2023-12-21, 22:13
Medlem
Jag ser fullt av israeliska produkter hos ICA, WILLYS, HEMKÖP OCH COOP.
Varför bojkottar ni inte dessa?
Dom för ett orättvist krig och dödar alltid minst 20 gånger mer palestinier än Israeler. Så har de gjort i decennier.
Det är ju självklart att de FÖDER nya terrorister som är så barbariska.
Jag försvarar inte dwt Hamas gjorde i oktober men nån jävla måtta får det vara.
JAG SKULLE OCKSÅ BLI TERRORIST OM JAG OCH MITT FOLK SKULLE BLI UTSATT FÖR EN SÅ ORÄTTVIS KRIGFÖRING.
PALESTINIER KRIGAR MED STENAR OCH ISRAELERNA HAR ALLT ÄVEN KÄRNVAPEN.
FY FAN VAD ORÄTTVIST!
Citera
2023-12-21, 22:18
Medlem
Själv har jag letat efter och köpt just israeliska varor sen länge.
Enda demokratin i ett av islam förstört mellanöstern.
Citera
2023-12-21, 22:22
Medlem
Livssynslurks avatar
Vilka varor anser du bör bojkottas? Frukt?

*Tycker förövrigt både islamistiska hamas och den israeliska militären är rötägg.
Citera
2023-12-21, 22:23
Medlem
Så fort jag ser någon Israelisk frukt eller annat så slänger jag tillbaka det i bingen som om det vore förpestat!
Citera
2023-12-21, 22:26
Medlem
krisus avatar
några exempel på Israeliska varor som du vill bojkotta?

så jag vet vilka jag skall köpa
Citera
2023-12-21, 22:28
Medlem
JustTrollings avatar
Ni bojkottar inte israeliska varor för ni har inte råd att köpa några israeliska varor.

Hade ni haft råd så hade ni bojkottat. Men ni är en skock värdelösa muslimer på socialbidrag och värdelösa VPK:are på socialbidrag... det enda ni gör är att gorma om att bojkotta.
Citera
2023-12-21, 22:54
Moderator
Ancistruss avatar
Sveriges import från Israel är väldigt liten, den står för sådär ca 1‰ av allt vi importerar. Och för Israels del spelar den svenska importen inte heller någon större roll. Men visst, bojkotta den då om ni vill. Skulle dock tro att de flesta araber och kommunister redan gör det sedan länge tillbaka.
Citera
2023-12-21, 22:56
Medlem
Knarklangarens avatar
Ryssland skulle bojkottas o skit, nu är de Israel, jag orkar inte mer. Vad fan producerar israel mer än dadlar och hummus? nä jag har fått nog, går o lägger mig nu.
Citera
2023-12-21, 23:11
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djingiskahn
Jag ser fullt av israeliska produkter hos ICA, WILLYS, HEMKÖP OCH COOP.
Varför bojkottar ni inte dessa?
Dom för ett orättvist krig och dödar alltid minst 20 gånger mer palestinier än Israeler. Så har de gjort i decennier.
Det är ju självklart att de FÖDER nya terrorister som är så barbariska.
Jag försvarar inte dwt Hamas gjorde i oktober men nån jävla måtta får det vara.
JAG SKULLE OCKSÅ BLI TERRORIST OM JAG OCH MITT FOLK SKULLE BLI UTSATT FÖR EN SÅ ORÄTTVIS KRIGFÖRING.
PALESTINIER KRIGAR MED STENAR OCH ISRAELERNA HAR ALLT ÄVEN KÄRNVAPEN.
FY FAN VAD ORÄTTVIST!

Vad finns det för palestinska produkter jag kan bojkotta? Hamas ger sig på någon man har vapenvila med, varför då? Hamas är Palestina och Palestina är Hamas. Palestinierna sköt ihjäl Israelerna med ryska vapen, så nej det är inte orättvist!
Citera
2023-12-21, 23:20
Medlem
Jag föredrar Jaffa apelsiner.
Citera
2023-12-21, 23:36
Medlem
yz44s avatar
Det står var och en fritt att bojkotta vad man vill, så det är inget som hindrar dig TS.

Sedan är det en avsevärd skillnad mellan Israel och Hamas,
den ena är en demokrati och den andra är en terroristorganisation.

Om något så får man ge Israel en pluspoäng för att de varit så återhållsamma trots ständiga terroratacker.
Citera
2023-12-22, 01:05
Medlem
fellowvessels avatar
Det är för att journalisterna inte sköter sin uppgift, de brukade kallas och vara "tredje statsmakten" nu skiter de i allt eller är för korkade.

Naturligtvis ska varor från mellanöstern inklusive israel bojkottas tills de lär sig att bete sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in