2023-12-19, 06:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saftxbulle
Att börja tänka på barn vid 30 år är sent om de inte har någon kille. Kvinnor kan dejta en person i två år och så var det kanske inte den stora kärleken ändån så händer det lite med arbete och kanske ett par misslyckade dejter
Så plötsligt är de 35 år och fortfarande utan en man och sämre äggstockar.

En kvinna borde tänka på att avla barn redan som 25 åring.

Jo, flesta rider ju kukkarusellen och ligger runt med halva staden tills man är i 35 års åldern.
Sen försöker man hitta sin "drömprins" och skaffa barn.. liksom hallå, du är typ 10 år off ditt jävla groggluder. Vi kommer få se mera patetiska vänsterhjon som radikaliseras in i feminismen och kommer leva i sin ensamhet och bittra
Citera
2023-12-19, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Feminismen har fallerat.

Den har aldrig fungerat. Det är en idé från Frankfurt skolan som en del i ledet att destabilisera västvärlden. Minska fertilitet bland vita samt dubbla arbetsstyrkan och på så sätt göts pengar hälften så värdefulla på mindre än en generation.

Tyvärr hade männen inget grepp om sina kvinnor så de lät sig frästas av att låta staten ta över mannens roll..sen gick det som det gick.
Citera
2023-12-19, 06:26
Medlem
zombie-nations avatar
Det är inte feminismen som gör att familjer (kvinnor kan inte skaffa barn själva) inte skaffar avkomma. Det är lånekulturen. Redan när de är kanske 22 år har de lån över örona. De lånar till allt. De tror att de måste ha allt. Sedan när de sitter med 7000 i avbetalning varje månad och lönen inte stigit, så får de panik och undrar var pengarna till barnet ska komma från.

Mina föräldrar började sin familj i en etta är min syrra sov i badbaljan för det fanns inte mer plats. De var inte oroliga därför att de ägde inget men hade inga skulder. Alla extra pengar sparades till att i framtiden skaffa en lite större lägenhet och ett till barn.

Man trodde inte att man måste ha allt. De hade inte bil och telefon. TV hade de fått av någon. Ingen skämdes om barnet hade en lapp på byxorna. Men idag ska man visa upp en fin yta.

Läste ett inlägg om en familj dom skulle göra abort för att det var mer praktiskt om ungen kom lite senare. Va??? Hur ego får man vara?

Motarbeta bankernas grepp om oss. Arbeta för människors sparkapital (bankerna straffar sparande så det säger ju att de inte vill att vi har det). Arbeta för att det är OK att bo i en liten lägenhet utan soffa för 20 000. Mina föräldrar hade ingen soffa. De hade sängar och en TV.bänk och lite rassel i köket.

Vi måste skaffa en anda där det inte är barnmisshandel om en 3-åring inte har en padda. Där det är OK att mammagrupper bildas som delar utväxta kläder.

Ni kan säga att det är feminismen hur mycket ni vill. De som är fattiga är inte berörda, de har redan jobb när de är 24. De som utbildar sig vet mycket väl att det kan kombineras med barn. Om mamman vill plugga och sedan jobba i 10 år är hon ändå bara 35. Är det bara hon som ska fundera på barn, mannen då? Vill mannen inte ha barn blir det ju svårt. Ofta är det ju mannen som tycker de ska vänta.

Är kvinnan ensamstående, är det lämpligt att skaffa barn då? I Flashbacks värld ska hon väl inte gifta sig med en jämnårig med liknande utbildning, hon ska inte utbilda sig, utan gifta sig med en rik 40--åring är hon är 18. Allt annat är feminism. Nä, då föredrar jag feminism!!!!!
Citera
2023-12-19, 06:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sefipaw
Jag tänker att allt är mäns fel som bara fokuserat på sin egen kortsiktiga njutning. Deras naturliga urval av kvinnor har varit med fokus på karaktärsdrag som undergivenhet och att hon ska följa strömmen och göra som starkare människor/grupper säger åt henne. Då blir det så här. Välj "snälla" flickor med IQ badboll när du är ung, betala dyrt för det när ni båda är äldre.

Själv uppskattar jag intelligens.

Givetvis är allt männens fel. Kvinnors dåliga beslut, all elände på jorden.. männens fel
Att en kvinna ridit kukkarusellen i 20 år och börjar inse att man kommer upp i åldern.. sen försöka skaffa sin "drömprins" och barn.. Kom tillbaka till verkligheten liksom.

Väldigt få män vill ha en 40 åring som haft sexuellt umgänge med hela kommunen och grannkommunen.
Dessa kvinnor kommer få nöja sig med katt, hund eller någon incel som kastar pengar på vad som helst.
Man kommer dock få leva resterande av sitt liv i misär och bitter för sina egna korkade beslut.

Satsa på att skaffa familj och barn vid 20-30 års åldern istället. Men nej, vänsterradikala feminister vill "göra karriär" och störta patriarkatet... sen sitter man där vid 40 års åldern och vips.. så är man desto mer deprimerad och får öka sin dos av antidepressiva. 95% av alla kvinnor går ju på antidepp idag, bra samhällsutveckling ^^
Senast redigerad av Dofehix 2023-12-19 kl. 06:34.
Citera
2023-12-19, 06:32
Medlem
Feminismen skapades av Rockefellers för att krossa kärnfamiljen och splittra folket. Man har lyckats väl.
Citera
2023-12-19, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofehix
Givetvis är allt männens fel. Kvinnors dåliga beslut, all elände på jorden.. männens fel
Att en kvinna ridit kukkarusellen i 20 år och börjar inse att man kommer upp i åldern.. sen försöka skaffa sin "drömprins" och barn.. Kom tillbaka till verkligheten liksom.

Väldigt få män vill ha en 40 åring som haft sexuellt umgänge med hela kommunen och grannkommunen.
Dessa kvinnor kommer få nöja sig med katt, hund eller någon incel som kastar pengar på vad som helst.
Man kommer dock få leva resterande av sitt liv i misär och bitter för sina egna korkade beslut.

Dessa kvinnor ser jag redan idag. Deras hobbys är lådvin och cigaretter på balkongen, samtidigt har de börjat gå kurser i meditering och yoga för att läka sin själ, när de inte lägger ut bilder på sitt ansikte på sociala medier, då röven och kroppen inte längre är vad det var, då träning och hälsa aldrig tidigare prioriterats.
Senast redigerad av Gulblendkarringen 2023-12-19 kl. 06:46.
Citera
2023-12-19, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indian Bruce Li
Låter man sig hunsas av mentalt retarderade grupper med orimliga krav, kommer samhället bli lidande.

Den 39-åriga kvinnan skulle under uppväxten fått ha föräldrar som inte gav med sig, och istället hävdat ”pannkaka i framtiden”.
Problemet är att vi har föräldrar till barn där pappan är en ”toffel”, kontrollerad av mamman med sina ständiga kontrollbehovsrelaterde utbrott.

Dessa sk. föräldrar avlar fram mentalt retarderade människor, som sedan skall diktera för oss sunda om vad som är rätt/fel.

Dags att slå upp portarna till mentalsjukhusen, för samhällets väl…

Detta är ett av de vanligaste problemen överallt, detta eller inga pappor alls.
Citera
2023-12-19, 06:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Det är inte feminismen som gör att familjer (kvinnor kan inte skaffa barn själva) inte skaffar avkomma. Det är lånekulturen. Redan när de är kanske 22 år har de lån över örona. De lånar till allt. De tror att de måste ha allt. Sedan när de sitter med 7000 i avbetalning varje månad och lönen inte stigit, så får de panik och undrar var pengarna till barnet ska komma från.

Mina föräldrar började sin familj i en etta är min syrra sov i badbaljan för det fanns inte mer plats. De var inte oroliga därför att de ägde inget men hade inga skulder. Alla extra pengar sparades till att i framtiden skaffa en lite större lägenhet och ett till barn.

Man trodde inte att man måste ha allt. De hade inte bil och telefon. TV hade de fått av någon. Ingen skämdes om barnet hade en lapp på byxorna. Men idag ska man visa upp en fin yta.

Läste ett inlägg om en familj dom skulle göra abort för att det var mer praktiskt om ungen kom lite senare. Va??? Hur ego får man vara?

Motarbeta bankernas grepp om oss. Arbeta för människors sparkapital (bankerna straffar sparande så det säger ju att de inte vill att vi har det). Arbeta för att det är OK att bo i en liten lägenhet utan soffa för 20 000. Mina föräldrar hade ingen soffa. De hade sängar och en TV.bänk och lite rassel i köket.

Vi måste skaffa en anda där det inte är barnmisshandel om en 3-åring inte har en padda. Där det är OK att mammagrupper bildas som delar utväxta kläder.

Ni kan säga att det är feminismen hur mycket ni vill. De som är fattiga är inte berörda, de har redan jobb när de är 24. De som utbildar sig vet mycket väl att det kan kombineras med barn. Om mamman vill plugga och sedan jobba i 10 år är hon ändå bara 35. Är det bara hon som ska fundera på barn, mannen då? Vill mannen inte ha barn blir det ju svårt. Ofta är det ju mannen som tycker de ska vänta.

Är kvinnan ensamstående, är det lämpligt att skaffa barn då? I Flashbacks värld ska hon väl inte gifta sig med en jämnårig med liknande utbildning, hon ska inte utbilda sig, utan gifta sig med en rik 40--åring är hon är 18. Allt annat är feminism. Nä, då föredrar jag feminism!!!!!

Så du påstår att det är bankernas fel att kvinnor i drevor går barnlösa pga av deras egna korkade beslut? Vadå säg om jag är kvinna och belånar upp mig till öronen. Är inte detta mitt ansvar då? Det är ju jag som tagit det korkade beslutet..

Förstår inte att man alltid ska skylla på någon annan.. banken.. männen.. patriarkatet.. världen...
Det är aldrig kvinnor som ska stå till svars för sina idiotiska handlingar.

Sen vill män inte ha ett groggluder som ridit kukkarusellen i 20 år. Är man 40 år och ska hitta sin "drömprins" och skaffa barn är man extremt sent ute och får stå till svars för sina egna handlingar.
Då får du sitta och gråta ut i media som ett groggluder, skaffa dig en hund eller katt för att stilla din ensamhet.

Men försök inte skylla allting på männen som ett lågintelligent vänsterhjon. Någon måtta får det vara.
Citera
2023-12-19, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Den har aldrig fungerat. Det är en idé från Frankfurt skolan som en del i ledet att destabilisera västvärlden. Minska fertilitet bland vita samt dubbla arbetsstyrkan och på så sätt göts pengar hälften så värdefulla på mindre än en generation.

Tyvärr hade männen inget grepp om sina kvinnor så de lät sig frästas av att låta staten ta över mannens roll..sen gick det som det gick.

Barnafödandet är extremt lågt i länder som Sydkorea, Japan, Singapore, Kina, även Thailand. Hir mycket feminism är det som ligger bakom där?
Citera
2023-12-19, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CatSith
Barnafödandet är extremt lågt i länder som Sydkorea, Japan, Singapore, Kina, även Thailand. Hir mycket feminism är det som ligger bakom där?

Ching Chong -länder har alltid varit efterblivna. De idioterna jobbar ihjäl sig och har dekadenta kulturer.

Lär istället av Afrika. Där chillar man och tar det lugnt och låter naturen ha sin gång, istället för att stressa, arbeta ihjäl sig bara för att man har ambitionen att flyga till andra planeter och skapa annan skitteknik ingen behöver.
Citera
2023-12-19, 06:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CatSith

Vem har påstått det eller försöker du försvara att feminismen inte är ett problem?
Du kanske skulle läsa på om anledningarna i dessa länder så du förstår någonting om omvärlden.
Ta Kina som exempel.. där hade man länge "one child policy", vilket medförde att man inte fick ha fler barn. Många valde då att endast ha män, annars adopterade man bort. Vilket medfört att man har extremt överskott av män och väldigt få kvinnor i samhället.

Kina är ju ett riktigt rövland men du kan ta någon av resterande länder och läsa på också.. inga glamorösa exempel du kommer med.
Citera
2023-12-19, 06:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Dessa kvinnor ser jag redan idag. Deras hobbys är lådvin på och cigaretter på balkongen, samtidigt har börjat gå kurser i meditering och yoga för att läka sin själ, när de inte lägger ut bilder på sitt ansikte på sociala medier, då röven och kroppen inte längre är vad det var, då träning och hälsa aldrig tidigare prioriterats.

Japp, nya verkligheten. Man kanske skulle börja kränga cigaretter och lådvin, kan ju göra sig en extrem hacka på detta framöver desto mer dystopiskt samhället blir
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in