2023-12-18, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Hej

Jag har blivit blockerad av Gädda 200

Kan du möjligtvis lägga in texten här ?

Jag är osäker på om man får göra detta. Det finns säkert andra som vet vad man får och inte får. Får passa mig lite för jag hade två varningar, när jag vaknade i morse. Finns det någon begränsning på hur mkt man kan skriva i DM?
Citera
2023-12-18, 15:30
Citat:
Hej

Citat:
Ursprungligen postat av Gädda 200
För er kännedom som undrar vad min medverkan i dumpen.se handlar om.
Det jag kan berätta gällande samtalet är att det är vinklat helt fel. De har klippt bort biten innan där Sara bett mig förklara orden nekro och pedo för henne åtskilliga gånger.
Hon sa att hon inte förstod dom orden hur jag än försökte förklara dom så förstod hon inte och fortsatte låtsas bryta på annat språk. Sen sa jag till henne i samtalet "Så du vill alltså att jag förklarar dessa ord igen genom att ge ett exempel?" Vilket jag gjorde och det är den biten dom enbart tagit med efter jag sagt det. Sen sa jag även att det "Inte är något jag personligen vill göra mot hennes barn eller överhuvudtaget annars".
Men det har dom också klippt bort.
Dom har även klippt bort andra saker i samtalet samt tagit bort hennes röst på vissa ställen(enligt Patrik) men jag har begärt den i orginalform vid eventuell rättegång som han sagt finns nånstans.
Jag testade ju henne dock på olika sätt med eftersom jag förstod att hon inte var den hon utgav sig för att vara.
Men just de bitarna var jag tydlig med i samtalet. Ändå så valde hon att redigera och klippa ut så det skulle låta som något helt annat än vad just det samtalet egentligen handlade om. Jag vet inte hennes motiv till varför hon gjort så men jag antar att det är för att få större publicitet och väcka starkare reaktioner.
Det är ju dock inte första gången vi bestämt träff. När första konfrontationen skulle ske så ställde ju Sara in den och skyllde på nån bilolycka som inte gick ihop.
Så jag fick anstränga mig lite mer sen för att få konfrontation 🙂
Så visst kan man få något att låta som något det inte är och publicera på en uthängningsida av olaglig karaktär i syfte att förtala och visst har det haft effekt eftersom jag förlorat både jobb och bostad pga detta. Samtidigt som det är något självvalt på ett sätt.
Angående Natalie som jag nämner i filmklippet är det ett annat namn på en annan tjej som har föga lite med detta att göra. Den tjejen det egentligen handlade om som jag saknar och sökt uppmärksamhet hos genom att få samma eller liknande dom som henne samt medial effekt av dumpen.se är ju J. Anledningen till att jag tog ett annat namn är för jag inte ville att J skulle bli uppsökt.
Jag hade dock räknat med att det var dumpen mestadels och därför rakat av mig håret innan för att slippa bli igenkänd. Men tänkte även att det kunde vara någon annan som kunde velat mig illa så var jag i alla fall glad för att det inte var det. Det fanns också en liten del i mig som tänkte "Tänk om jag har fel, att det är en kvinna med två döttrar vad gör jag då? Jag vill inte begå några sexuella övergrepp i alla fall."
Det var ju dom tre möjligheterna. Men efter att ha faktakollat med en annan kontakt från minasynder.se så kände jag mig säker på att det var fejk åtminstone.
Det jag tänkte kring konsekvenserna av detta var att få liknande dom som mitt J ♥️ samt eventuell uppmärksamhet av henne men inte bli uthängd på fel sätt dock fast den biten hade jag inte ens tänkt på hur jag skulle bli presenterad.
Jag har också läst om allas teorier om mig på flashback samt deras iakttagelser. Det är underhållande läsning 🙂 men inte mycket som stämmer där. Jag har dock fått felställda diagnoser och jag lider inte av någon allvarlig psykisk störning, varken i lagens mening eller är en fara för mig själv eller andra. Det enda som jag lidit av är depression och eventuellt ptsd/c-ptsd. Men är dock på väg att bli frisk från detta med.
Under tiden jag och J var tillsammans så försvann ju också all min tidigare psykiska ohälsa och allt blev återställt på den fronten med.
Förvaltningsfrihetsbevis har jag tagit ut från kommunen på grund av att säkerställa mina medborgerliga rättigheter då jag har tvister med psykiatrin och kommer kanske att få hålla på med IVO vid senare skede eventuellt och annan juridik.
Det kanske låter som rättshaverist-beteende men det blir ju så den perioden innan man fått sin sak prövad ordentligt. Får jag inte det jag begär avseende detta kommer jag avsluta mina vårdkontakter inom psykiatrin och skita fullständigt i den så länge jag är frisk. Finns många med låg intelligens inom psykiatrins arbetare och med dålig människokännedom samt som har stark illvillighet.
Angående konfrontation så ångrade jag mig ganska fort efter den och kände att fy fan vilket helvete jag kommer få nu men samtidigt hur fan vågade jag. Men ja det är så nu.
Den tjejen som jag gjort detta för i tron om att det kunde hjälpa mig att få henne tillbaka älskar jag än idag och för att hon inte ska behöva känna sig ensam i det med att ha en sån dom samt att det var orättvist att bara hon skulle lida helvete för det själv 😕
Jag finns ju här för dig 🙂
Allt med det där är minst lika mycket mitt fel och ansvar när vi var tillsammans ♥️😔
Det ska inte du behöva bära själv längre ♥️
Jag vet att jag också flydde undan det under den tiden vi var tillsammans och hon fick ta hela helvetet själv i det, även om vi fanns för varandra så bär jag också ansvar och skuld eftersom hon fick ta all den skiten själv med det rättsliga.
Jag vet inte mer vad jag ska göra nu för att försöka få tillbaka kontakten med dig J. Det jag sagt gällande "Otroheten" till dig är ju också sant. Men jag ger upp i att jaga dig nu ett tag känner jag. Mvh din Erik ♥️
Förlåt för mina svek ♥️
Dumt att jag gjorde det här kanske men jag får stå mina kast. Däremot är ju samtalet som dumpen.se publicerat helt taget ur kontext helt fel av dom att visa upp på det sättet. Men det får jag pröva rättsligt och se vad det kan leda till.
Hur jag visste att det var ett fejkat konto med helt andra avsikter är från kontakt med andra användare från tiden på minasynder.se när den sidan fanns.
Hon sa sig även heta Martina och vara från Polen. Ett namn som man inte har där ens.
Jag har kontaktat Patrik Sjöberg och diskuterat det gällande samtalet men han förnekar allting i det och Sara Nilsson svarar inte ens.
Sen att Sara Nilsson uttalar sig i Aftonbladet och påstår att hon inte samarbetar med eller stödjer PHS. Är ju en sak att säga utåt men sen vad hon gör i det privata är något annat. Jag har dock bevis för detta med.
https://www.aftonbladet.se/.../dumpen-kritiserar...
Dessa chattloggar kommer jag dock ta till polisen sen angående Saras inblandning i PHS samt det samtalet som hon felvinklat får jag väl skicka in en stämningsansökan om förtal i.
Sen med tanke på vilka grupper hon huserar i så anar jag även annat oråd kring vad hon håller på med privat.
Carola Vackeros är ett liknande exempel på en kvinna som var på ett sätt utåt och drev kampen mot pedofilerna, stod upp för barnen och hade stor roll i facebook-grupp "Stoppa pedofilerna" osv.
Men sen spelade hon in lite andra filmer med sig själv och sina barn i privatlivet. Men det var ju privat och då är det väl ingen fara? Eller? Hon var ju ändå starkt aktiv i kampen mot pedofilerna så då kan hon väl inte göra sånt själv? Uppenbarligen jo tyvärr.
Det här med att särskilja jobb ifrån privatlivet och vem man är utåt sett kontra hur man är hemma privat kan se ut på lite olika sätt tydligen 🙂
Att sånna här falska människor som Sara dock får ha utgivningsbevis är dock sjukt det med.
https://www.aftonbladet.se/.../dumpen-kritiserar...

Jag tycker att han är obehaglig och hemsk, men tror också han är undermedicinerad eller nåt. Hans hemska fantasier går inte att bortförklara, men se gärna att han också är allvarligt psykiskt sjuk.

Det betyder inte att han är ofarlig, tvärtom, men tycker ändå det är spruta i skinkan och bältning och inlåsning som är det adekvata här.
Citera
2023-12-18, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonasNkpg1983
Jag tycker att han är obehaglig och hemsk, men tror också han är undermedicinerad eller nåt. Hans hemska fantasier går inte att bortförklara, men se gärna att han också är allvarligt psykiskt sjuk.

Det betyder inte att han är ofarlig, tvärtom, men tycker ändå det är spruta i skinkan och bältning och inlåsning som är det adekvata här.

Snyggt!
Citera
2023-12-18, 16:01
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.G.
Eller hur. För det är ju dumpens fel att en massa puckon stalkar anhöriga till gäddor...

Dumpen hade ju inte ens meddelat frugan till sista gäddan.
Citera
2023-12-18, 16:18
Medlem
UT64s avatar
Ja, nr. 200 är en läskig snubbe. När jag kollat bilder på honom så kommer jag att tänka på ett annat känt psykfall med Flashbackanknytning - Joel Ander, kattmördaren från Lerum utanför Göteborg. Båda två är egentligen stiliga killar men totalt ruttna inombords. De är fulla av sinnessjuka fantasier som de drömmer om att få leva ut.

Sluten vård för sådana, tack!
Citera
2023-12-18, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Herregud vilket svammel och långt dessutom. Verkar inte vara många som håller med honom, publicerat igår och inte en enda kommentar.
I korthet går dravlet ut på att Sara Nilsson är falsk och har lurat honom.
Han skriver dock inget om de sjuka fantasierna vi fick se prov på i chatten, där han ville knulla spädbarn till döds och så vidare.

Gädda 200 är aktiv i en livegrupp på Facebook ibland. Han sänder inte live själv men brukar däremot limma och fjäska för kvinnor som verkar vara lite bakom flötet.
Citera
2023-12-18, 18:10
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Ja, nr. 200 är en läskig snubbe. När jag kollat bilder på honom så kommer jag att tänka på ett annat känt psykfall med Flashbackanknytning - Joel Ander, kattmördaren från Lerum utanför Göteborg. Båda två är egentligen stiliga killar men totalt ruttna inombords. De är fulla av sinnessjuka fantasier som de drömmer om att få leva ut.

Sluten vård för sådana, tack!

Bra samhälle vi har som inte tar tag i sånt här.

Nu kan jag inte så mycket om detta men tror att ju längre man får vara kvar i sin sagovärld med konstigt svammel, desto värre är det för ens förnuft på lång sikt.

Nu finns det ju tvångsvård under friare former, man blir bara inhämtad om man vägrar komma in för sin spruta depåmedicin. Om det är vårdplatser/sängar som saknas..
Citera
2023-12-18, 18:48
Medlem
GonerStoners avatar
Kan någon bekräfta om den vidriga Brandmannen från Sundsvall flyttat sitt äckliga arsle till Gotland?

Tror jag hittat honom boendes med en äldre man i ett hus.
Citera
2023-12-18, 19:01
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Kan någon bekräfta om den vidriga Brandmannen från Sundsvall flyttat sitt äckliga arsle till Gotland?

Tror jag hittat honom boendes med en äldre man i ett hus.
På gäddkartan är han utplottad på Gotland ja
Citera
2023-12-18, 19:06
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
På gäddkartan är han utplottad på Gotland ja

Då har jag nog rätt adress.
Citera
2023-12-18, 19:20
Medlem
Citat:
Hej

Haha jag har också blivit blockerad av samma gädda #200 😂😂😂
Citera
2023-12-18, 19:25
Medlem
RubeN_of_SwedeNs avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...allt-svartnade
Någon som har tillgång till denna?
Senast redigerad av RubeN_of_SwedeN 2023-12-18 kl. 19:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in