2023-12-19, 15:17
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139

Riktig charmör ändå:

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/Screenshot_20231218-205529_Drive-1.jpg

Hahah fy fan vilket litet gubbäckel
Citera
2023-12-19, 15:24
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Ok. Brytningen stämde inte, tyckte jag. Men då hade jag fel.

Jag tycker dessutom att han ser ut som nån från södra Italien. Men som sagt, det är ganska mycket som pekar på att det är en italienare vi har att göra med. #332

Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
Vilken sjuk jävla amöba! Hade missat hans chat.
Har vi tur går han åt som julgris denna jul men tyvärr kommer han bara duga som minkmat.

https://dumpen.se/2022/01/26/kinkyove-tar-ordet-vedervardig-till-nya-nivaer-napp-igen/

Knappt ens som minkmat. KinkyOve är sorten man slänger i brännbart.
Citera
2023-12-19, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Här kommer mitt:

Guldgäddan - #292

Årets Gäddflykt - #246 Coach-Janne försöker göra sig osynlig med en duk.

Årets Pervogädda - #300

Årets Bortförklaring - #292

Årets Farligaste Gädda - #239

Årets Chatgädda - #192

Årets Gäddbild - #199 köttrosen

Årets Metmask - #277

Årets Fallhöjd - #293

Årets Hedersgädda - Valfri journalist (du får välja åt mig) som målar ut dessa peddos som offer och tycker synd om dem pga dem blivit uthängda.

Årets Citat - #292 "det var inte ett bajs"

Årets Pussmun - #231

Årets Konfrontation - #292

Årets Ärliga Gädda - #264

Årets Raggningsreplik - #307, Fittan först!

Årets Patrik - #269

Årets Sara - #296

Målfoto på om inte årets fallhöjd ändå är kyrkogäddan #257.
Men det där va en mycket bra lista! Skulle kunna skriva under på den.
Citera
2023-12-19, 16:19
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Säga vad man vill om #333, han är åtminstone en av de ärligaste gäddorna i Dumpens historia skulle jag säga! I chatten är han förstås inte ärlig, stor humor när han skuldbelägger ”barnet” för att ha ljugit om sin ålder när han just sagt sig vara 33 en överväldigande majoritet av gäddorna ljuger dock även under konfrontation, men denna verkar tillhöra det undantag som bekräftar regeln (han kanske valsar när han påstår att han aldrig träffat någon, men det kan vi inte veta). Ett sällsynt gäddsläkte, möjligen inte tillräckligt vanlig för att platsa som egen kategori i Flashbacks omröstningar.

Hakuna Matata är en annan väldigt ärlig gädda som de som likt mig hängt med sedan begynnelsen lär komma ihåg. Han försöker neka och spela lite dum, men ger sig och erkänner rakt upp och ner hur illa det faktiskt är, att han inte får ha kontakt med sina barn och att han ska upp i rätten för grooming som han kallar ”oförlåtlig”. Fanns också en gammal ex-polis som satt i sin bil och medgav samtliga anklagelser, när en gammal kollega gick förbi med gudomlig timing och undrade vad som stod på. Hank snurrade till det med lustiga lögner men lade sig sedan platt och visade sin chatthistorik, något han såvitt jag minns är ensam med att göra.

Har vi några andra exempel på förhållandevis ärliga gäddor? För att tydliggöra: att neka till en början är en naturlig instinkt, men en ärlig gädda är en som antingen slutar neka och avslöjar sina grava problem mer eller mindre ofiltrerat, eller den minst jävliga typen likt #333 som erkänner direkt, lägger sig platt och tar emot hjälp.
Citera
2023-12-19, 16:55
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Säga vad man vill om #333, han är åtminstone en av de ärligaste gäddorna i Dumpens historia skulle jag säga! I chatten är han förstås inte ärlig, stor humor när han skuldbelägger ”barnet” för att ha ljugit om sin ålder när han just sagt sig vara 33 en överväldigande majoritet av gäddorna ljuger dock även under konfrontation, men denna verkar tillhöra det undantag som bekräftar regeln (han kanske valsar när han påstår att han aldrig träffat någon, men det kan vi inte veta). Ett sällsynt gäddsläkte, möjligen inte tillräckligt vanlig för att platsa som egen kategori i Flashbacks omröstningar.

Hakuna Matata är en annan väldigt ärlig gädda som de som likt mig hängt med sedan begynnelsen lär komma ihåg. Han försöker neka och spela lite dum, men ger sig och erkänner rakt upp och ner hur illa det faktiskt är, att han inte får ha kontakt med sina barn och att han ska upp i rätten för grooming som han kallar ”oförlåtlig”. Fanns också en gammal ex-polis som satt i sin bil och medgav samtliga anklagelser, när en gammal kollega gick förbi med gudomlig timing och undrade vad som stod på. Hank snurrade till det med lustiga lögner men lade sig sedan platt och visade sin chatthistorik, något han såvitt jag minns är ensam med att göra.

Har vi några andra exempel på förhållandevis ärliga gäddor? För att tydliggöra: att neka till en början är en naturlig instinkt, men en ärlig gädda är en som antingen slutar neka och avslöjar sina grava problem mer eller mindre ofiltrerat, eller den minst jävliga typen likt #333 som erkänner direkt, lägger sig platt och tar emot hjälp.

Intressant aspekt!

Gädda à la Lindström är skapligt ärlig. En lång konfrontation. Han förnekar först och säger också att det är kränkande mot honom han de säger att han vill sätta på ett barn. Väldigt märkligt. Men annars så erkänner han vad han har gjort. Jag tror att det är nån annan böggädda som är skapligt ärlig också. Minns inte vilken, bara att han också står i dagsljus. Eller så blandar jag ihop olika gäddor.
Citera
2023-12-19, 17:10
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Intressant aspekt!

Gädda à la Lindström är skapligt ärlig. En lång konfrontation. Han förnekar först och säger också att det är kränkande mot honom han de säger att han vill sätta på ett barn. Väldigt märkligt. Men annars så erkänner han vad han har gjort. Jag tror att det är nån annan böggädda som är skapligt ärlig också. Minns inte vilken, bara att han också står i dagsljus. Eller så blandar jag ihop olika gäddor.
Han försökte köra med det klassiska fantasikortet, och sedan blev han ”kränkt” över påståendet att det hade varit våldtäkt om barnet funnits på riktigt. Men sen vill jag minnas att han faktiskt tystnar och medger sig förstå vad Dumpen menar, och mest bara tackar för deras ingripande. Så visst hade han ryggrad nog att medge att han hade problem i alla fall.

Sen kan man ju fundera över vilka de mest envisa gäddorna varit. Lögnare är de flesta, men vissa mer jävliga lögnare än andra. Där tänker jag på Gällivare-gäddan, som utan avbrott körde med den ena manipulativa lögnen efter den andra. Lyckligtvis är han ingen ljugare, så han målar minst sagt in sig i ett hörn, men vägrar ändå erkänna minsta problem eller intention till den grad att Dumpen avbryter konfrontationen och kastar ut honom. Något som inte hänt innan eller efter vad jag vet. Innan han går vill han påpeka att han aldrig gjorde något sexuellt mot sin ex-sambos systerdotter när hon var sex-sju, som om han vill ha applåder för det. Gnäller dessutom på att Dumpen inte vill samarbeta med honom. Den värdelöse uslingen hade man kunnat banka in pannbenet på!
Senast redigerad av AllHailBoognish 2023-12-19 kl. 17:13.
Citera
2023-12-19, 17:16
Avslutad
Calle får antagligen sitta själv på julafton och titta på Kalle och hans vänner. Från en av de lite finare områdena boendes i en flådig kåk i Malmö till ett avsevärt mindre sämre by ala WT. Fd hustrun stannade kvar i Malmö, numera i en lägenhet.

https://dumpen.se/2022/01/11/4837/
Senast redigerad av chrjoh242 2023-12-19 kl. 17:25.
Citera
2023-12-19, 17:23
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Han försökte köra med det klassiska fantasikortet, och sedan blev han ”kränkt” över påståendet att det hade varit våldtäkt om barnet funnits på riktigt. Men sen vill jag minnas att han faktiskt tystnar och medger sig förstå vad Dumpen menar, och mest bara tackar för deras ingripande. Så visst hade han ryggrad nog att medge att han hade problem i alla fall.

Sen kan man ju fundera över vilka de mest envisa gäddorna varit. Lögnare är de flesta, men vissa mer jävliga lögnare än andra. Där tänker jag på Gällivare-gäddan, som utan avbrott körde med den ena manipulativa lögnen efter den andra. Lyckligtvis är han ingen ljugare, så han målar minst sagt in sig i ett hörn, men vägrar ändå erkänna minsta problem eller intention till den grad att Dumpen avbryter konfrontationen och kastar ut honom. Något som inte hänt innan eller efter vad jag vet. Innan han går vill han påpeka att han aldrig gjorde något sexuellt mot sin ex-sambos systerdotter när hon var sex-sju, som om han vill ha applåder för det. Gnäller dessutom på att Dumpen inte vill samarbeta med honom. Den värdelöse uslingen hade man kunnat banka in pannbenet på!

Lindström var åtminstone ingen dryg kaxpelle och han sprang inte därifrån. Så jo, viss ryggrad och ärlighet visade han ju upp. Mer än man kan säga om många andra. En gädda som jag tycker illa om är han den dryge fan med grottmänniskoutseende och underbett. Lärare, tränare och gädda. Han smiter iväg med bilen illa kvickt, men man ser ju att det är en riktigt störig jävel det där. Idrottslärare och tränare som fantiserar om sina högstadieelever och inbillar sig att tjejerna gillade att han såg dem nakna vid ett tillfälle.

Gällivare, ja! Vilken satans idiot!

Det är nån annan kaxig jävel också. Han är klädd i blå jacka, mörka solglasögon och en blå keps. Han konfronteras i gatumiljö i Lund tror jag. Jag kanske blandar ihop saker och ting nu. Men han körde väl nån översittarattityd? Det finns ju de som liksom blir lite viktiga när de konfronteras.
Citera
2023-12-19, 17:27
Avslutad
Citat:
Jag ska sätta mig ner ikväll med ett glas vin eller par bärs och fundera över nomineringar till galan.

Tills dess; en annan gädda som vi inte får glömma bort är Kinky-Ove. Till vad han tror är en 13-åring:

"Min kuk kommer ej vara fräsch men sug endå"

"Nej vill knulla men på mina villkor"

"Tänkte knulla dig i röven utan glidmedel och kondom kommer göra ont."

"Du kan ju föra upp ett finger i röven på mig när du suger"

"Du kommer få slit på fingret. Du slickar själv fingret rent" (skit* antar jag)

"Vill du bli pissad i munnen"

"Varmt piss sväljer du det"

"Sprutar din röv full med sperma sedan suger du kuken ren lite kinkig och snuskig"

"Ok slicka min röv när du suger kuken"

Vad har hänt med det här sjuka och feta svinet? Nån som vet?

Tror inte han har suttit av fängelsestraffet för barnporr än
Citera
2023-12-19, 17:29
Medlem
139s avatar

Vet inte om det nämnts, men jag såg nu att senaste gäddan blivit borttagen från Gränna golfklubbs hemsida där han stod listad som ledamot i marknadskommittén.

Jag mailade klubben igår, men tror säkert att de fick reda på det från alla möjliga håll och kanter.
Citera
2023-12-19, 17:31
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonasNkpg1983
Tror inte han har suttit av fängelsestraffet för barnporr än

Är det Grove-Ove du tänker på? Mannen med blöjeksem i ljumskarna, gula diskhandskar och "fräcka" solglasögon? Kinky-Ove är en annan snusk-Ove.
Citera
2023-12-19, 17:37
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Gällivare, ja! Vilken satans idiot!

Det är nån annan kaxig jävel också. Han är klädd i blå jacka, mörka solglasögon och en blå keps. Han konfronteras i gatumiljö i Lund tror jag. Jag kanske blandar ihop saker och ting nu. Men han körde väl nån översittarattityd? Det finns ju de som liksom blir lite viktiga när de konfronteras.
Ja, man ska vara duktigt korkad för att tro att man är i position att förhandla när man ertappats med att försöka våldta en sjuåring. ”Om jag säger det ni vill höra, lovar ni att inte publicera då?”

Hm! Tänker på Nylongäddan som är en annan riktigt vidrig pedofil i ordets rätta bemärkelse, men Dumpen konfronterade honom lite till skogs i Stockholmsområdet så det är nog inte rätt. Men han var stöddig och kläderna matchade det du beskriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in