2023-12-18, 19:01
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Kan någon bekräfta om den vidriga Brandmannen från Sundsvall flyttat sitt äckliga arsle till Gotland?

Tror jag hittat honom boendes med en äldre man i ett hus.
På gäddkartan är han utplottad på Gotland ja
Citera
2023-12-18, 19:06
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
På gäddkartan är han utplottad på Gotland ja

Då har jag nog rätt adress.
Citera
2023-12-18, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Hej

Jag har blivit blockerad av Gädda 200

Kan du möjligtvis lägga in texten här ?

Haha jag har också blivit blockerad av samma gädda #200 😂😂😂
Citera
2023-12-18, 19:25
Medlem
RubeN_of_SwedeNs avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/MoV58J/ann-charlottes-man-hangdes-ut-pa-dumpen-allt-svartnade
Någon som har tillgång till denna?
Senast redigerad av RubeN_of_SwedeN 2023-12-18 kl. 19:32.
Citera
2023-12-18, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Georgejung2003
Haha jag har också blivit blockerad av samma gädda #200 😂😂😂

Hur har ni lyckats med det?
Har ni postat något?
Citera
2023-12-18, 19:40
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RubeN_of_SwedeN
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/MoV58J/ann-charlottes-man-hangdes-ut-pa-dumpen-allt-svartnade

Japp. Försöker luska ut vilken gädda det handlar om. Misstänker #205!
Senast redigerad av eldrattan 2023-12-18 kl. 19:42.
Citera
2023-12-18, 20:00
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Japp. Försöker luska ut vilken gädda det handlar om. Misstänker #205!

Varför tror du att det är han? Kan inte läsa artikeln tyvärr men känns som att det borde vara någon lite närmare i tid?
Citera
2023-12-18, 20:03
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Varför tror du att det är han? Kan inte läsa artikeln tyvärr men känns som att det borde vara någon lite närmare i tid?

Var något sus här i tråden om att han försökt hänga sig och hamna på sjukan. Nej det är nog ingen i närtid. Dom har skiljt sig och flyttat isär verkar det som. Detta är nog något som ligger bakåt i tiden.
Citera
2023-12-18, 20:08
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
332, vilken spaghettigubbe. Ser att han har ett konto på bodycontact och har även lagt upp egna porrfilmer:

jojino00 på snap skriver han ju i chatten. Googlar man på det får man fram en del böggodis. Hot_italian88 på BodyContact så han är antagligen född 88. Nån som vet mer? 😅

Ha ha ha!
Body type: Vältränad 😅😅😅😅😅
Med tanke på vilken svullbuk han har så är han knappast vältränad.
Citera
2023-12-18, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RubeN_of_SwedeN

Jag har tillgång. Den är daterad "18.11", alltså en månad sedan. Feltryck? Ska det vara 18.12? Jag är ganska säker att det har med den telefonintervju som dumpen publicerade att göra: https://dumpen.se/2023/12/17/var-det-aftonbladets-reporter-eller-en-robot/. För visst presenterar intervjuaren sig som Beri Zangana? Och hon pratar skånska.

Ganska slapp artikel; Ann Charlottes make åkte dit, det svartnade för henne och han försökte ta sitt liv men de lyckades få in honom på psyk. Hon tycker Dumpens framfart drabbar anhöriga för hårt och hon är glad att han överlevde. Det ledde till skilsmässa och de lever inte ihop, men har viss kontakt. Beri Zangana lägger till att "Av experter har Dumpen kritiserats och beskrivits som en folkdomstol".

Artikeln avslutas med ett par intervjufrågor med Sara Nilsson, det är de jag känner igen från telefonsamtalet som producerades på dumpen:

"När Aftonbladet söker Dumpen och Sara Nilsson säger hon upprepade gånger att informationen inte har nått henne.

Men nu berättar jag för dig att en person var nära på att ta livet av sig efter att ha blivit uthängd på er sajt?

– Men är du säker på att det är på grund av uthängningen? Vi har mycket kontakt med anhöriga, vi erbjuder anhörigstöd och de flesta anhöriga tar det väldigt hårt när det visar sig att sambon har en attraktion till barn.

Ni lägger ut bilder på människor på sajten, är inte det här snarare en fråga för rättsväsendet?

– Vi arbetar för en lagändring, det är det som vi arbetar för så att det ska bli kriminaliserat att söka efter barn i sexuellt syfte."

Av någon anledning får jag "Vetlandavibbar"; Lärare, tränare och gädda är inte en bra kombo, helt utan andra belägg än vibbarna.
Citera
2023-12-18, 20:24
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Var något sus här i tråden om att han försökt hänga sig och hamna på sjukan. Nej det är nog ingen i närtid. Dom har skiljt sig och flyttat isär verkar det som. Detta är nog något som ligger bakåt i tiden.

Där ser man! Han var ju rätt kaxig har jag för mig? #205
Fyfan kollade precis på filmen, vilken jävel! Synd att han misslyckades, eller inte, han kan gott lida! Ytterligare ett äckel med förhudsförträngning. Vad är det för anhörig som är med i artikeln?
https://dumpen.se/2023/03/26/daddygaddan-napp-205-malmo/
Citera
2023-12-18, 20:32
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Kan någon bekräfta om den vidriga Brandmannen från Sundsvall flyttat sitt äckliga arsle till Gotland?

Tror jag hittat honom boendes med en äldre man i ett hus.

Enligt uppgifter tidigare i tråden så ska han väl numera jobba på Visby fängelset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in