen dravlar om, dvs vad en ÅKs är roll rent generellt handlar om, rör mig inte i ryggen eftersom det här inte är en tråd om juridik.
Jag har gett mitt svar och det är min åsikt.
Men det är intressant i sig att se att du öht inte ifrågasätter det flashmaner försöker göra gällande om att ÅK Wilhelmsson anser att Maja är oskyldig.
Så håll dig undan mina inlägg om du inte klarar av att lägga in en massa gnälligt OT om mig som person, det är ofta minst 2/4 som behöver raderas med personangrepp.
Nej, du slirar på sanningen!
Det var inte en åklagares roll generellt det handlade om!
Det var inte Rullman som diskuterades heller,
utan den nye åklagarens roll i hovrätten.
Och så slirar du på nytt!
Så nu var det du som tog på dig att svara mercedes fast du påstod att det var jag.
Suck.
Du skrev i förrra nlägget:
"Ta och tagga ner, din skenheliga fjant.
Den som tog sig an det hela var du."
Den juridiska bit som handlar om mordet på Tove och hennes mördare är absolut inte off- topic. Du menar att allt som hör till rättegången och det som vi nu diskuterat om Wilhelmssons roll i hovrätten är off- topic? Hör till juridik- trådar?
Det skulle det kunna göra, men jag tror absolut att det är topic att diskutera om Wilhelmsson måste fortsätta på Rullmans spår eller inte, vad gäller två misstänkta för Toves mord.
Så försök inte.
Och jag svarar den som jag vill svara.
Som sagt, tråden tillhör oss alla, inte enbart dig. Och det är inte heller du som bestämmer vem jag ska svara.
Vad gäller att åklagaren varit slarvig enligt dig och inte utrett och rubricerat för medhjälp, där tror jag på inget vis att åklagagaren inte vet vad han pysslat med.
Rullman riktade in sig på mord, och Wilhelsson fattade att bevisningen inte höll.
Och varför ska jag ifrågasätta flashmaner?
Jag håller på inget vis det för otroligt att Maja är oskyldig till mord.
Och även om jag inte håller med honom om allt, så ser jag inget skäl till varför jag måste svara just honom.
Jag svarar som sagt vem jag vill.