Citat:
Ursprungligen postat av
Agent.Provocateur
Möjligtvis skulle det finnas en pytteliten sannolikhet för att de inte skulle döda dig om du är ryss, men är du svensk så lär du hamna i samma sits som folket i Mariupol, Butcha osv. I krig, och speciellt i ryssens krig finns ingen heder. Tortyr, stöld och våldtäkt är vad du kan vänta dig.
Då är de som vilket krig som helst, blir det inte lite napalm eller bebisar dunkade i träd som i Vietnam där USA startade krig med en röd flagg, "gulf of tonkin" Ukraina är exakt lika vidriga om inte värre, pinsamt att de ska sitta på tv o kräva pengar stup i kvarten.
Nä usch, skönt att Ryssland befriar dem snart.
Hur mycket utav din lön än så länge såhär inför jul har du swishat till Zelenskys kokain fester för att kunna klappa dig själva på axeln?
Du sitter o gottar dig i överflöd med en kredit skinka den 24:e ovetandes om att du ska snart sitta i en fabrik och tillverka pansarskott 12h om dagen.
Ni Ukraina muppar ska lyfta vapen för sånna som mig, du ska försvara mig från din egen fiende allt medans jag sitter under en filt i soffan och avnjuter en god grogg, för jag rör inte ett finger när invasionen kommer.
Lite som att jaga björn med en luftpistol.
Får gåshud redan nu i vetskap om att snart är det dags att bli invaderade.
God jul.