2023-12-20, 04:55
Medlem
I den mån MGM alls hade någon plan så var det en fylleplan gjord på studs. Det är mer sannolikt att han befann sig i chock och agerade i panik. De övriga krockarna uppstod för att han ville hem så fort som möjligt och de här fordonen var ”i vägen”.
Citera
2023-12-20, 09:29
Medlem
RAMMVOGELs avatar
[quote=Flervyer|86753264]I den mån MGM alls hade någon plan så var det en fylleplan gjord på studs. Det är mer sannolikt att han befann sig i chock och agerade i panik. De övriga krockarna uppstod för att han ville hem så fort som möjligt och de här fordonen var ”i vägen”.[/QUOTE]

Det betvivlar jag. Har du något belägg för ditt påstående?
Citera
2023-12-20, 10:07
Medlem
[quote=RAMMVOGEL|86754369]
Citat:
Ursprungligen postat av Flervyer
I den mån MGM alls hade någon plan så var det en fylleplan gjord på studs. Det är mer sannolikt att han befann sig i chock och agerade i panik. De övriga krockarna uppstod för att han ville hem så fort som möjligt och de här fordonen var ”i vägen”.[/QUOTE]

Har du faktiskt har inget annat att komma med när källan är precis densamma för alla här? Det är bara att göra rimlighetsbedömningar på basen av kända fakta.
Citera
2023-12-20, 12:09
Medlem
[quote=RAMMVOGEL|86754369]
Citat:
Ursprungligen postat av Flervyer
I den mån MGM alls hade någon plan så var det en fylleplan gjord på studs. Det är mer sannolikt att han befann sig i chock och agerade i panik. De övriga krockarna uppstod för att han ville hem så fort som möjligt och de här fordonen var ”i vägen”.[/QUOTE]

Om han nu inte kunde undvika bussar och bilar så är jag imponerad av att han klarade sig genom labyrinten av vägarbeten...

Är rättegångsdatum bestämt?
Citera
2023-12-23, 22:08
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Hur går det med smitaren?

Livstidsstraff eller värre är det jag förväntar mig, så frågan är hur besviken jag kommer att bli?
Citera
2023-12-24, 00:50
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1SHOT1KILL
Hur går det med smitaren?

Livstidsstraff eller värre är det jag förväntar mig, så frågan är hur besviken jag kommer att bli?

Vore anmärkningsvärt om du blev något annat än besviken .
Citera
2023-12-25, 00:53
Avslutad
när blir jävla fyllesvinet dömd??? han ska väl inte slippa undan??
Citera
2023-12-26, 08:50
Medlem
Någon som vet om personutredningen är klar?
Citera
2023-12-26, 10:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Undercover1001
Någon som vet om personutredningen är klar?
Den har beviljats vara klar senast 5/1...
Det går inte undan...vad mer har MT att göra om dagarna, som förhindrar honom att avvara 1 timme?
Citera
2023-12-30, 09:55
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Den har beviljats vara klar senast 5/1...
Det går inte undan...vad mer har MT att göra om dagarna, som förhindrar honom att avvara 1 timme?
Han super mycket. Alkiser och pundare gör det. Hoppas folk runt honom håller i sina bilnycklar...
Plötsligt sätter sig knarksuget i MT och han tar första bästa bil, gasen i botten.
Citera
2023-12-30, 10:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Han super mycket. Alkiser och pundare gör det. Hoppas folk runt honom håller i sina bilnycklar...
Plötsligt sätter sig knarksuget i MT och han tar första bästa bil, gasen i botten.
Jag har väldigt svårt att tro att han inte tar en lämplig bil när suget sätter in.
Frågan är om han dragit utomlands, varför han inte är anträffbar för krimvården?
Citera
2023-12-30, 11:05
Avslutad
jävla as!! varför sitter han inte i häkte??
hur kan man låta honom gå fri?
ska han inte få straff?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in