2023-12-20, 13:52
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Men alltså, det står i svart och vitt vad Trump sade i talet i min länk. Fattar du inte vad ord betyder? Tror du att jag har postat en länk till ett påhittat/falskt tal, att MSM har ersatt det riktiga talet med ett AI-genererat tal och falska transkriptioner, eller är din läsförståelse helt åt helvete, eller vad är grejen? Vad är orsaken till att vi ens tjafsar om det här? Han sade att valresultatet var ogiltigt och uppmanade sina åhörare att ta tillbaka makten från den nya demokratiskt valda ledaren. Det borde inte vara så otroligt svårt att begripa.

Nu är ju valfusk i USA inte något nytt eller ovanligt.
Citera
2023-12-20, 13:54
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raccoon0834
Vem pratar om att vara edgy?
Har vapenkulturens vikt helt förbigått dig vad gäller USA? Du verkar ha noll koll på grunden till varför människor har och älskar sina vapen som de gör.

Folket ska vara beväpnat så att de kan avsätta diktatorer.
Att ha en Glock är att stå upp för demokratin.
Citera
2023-12-20, 13:55
Medlem
Skullknights avatar
De följer bara grundlagen. Trump och hans anhängare borde respektera konstitutionen och landets traditioner, annars kan de flytta till Ryssland eller Nordkorea.
Citera
2023-12-20, 13:55
Medlem
SvampDamp.s avatar
Vad i helvete? Får han inte vara med alls nu?
Citera
2023-12-20, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Är du rädd att Trump ska neka dig underkastelse till NATO och den 17:e vaxx-sprutan?
På vilket sätt underkastar du dig NATO?
Citera
2023-12-20, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Vad i helvete? Får han inte vara med alls nu?
Det är för tidigt att säga. HD i Washington kommer troligtvis att få säga sitt. När de väl gjort det får vi veta säkert.

Jag tror inte att Donald ska hoppas för mycket. HD har gått emot honom tidigare.
Citera
2023-12-20, 13:58
Medlem
Raccoon0834s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Folket ska vara beväpnat så att de kan avsätta diktatorer.
Att ha en Glock är att stå upp för demokratin.

Ja,
milisen ska vara väl beväpnad för att kunna skydda landet mot både inhemska och utländska hot.
Citera
2023-12-20, 14:00
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
På vilket sätt underkastar du dig NATO?
Det gör jag inte men mången svennebanan har fått för sig att det är en god idé. Trump kan sätta käppar i hjulet för NATO:s och globalistkabalens krigsplaner eftersom han vill att USA lämnar NATO.

Vi får hoppas att Trump blir vald till president så att han kan avstyra deras planer.
Citera
2023-12-20, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baralitesmartare
Han hör endast hemma på ETT ställe.

Militärfängelset som han bestämt ska finnas på obestämd framtid.

Där ska han spärras in på obestämt framtid.

https://en.wikipedia.org/wiki/Guantanamo_Bay_detention_camp

Det fredligaste presidenten usa har haft på 200 år hör hemma i Guantánamo?

Motivering?
Citera
2023-12-20, 14:04
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Det gör jag inte men mången svennebanan har fått för sig att det är en god idé. Trump kan sätta käppar i hjulet för NATO:s och globalistkabalens krigsplaner eftersom han vill att USA lämnar NATO.

Vi får hoppas att Trump blir vald till president så att han kan avstyra deras planer.

Trump har en poäng.
Rent krasst bör alla européer fråga sig varför amerikanska skattebetalare ska betala för Europas försvar?
Citera
2023-12-20, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Det är för tidigt att säga. HD i Washington kommer troligtvis att få säga sitt. När de väl gjort det får vi veta säkert.

Jag tror inte att Donald ska hoppas för mycket. HD har gått emot honom tidigare.

Särskilt med tanke på att han är skyldig som synden till försök till statskuppen 6 januari. Precis som Colorado skrivit i sin dom, skyldig till att ha initierat och eldat på stormningen av Capitolium.

Många av hans medlöpare sitter i fängelse i åratal och Rudy fick 1,5 miljarder i böter. Med flera MAGAbögar som fått fan för att de stod på fel sida om lagen.
Citera
2023-12-20, 14:10
Avstängd
Amerikanarna, och även övriga världen måste få upp ögonen att Demokraterna fullständigt håller på att rasera landet.

De kallar sej demokrater, men i verkligheten tar de till de mest antidemokratiska metoder de kan komma på.

Jag anser, precis som Biden är svårt senildement, att detta i hög grad smittat av dej över hela det demokratiska partiet.

Att folk inte fattar vad detta kommer leda till är ju minst sagt förvånande..

Man blir minst sagt luttrad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in