Gissar att det är i linje med svenskt rättssystem. Men jag tycker att i ett fall där en livsstilskriminell hopplös pundare som enbart lever för att våldta samhället mördar en skötsam person som bidrar till samhället genom att jobba och betala skatt så ska det automatiskt vara livstid, helst utan möjlighet till benådning.
Ja jag håller med, men Sveriges rättssystem är pinsamt. Är du gängkriminell kan du mörda folk och vara ute efter 4 år eller frias helt.
Varför ska det här värdelösa sågspånet till skräpmänniska en dag få vistas fri ute i samhället igen? Sverige är så jävla efterblivet. Äckliga onda land.
Otroligt att man får döda en oskyldig människa och sedan komma ut. Varför ska oskyldiga medborgare behöva riskera sina liv när han kommer ut? Ska en till oskyldig människa behöva dö då innan han får livstid?
Typiskt Sverige att totalt skita I sin egna befolkning. Ba fortsätter och fortsätter att ge löjliga straff till psykopater. Istället lägger man fokus på saker som ingen bryr sig om.
De som sitter och bestämmer sånt här, det finns inget hopp va? Man kan tro att en generationsväxling ska kicka in, men jag börjar förstå att kravet för att bli politiker i det här landet är att du ska vara dum i huvudet.
Angående motivet, som troligtvis är att han blev påkommen för inbrott och skulle bli anmäld... Så är det ju typiskt låg-IQ att ta risken att åka dit för mord istället för inbrott. Kan inte vara mycket hjärnceller där inte. Ett mirakel om den här fula jäveln ens kan öppna en dörr. Måste ju vara lika svårt att lösa universums alla gåtor, som för den här pantskallen att ens knyta skorna.
Ful jävla gollum-liknande pundare denna GM är alltså. Om WT skulle beskrivas med en bild, så kan man välja en bild på honom.
Senast redigerad av TonaldRump 2023-12-21 kl. 13:29.
T om i jämförelse med det vanliga förståndshandikappade tjackpundarfolket så framstår GM som helt jävla efterbliven. Brukar inte vara några direkta genier, men jag är riktigt överraskad över att GM ens lyckas klä på sig själv.
Otroligt att man får döda en oskyldig människa och sedan komma ut. Varför ska oskyldiga medborgare behöva riskera sina liv när han kommer ut? Ska en till oskyldig människa behöva dö då innan han får livstid?