2023-12-17, 20:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Runt 70 k på tuben har han fått under en månad. Memmo lär väl inbringa endel även det!

Han drar nog in runt 100k/ månad. Men det gör ju inte något om man bränner skiten på allt möjligt. Sen är ju inte inkomst som avgör hur du är som människa!
Bara för att han säger det betyder det ju inte att det är sant.
Sen ska han betala skatt på dem pengarna så han inte åker dit för skattefusk, sen kommer fogden ta det mesta.
Citera
2023-12-17, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du menar redan i morgon?? Det säger ju en del om dem som skriver 100+ inlägg och helt plötsligt vänder. Man kan misstänka att dem använder toalettpapper som bordservetter

Det är ett förfall vi bevittnar så det sköter sig ganska bra av sig själv, man kan gott och väl ta sig en löprunda eller en weekend någonstans, så Kräftan hittat på någon ny dumhet. Man förändras inte på ett par timmar.
Citera
2023-12-17, 20:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det är ett förfall vi bevittnar så det sköter sig ganska bra av sig själv, man kan gott och väl ta sig en löprunda eller en weekend någonstans, så Kräftan hittat på någon ny dumhet. Man förändras inte på ett par timmar.

Själv drar jag till Åre kommande veckor men kommer att hålla koll på revyn
Citera
2023-12-17, 20:09
Medlem
wicks avatar
Citat:
Du menar redan i morgon?? Det säger ju en del om dem som skriver 100+ inlägg och helt plötsligt vänder. Man kan misstänka att dem använder toalettpapper som bordservetter

Indeed!
Citera
2023-12-17, 20:12
Medlem
Citat:
Själv drar jag till Åre kommande veckor men kommer att hålla koll på revyn

Det kan bli en underhållande cirkus det här, speciellt då eftersom image är prioritet och verkar göra vad som helst för att upprätthålla fasaden.
Citera
2023-12-17, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Bara för att han säger det betyder det ju inte att det är sant.
Sen ska han betala skatt på dem pengarna så han inte åker dit för skattefusk, sen kommer fogden ta det mesta.

Han har skickat bilder till mig om sina intäkter. Hur det är med skatter vet jag inte. Han har ju inget på en svensk traditionell bank iaf då hade de rykt illa kvickt!
Citera
2023-12-17, 20:18
Medlem
Är Chrippa en sån där queer-person? Trodde länge att grisflickan just vara en flicka?

Funderar på varför han envist kallar honom/henne för "lillen". Är det ett sätt för att få ungen fritt ska välja sitt kön i tonåren, som de andra vänsterdårarna på Söder anser är bäst?

Se
https://sv.wiktionary.org/wiki/lillen
Citat:
lillen
den lille lill*pojken; benämning på yngsta pojken i familjen
Grammatik: substantiv i bestämd form

https://sv.wiktionary.org/wiki/lillan
Citat:
lillan
den lilla lill*flickan; benämning på yngsta flickan i familjen
Grammatik: substantiv i bestämd form

Eller är ett medvetet och aktivt södertörn-försök för att få ungen att förvandlas till den son/hankönsavkomma han aldrig kommer att få?

"Chrippa, din RFSU-medlem i nöden"!
Citera
2023-12-17, 20:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Är Chrippa en sån där queer-person? Trodde länge att grisflickan just vara en flicka?

Funderar på varför han envist kallar honom/henne för "lillen". Är det ett sätt för att få ungen fritt ska välja sitt kön i tonåren, som de andra vänsterdårarna på Söder anser är bäst?

Se
https://sv.wiktionary.org/wiki/lillen

https://sv.wiktionary.org/wiki/lillan

Eller är ett medvetet och aktivt södertörn-försök för att få ungen att förvandlas till den son/hankönsavkomma han aldrig kommer att få?

"Chrippa, din RFSU-medlem i nöden"!

Pucket förstår inte bättre, han har förmodligen lägre iq än en somalier.
Citera
2023-12-17, 21:25
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Han har skickat bilder till mig om sina intäkter. Hur det är med skatter vet jag inte. Han har ju inget på en svensk traditionell bank iaf då hade de rykt illa kvickt!
Lägg upp här då
Citera
2023-12-17, 23:32
Avslutad
Chrippa blev avstängd idag på Flashback haha: (FB) JohanWestlund avstängd för 1.06

Användaren JohanWestlund avstängd för 1.06. Användarnas anonymitet.
Avstängd i 6 månader.
Citera
2023-12-18, 00:42
Medlem
Citat:
Runt 70 k på tuben har han fått under en månad. Memmo lär väl inbringa endel även det!

Han drar nog in runt 100k/ månad. Men det gör ju inte något om man bränner skiten på allt möjligt. Sen är ju inte inkomst som avgör hur du är som människa!

Förmodar att han visade dig den senaste månaden där han har kört mycket ihop med sin bror Jocke och därmed fått mer visningar än normalt.

Skulle säga minst dubbelt så många visningar än normalt och ibland 3* så många. Förmodar också att chrippa inte har de bästa AdSense heller då dessa går i olika tiers.

Så 100k är en expotionell bra månad. Då var jag nog inte ute och cykla när jag skrev ett tidigare inlägg att han drar in en 30-35 lök per månad plus lite memmo. (Ingen dålig lön för det "jobb" han gör)

Har haft en misstanke att han har börjat göra mer saker med sin broder för att få upp sina visningar. Bara titta på sälenresan där han har fått väldigt många visningar och då för att både Jocke och Anjo är med på resan och chrippa är först ut med sina "välredigerade" vloggar.

Öh, öh, öh mannen!
Senast redigerad av Knarkblomman 2023-12-18 kl. 00:49.
Citera
2023-12-18, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Förmodar att han visade dig den senaste månaden där han har kört mycket ihop med sin bror Jocke och därmed fått mer visningar än normalt.

Skulle säga minst dubbelt så många visningar än normalt och ibland 3* så många. Förmodar också att chrippa inte har de bästa AdSense heller då dessa går i olika tiers.

Så 100k är en expotionell bra månad. Då var jag nog inte ute och cykla när jag skrev ett tidigare inlägg att han drar in en 30-35 lök per månad plus lite memmo. (Ingen dålig lön för det "jobb" han gör)

Har haft en misstanke att han har börjat göra mer saker med sin broder för att få upp sina visningar. Bara titta på sälenresan där han har fått väldigt många visningar och då för att både Jocke och Anjo är med på resan och chrippa är först ut med sina "välredigerade" vloggar.

Öh, öh, öh mannen!
Jag vet att Rask har pratat om att november och december är de bästa månaderna på Youtube då företagen är mer benägna att köpa reklamtid inför BF och julhandeln. Har för mig att han maxade 85 tkr en högintensiv månad för att under sommarmånaderna gå ner till 5 tkr. Det var under Baronens storhetstid ska sägas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in