Citat:
Så du påstår att det är bankernas fel att kvinnor i drevor går barnlösa pga av deras egna korkade beslut? Vadå säg om jag är kvinna och belånar upp mig till öronen. Är inte detta mitt ansvar då? Det är ju jag som tagit det korkade beslutet..
Förstår inte att man alltid ska skylla på någon annan.. banken.. männen.. patriarkatet.. världen...
Det är aldrig kvinnor som ska stå till svars för sina idiotiska handlingar.
Sen vill män inte ha ett groggluder som ridit kukkarusellen i 20 år. Är man 40 år och ska hitta sin "drömprins" och skaffa barn är man extremt sent ute och får stå till svars för sina egna handlingar.
Då får du sitta och gråta ut i media som ett groggluder, skaffa dig en hund eller katt för att stilla din ensamhet.
Men försök inte skylla allting på männen som ett lågintelligent vänsterhjon. Någon måtta får det vara.
Förstår inte att man alltid ska skylla på någon annan.. banken.. männen.. patriarkatet.. världen...
Det är aldrig kvinnor som ska stå till svars för sina idiotiska handlingar.
Sen vill män inte ha ett groggluder som ridit kukkarusellen i 20 år. Är man 40 år och ska hitta sin "drömprins" och skaffa barn är man extremt sent ute och får stå till svars för sina egna handlingar.
Då får du sitta och gråta ut i media som ett groggluder, skaffa dig en hund eller katt för att stilla din ensamhet.
Men försök inte skylla allting på männen som ett lågintelligent vänsterhjon. Någon måtta får det vara.
Eftersom du älskar fula ord och att förnedra kvinnor förtjänar du egentligen inget svar. Men du tror att alla bara kan slå sig fria från lånetvånget? När du vet att om du inte lånat innan kan du aldrig låna till t ex en bil. När alla lånar och gör dig löjlig för att du inte gör det.
Om man kan slå sig fria från vad storbankerna vill, varför kan man inte slå sig fria från en liten simpel gräsrotsrörelse som feminismen? Du säger emot dig själv.
Har aldrig skyllt på männen. Både män och kvinnor lever i den rosaskimrande värld bankerna målat ut. Att lånar du är du vacker, lånar du inte är du en ful loser som alla kommer tycka är äcklig.