2023-12-18, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoix
Sitter du i ett koncentrationsläger, som du fötts i, där du inte har möjlighet att lämna och där du inte får mat nog att äta dig mätt?

Nej?

Då är det ännu en dålig halmgubbe från en imbecill på Flashback. Prova att i alla fall hitta på ett hypotetiskt scenario som är likvärdigt.

Ja, det bästa är helt klart om så många judar där som möjligt, och även om de som är i Europa och Amerika flyr till Israel då det blir lättare.

Skyll på Hamas som inte gjort något för att förbättra för sin befolkning. Igen, vart har alla miljarder i stöd tagit vägen? Varför slutade man bygga vattenreningsverket?

Araberna är invällande ockupanter i Sverige, om jag dödar araber och muslimer så är det för att de ockuperar Sverige alltså borde jag inte straffas för det utan jag borde låtas gå runt och slå ner alla jag ser och de får inte slå tillbaka.
Citera
2023-12-18, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Nej det är det inte. Om en politiker säger något så reflekterar det inte hela landet. Ali Esbati vänsterpartisten kvinnohataren opch muslimrunkaren har suttit och skrikit om hur hemskt Sverige är under hela sin karriär. Ska vi lyssna på honom tycker du? För det är på den nivån du resonerar just nu.

Du borde själv göra det för inget i den definitionen kan appliceras på Gaza.

Förövrigt borde alla araber och muslimer utplånas eftersom det skulle göra världen mycket säkrare. Så som du tycker att muslimerna/araberna ska göra med judarna.

(FB) Hamas anfaller Israel (2023-10-07)

Är du idiot?

Här är definitionen av ett koncentrationsläger:
"Koncentrationsläger - Läger vid krigstillfälle för uppsamling av civila fångar som är medborgare i en fientlig stat."

Enligt denna definitionen så är Gaza ett koncentrationsläger. Det spelar ingen roll om en politiker, någon med Downssyndrom eller en kretin som dig yttrar orden.

Detta är ett obestridligt faktum.
Citera
2023-12-18, 01:50
Medlem
Citat:
Skyll på Hamas som inte gjort något för att förbättra för sin befolkning. Igen, vart har alla miljarder i stöd tagit vägen? Varför slutade man bygga vattenreningsverket?

Araberna är invällande ockupanter i Sverige, om jag dödar araber och muslimer så är det för att de ockuperar Sverige alltså borde jag inte straffas för det utan jag borde låtas gå runt och slå ner alla jag ser och de får inte slå tillbaka.

Araber är inte ockuperade i Sverige, och de är inte satta i ett koncentrationsläger. Självklart kan inte okcupationsmakten använda din typ av bakåtsträvande kretinlogik för att begå folkmord på oskyldiga människor.

Det är barn som är födda i ett koncentrationsläger. De har aldrig haft någon frihet eller framtidsmöjligheter, och Israels plan har alltid varit utrotning av araberna i området enligt Likuds egna charter.

Situationen löses genom en slutgiltlig lösning av judefrågan.
Citera
2023-12-18, 01:52
Medlem
Citat:
Är du idiot?

Här är definitionen av ett koncentrationsläger:
"Koncentrationsläger - Läger vid krigstillfälle för uppsamling av civila fångar som är medborgare i en fientlig stat."

Enligt denna definitionen så är Gaza ett koncentrationsläger. Det spelar ingen roll om en politiker, någon med Downssyndrom eller en kretin som dig yttrar orden.

Detta är ett obestridligt faktum.

Nej, men du verkar vara en arab.

Det applicerar inte på Gaza. Du är verkligen hjärntvättad. Förklara för mig hur personer kan resa in och ut i ett koncentrationsläger.
Citera
2023-12-18, 01:53
Medlem
Citat:
Nej, men du verkar vara en arab.

Det applicerar inte på Gaza. Du är verkligen hjärntvättad. Förklara för mig hur personer kan resa in och ut i ett koncentrationsläger.

Nej, jag är svenskare än dig.

Det appliceras på Gaza, du är den hjärntvättade men du är helt enkelt för dum för att förstå det. En nyttig idiot.

Det kan de inte, de skjuts om de försöker gå för nära muren. De har inget pass och får inte lämna lägret.
Citera
2023-12-18, 01:54
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Från den ockuperade parten, inte från ockupationsmakten.

De i Gaza är födda i ett koncentrationsläger, utan frihet, mat att bli mätta eller framtidsutsikt. Istället blir de bombade år ut och år in efter Israels "mowing the lawn"-doktrin.

Ju fler judar som Hamas tar död på, desto bättre blir världen för resterande människor. Så förhoppningsvis så kan de skala upp lite.

Inte för att jag bryr mig om judar men orka heja på muslimska terrorister.
Citera
2023-12-18, 01:55
Medlem
Citat:
Araber är inte ockuperade i Sverige, och de är inte satta i ett koncentrationsläger. Självklart kan inte okcupationsmakten använda din typ av bakåtsträvande kretinlogik för att begå folkmord på oskyldiga människor.

Det är barn som är födda i ett koncentrationsläger. De har aldrig haft någon frihet eller framtidsmöjligheter, och Israels plan har alltid varit utrotning av araberna i området enligt Likuds egna charter.

Situationen löses genom en slutgiltlig lösning av judefrågan.

Nej, De är ockupanter ditt hjärndöda spånhuvud. Du är ju fan för dum för att förstå vad du läser. Gått i Koranskola för länge?
Det är du som resonerar som en jävla kretin som tror att du får mörda folk hur du vill utan att de får försvara sig. Jävla arablogik.

Det är inget koncentrationsläger. Vart har alla miljarder i stöd tagit vägen? Varför slutade man bygga vattenreningsverket? Svara på de här två frågorna ditt inavlade spån.
De enda som har haft utrotning av någonm på agendan är Palestinierna. Om Israel velat utrota palestinerna varför har de isf palestinier i sitt parlament och i sin militärledning? Låter jävligt märkligt om du frågar mig. Varför har Palestinier i israel samma rättighheter som judarna?

Ja, genom total utplåning av det arabiska folket.
Citera
2023-12-18, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Inte för att jag bryr mig om judar men orka heja på muslimska terrorister.

Bryr mig inte om någon sida direkt, men i detta folkmordet så är barnen i Gaza offren, och de blodtörstiga judarna är förövarna.

För min del handlar det om att vara på rätt sida historien, och det kommer aldrig vara Israel.
Citera
2023-12-18, 01:57
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Bryr mig inte om någon sida direkt, men i detta folkmordet så är barnen i Gaza offren, och de blodtörstiga judarna är förövarna.

För min del handlar det om att vara på rätt sida historien, och det kommer aldrig vara Israel.

Sa du så när Hamas mördade oskyldiga israeliska barn?
Citera
2023-12-18, 01:57
Medlem
Citat:
Nej, jag är svenskare än dig.

Det appliceras på Gaza, du är den hjärntvättade men du är helt enkelt för dum för att förstå det. En nyttig idiot.

Det kan de inte, de skjuts om de försöker gå för nära muren. De har inget pass och får inte lämna lägret.

Isf har du en IQ på under 70. Men vi vet båda två att du är arab för ingen svensk inte ens de mest retarderade kan vara så jävla korkade som du är. Om du nu inte är Nazist förstås, de är ju det värsta avskrapet som någon hora till kvinna någonsin producerat i Sverige. Lobotomi vid födseln eller något helt klart.

Nej det gör det inte. Eftersom de inte är internerade eller fångar. De kan resa ut om de vill.

Är det därför fram tills nyligen som tiotusentals Palestinier från gaza jobbade inne i Israel? För att de blev skjutna om de gick för nära gränsen?
Citera
2023-12-18, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Sa du så när Hamas mördade oskyldiga israeliska barn?

Vad tror du själv? Läs sista meningen i båda inläggen.

Citera
2023-12-18, 02:02
Medlem
Citat:
Nej, De är ockupanter ditt hjärndöda spånhuvud. Du är ju fan för dum för att förstå vad du läser. Gått i Koranskola för länge?
Det är du som resonerar som en jävla kretin som tror att du får mörda folk hur du vill utan att de får försvara sig. Jävla arablogik.

Det är inget koncentrationsläger. Vart har alla miljarder i stöd tagit vägen? Varför slutade man bygga vattenreningsverket? Svara på de här två frågorna ditt inavlade spån.
De enda som har haft utrotning av någonm på agendan är Palestinierna. Om Israel velat utrota palestinerna varför har de isf palestinier i sitt parlament och i sin militärledning? Låter jävligt märkligt om du frågar mig. Varför har Palestinier i israel samma rättighheter som judarna?

Ja, genom total utplåning av det arabiska folket.

Jaha, så svenska folket är ockuperade av en 1/4 så stor folkgrupp? Är svensken frihetsberövad i ett koncentrationsläger?

Det är ett koncentrationsläger, per definition.

Du har uppenbarligen inte läst Likuds charter, där man tydligt påpelar att utplåning av araber inom det tidigare palestinska området är målsättningen. Prova börja där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in