Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Det är exakt så enkelt.
Vi lever sen länge i ett samhälle som bygger på liberala värderingar Uven, och inte dina värdekonservativa. Ska du ha dina värdekonservativa lagar får du som sagt flytta till Saudiarabien eller dylikt land. Här prioriterar vi individers rätt att bestämma själva över sina egna liv och inte straff och tvång som du önskar införa.
Genom att avstå från barn, och uppmuntra massinvandring, så håller Ni på att föra Saudiarabien hit, och efter hand som detta händer, så kommer Era liberala och individuella rättigheter att beskäras. Det är inget jag önskar, men som Du bidrar till.
Demography is destiny!
Citat:
Hur får du ihop din föreställning om att män skulle "stå ut" bättre än kvinnor samtidigt som män alltså tar livet av sig i betydligt högre grad?
Män har inte dramatiskt svårare att bilda par än kvinnor, det är en logisk omöjlighet för övrigt.
Däremot så vill alltså betydligt fler kvinnor än män leva som singlar i medelåldern, helt enkelt för att de oftare än män förlorar på att leva i par.
HADE män varit stora förlorare och haft det såååsvårt och jobbigt att leva med en kvinna så hade du alltså inte sett detta närmast desperata sökande hos män för att hitta en kvinna, och de hade velat skilja sig betydligt oftare än vad de vill idag.
Vi har fan redan ältat detta tusen ggr, och jag har bevisat detta för dig redan tusen ggr via forskningskällor på detta.
bara fan ge dig nångång.
Enkelt! Majoriteten män sår ut i alla väder, och de män som inte gör det tar livet av sig längs vägen. Kvinnor tar i mindre utsträckning livet av sig, men står dåligt ut och gnäller som 17 hela tiden.
Kvinnor bildar i hög grad par med en mindre mängd män, medan rätt många män blir utan. Parbildning är i hög grad en kvinnornas marknad.
Citat:
Kvinnor KLARAR sina relationer betydligt bättre än män. Är liksom kvinnor som HAR fler fungerande relationer än män. Aldrig slagit dig vad det beror på?
Vore tämligen omöjligt för män att "systematiskt hindra kvinnor från att reproducera sig".
Hade betytt att män behövde tvingas leva i livslånga celibat.
Tror jag faktiskt inte män hade klarat.
Det är det rätt många män som får göra.
Det är fr a kvinnor som bryter relationer, och som jag visade så har relationer där kvinnor ingår betydligt svårare att fungera harmoniskt.