2023-12-21, 19:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det borde inte ha undgått Jocke hur det har gått för barnskådespelare i Hollywood och hur tex Astrid Lindgrens barnskådespelare har backat ur offentligheten som vuxna.
De har mått dåligt av all uppmärksamhet.
Narkotika, psykisk ohälsa och självmord är vardagsmat för dessa som inte hittar en annan väg ut.

Hur kan man som förälder vilja det här för sina barn?

Har man sen psykisk ohälsa borde man veta att det är ärftligt
Citera
2023-12-21, 20:01
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det borde inte ha undgått Jocke hur det har gått för barnskådespelare i Hollywood och hur tex Astrid Lindgrens barnskådespelare har backat ur offentligheten som vuxna.
De har mått dåligt av all uppmärksamhet.
Narkotika, psykisk ohälsa och självmord är vardagsmat för dessa som inte hittar en annan väg ut.

Hur kan man som förälder vilja det här för sina barn?

Min kontroversiella tro är att Jocke är Sveriges Michael Jackson som bygger en svensk version av Jacksons tivoli för att locka ungar till poolen.

Jocke har samma stjärnstatus som har gjort att föräldrar ger sina barn till pedofil som kan göra barn till superstjärnor.

Ville Jocke vara barnvakt så hade många kört dit sina barn pga stjärnstatusen som han har lurat idioterna att han har.

Folk som vill vara kända vill att deras barn också ska tycka kändisskap är allt som livet går ut på.
Citera
2023-12-21, 20:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Dom bor i huset men är skriven i en liten trea. Vad tycker skattemyndigheterna om det tro?

Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det finns en ny lag i Amerika som är gjord för att skydda barn från att bli utnyttjade av sina youtubeföräldrar.

Lagen kräver att hälften av Jockes inkomst sparas på konto tills dom fyller 18 år och kanske vill gå under jorden och byta identitet och flytta till annat land vilket dom såklart ska kunna göra om dom inser att dom inte vill vara offentliga med sina kriminella föräldrar.

Lagen kommer definitivt till Sverige också.

Jag vet att Jocke inte bryr sig och att det är knapert i ekonomin redan.. men jag hade iaf som förälder ordnat konto åt barnen och satt in deras pengar där eftersom jag älskar ju barnen vilket betyder att man bryr sig om dom och deras fria vilja och framtid.

Själv så hade jag inte behövt en lag som tvingar mig till det.

Visst kommer barnen ha rätt till pengar som Jocke redan har slösat bort.. och det är väl då han hade puttat ner ungarna för ett stup för att dom blev odugliga som slavar när dom ville ha sina pengar och starta sina eventuella privatliv separerade från Jockes kändisskap och brott.

Citat:
Har man sen psykisk ohälsa borde man veta att det är ärftligt

Nu söker Jocke efter användare, han ska göra en egen "trolljägarna"...
Eh, varför inte bara sluta med exponeringen av sina barn och häxjakt på andra människor?
Citera
2023-12-21, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Eh, varför inte bara sluta med exponeringen av sina barn och häxjakt på andra människor?

Vad vill han?
Citera
2023-12-21, 20:23
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:

När pengarna måste in och barnslavarna inte drar in tillräckligt så kör han på säkra kort igen.
Förtalsvideos är en guldgruva som dessa youtubers ibland måste ta guld ur.

Pluss att Jocke undkom förtal sist trots en enorm häxjakt efter Joz, som andra fick ta smällen för i domstol.

Finns inget som hindrar Jocke från att testa bara en gång till med de lukrativa grova förtalen.

Att Jocke slingrade sig ur och slapp bli dömd fast allt var hans häxjakt, det borde domare och polis skämmas över för dom blev ju lurade till att döma andra för något som Jocke fick folk att göra.
Citera
2023-12-21, 20:29
Medlem
Citat:

Så många människor, inklusive du själv, sitter och skriver allt ni kan komma på om Jocke, hans bror och deras familjer. Ni googlar för att hitta allt som ni kan komma åt, men det är jocke som är ute på en häxjakt? Hahaha. Hur är det med självinsikt?
Citera
2023-12-21, 21:19
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Åter igen, varför ger dem sig inte på dem människor som skriver dem grova sakerna?
Jag har aldrig soc anmält, inte kallat jocke pedofil, protesterat när folk kallar lilla C grisflickan, osv.

Men men, orka bry sig...
Jag har väl skrivit lite privata saker om mig, som vart jag kommer ifrån, och vilket området jag bor i nu, och om mitt företag, osv.
Hoppas jocke säger till i tid innan dem kommer så jag kan sätta på kaffet

Kommer dem hotfulla kommer jag dock agera likadant.
Och jag är inte rädd att anmäla olaga hot eller förtal
Citera
2023-12-21, 21:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Åter igen, varför ger dem sig inte på dem människor som skriver dem grova sakerna?
Jag har aldrig soc anmält, inte kallat jocke pedofil, protesterat när folk kallar lilla C grisflickan, osv.

Men men, orka bry sig...
Jag har väl skrivit lite privata saker om mig, som vart jag kommer ifrån, och vilket området jag bor i nu, och om mitt företag, osv.

Det kommer bli julens stora fråga. Vad vill han? Jag vet inte om jag skrivit något ledande men jag säger dom du. Säg till Jocke, innan du och grabsen kommer så fixar jag fika
Inte heller jag har skrivit något av det Dopy nämner
Citera
2023-12-21, 21:27
Medlem
Dopys avatar
Om jocke hänger ut mig eller någon han påstår vara mig, snälla ta print screen på exakt allt, och skicka gärna till mig.
Jag är inte så aktiv så jag kanske missar något dem lägger upp, och gör dem något som klassas som förtal eller olaga hot behöver jag bevis så dem åker dit i domstol.
Citera
2023-12-21, 21:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det kommer bli julens stora fråga. Vad vill han? Jag vet inte om jag skrivit något ledande men jag säger dom du. Säg till Jocke, innan du och grabsen kommer så fixar jag fika
Inte heller jag har skrivit något av det Dopy nämner
Dem vågar inte ge sig på dem som skriver grova saker eftersom dem är rädda för dessa personer? det är min teori
Citera
2023-12-21, 21:34
Avslutad
Citat:
Dem vågar inte ge sig på dem som skriver grova saker eftersom dem är rädda för dessa personer? det är min teori

Dem kan väl komma in i tråden och berätta vad dem vill istället för att dumma sig på insta. Öppna kort bakom masken liksom
Citera
2023-12-21, 21:49
Avslutad
Citat:

Men men, orka bry sig...

Eller så låter du dem betala dig dyrt för att kliva fram och sedan bara stå för vad du tycker.
Vart ska dem komma med det, vad du än har skrivit?

Har du, dumma dig, skrivit så om mig?
Ja?
Du är dum!
Ok?

Vad händer sedan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in