2023-12-19, 13:08
Medlem
Livmedikusens avatar
Det finns en artikel i Aftonbladet där frun till en av gäddorna åmar sig om hur Dumpen nästan fick hennes man att suicidera. Någon som vet vilken gädda detta gäller?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/MoV58J/ann-charlottes-man-hangdes-ut-pa-dumpen-allt-svartnade
Citera
2023-12-19, 13:14
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livmedikusen
Det finns en artikel i Aftonbladet där frun till en av gäddorna åmar sig om hur Dumpen nästan fick hennes man att suicidera. Någon som vet vilken gädda detta gäller?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/MoV58J/ann-charlottes-man-hangdes-ut-pa-dumpen-allt-svartnade

Vi misstänker #205 https://dumpen.se/2023/03/26/daddygaddan-napp-205-malmo/

Men det är inte 100% bekräftat.
Citera
2023-12-19, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VlaadDracuu

Finns det identitet/rebus på honom?

Jag bor i Borås och jag tycker att jag känner igen fanskapet.

Han bor utanför Borås i en by/förort eller vad man ska säga som heter Dalsjöfors
Citera
2023-12-19, 13:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jodå, jag vet. Jag skrev bara ut vad Dumpen kallar honom. "Vem är Calle?".

Han var inte identifierad av dem först så det är väl därför han kallades så.
Har du koll på vart han bor idag?
Hittar ingen med hans tidigare namn som passar in
Mvh
Citera
2023-12-19, 13:36
Medlem
PROLIFICs avatar
Jag ska sätta mig ner ikväll med ett glas vin eller par bärs och fundera över nomineringar till galan.

Tills dess; en annan gädda som vi inte får glömma bort är Kinky-Ove. Till vad han tror är en 13-åring:

"Min kuk kommer ej vara fräsch men sug endå"

"Nej vill knulla men på mina villkor"

"Tänkte knulla dig i röven utan glidmedel och kondom kommer göra ont."

"Du kan ju föra upp ett finger i röven på mig när du suger"

"Du kommer få slit på fingret. Du slickar själv fingret rent" (skit* antar jag)

"Vill du bli pissad i munnen"

"Varmt piss sväljer du det"

"Sprutar din röv full med sperma sedan suger du kuken ren lite kinkig och snuskig"

"Ok slicka min röv när du suger kuken"

Vad har hänt med det här sjuka och feta svinet? Nån som vet?
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-12-19 kl. 13:38.
Citera
2023-12-19, 14:06
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Den absolut vidrigaste gäddan i mitt tycke!!!! 🤮🤮🤮🤮🤮 Bara uppsynen av honom på konfrontationen fick mig att vilja kräkas med tanke på vad han skrivit!!!

Ja, fy helvete vilket jävla äckel. Jag bryr mig inte om vad samtyckande vuxna gör när de ligger och jag fattar att man kan tända på än det ena, än det andra. Men jag har mycket svårt att tro att en dom som söker en sub på nätet uttrycker sig då där vidrigt och plumpt. Även i såna relationer handlar det om sex på bådas villkor.

Nä, Kinky-Ove är ett riktigt jävla as som inte får falla i glömska!
Citera
2023-12-19, 14:11
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Du menar Kinky-Brian? Den absolut vidrigaste gäddan i mitt tycke!!!! 🤮🤮🤮🤮🤮 Bara uppsynen av honom på konfrontationen fick mig att vilja kräkas med tanke på vad han skrivit!!!
Han har förövrigt skickat den kanske sämsta nakenbilden någonsin i dumpens historia!!! Skrattade så jag grät första 100 gångerna jag kollade på bilden!!! Tänka sig att man som gädda nu ska skicka en läcker bild till ett barn så denne blir sugen på att ligga!! O det bästa man kommer fram till är bilden där Kinky-Brian står framför spegeln!!! 🤣🤣 jooooo men det HÄÄÄR blir bra!! Nuu kommer det pirra till!!! 🤣🤣🤣

Nej, jag menar "KinkyOve tar ordet vedervärdig till nya nivåer". Publicerades 2022-01-26.

Många gäddor, som Kinky-Brian, kan man ju garva åt mitt i all peddotragik men KinkyOve är liksom bara rakt igenom vidrig.
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-12-19 kl. 14:15.
Citera
2023-12-19, 14:11
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Jag tror han hittar på mycket. Jag känner många svenskar med rötter i Italien och jag tycker inte han påminner särskilt mycket om en italienare i varken tal eller utseende. Tänker mer Mellanöstern. Jag tror inte namnet är Giuseppe om man säger så.

Garanterat ingen italienare (332)
Senast redigerad av farbror Sven 2023-12-19 kl. 14:42.
Citera
2023-12-19, 14:14
Medlem
Citat:
Nej, jag menar "KinkyOve tar ordet vedervärdig till nya nivåer". Åkte fast 2022-01-26.

Många gäddor, som Kinky-Brian, kan man ju garva åt mitt i all peddotragik men KinkyOve är liksom bara rakt igenom vidrig.

Jaaaa så klart!!! Du har helt rätt!! Jag som blandade ihop dom!!!! 🤮🤮🤮🤮
Citera
2023-12-19, 14:24
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
ng

Garanterat ingen italienare

Han är troligen italienare. Verkar hyra bostad tillsammans med andra italienare och var, när han publicerades, förlovad med en italiensk kvinna som på sin Facebook hade nån lång statusuppdatering om honom och deras förlovning och skrev då att de hade lärt känna varandra redan som unga. Lite för långsökt för att det skulle vara en myglare från Mellanöstern.

Citera
2023-12-19, 14:43
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Han är troligen italienare. Verkar hyra bostad tillsammans med andra italienare och var, när han publicerades, förlovad med en italiensk kvinna som på sin Facebook hade nån lång statusuppdatering om honom och deras förlovning och skrev då att de hade lärt känna varandra redan som unga. Lite för långsökt för att det skulle vara en myglare från Mellanöstern.

Ok. Brytningen stämde inte, tyckte jag. Men då hade jag fel.
Citera
2023-12-19, 14:43
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Jag ska sätta mig ner ikväll med ett glas vin eller par bärs och fundera över nomineringar till galan.

Tills dess; en annan gädda som vi inte får glömma bort är Kinky-Ove. Till vad han tror är en 13-åring:

"Min kuk kommer ej vara fräsch men sug endå"

"Nej vill knulla men på mina villkor"

"Tänkte knulla dig i röven utan glidmedel och kondom kommer göra ont."

"Du kan ju föra upp ett finger i röven på mig när du suger"

"Du kommer få slit på fingret. Du slickar själv fingret rent" (skit* antar jag)

"Vill du bli pissad i munnen"

"Varmt piss sväljer du det"

"Sprutar din röv full med sperma sedan suger du kuken ren lite kinkig och snuskig"

"Ok slicka min röv när du suger kuken"

Vad har hänt med det här sjuka och feta svinet? Nån som vet?

Vilken sjuk jävla amöba! Hade missat hans chat.
Har vi tur går han åt som julgris denna jul men tyvärr kommer han bara duga som minkmat.

https://dumpen.se/2022/01/26/kinkyove-tar-ordet-vedervardig-till-nya-nivaer-napp-igen/
Senast redigerad av Eerki18cm 2023-12-19 kl. 14:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in