2023-12-16, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Du är Kungen av Sanningen (eller var det Kungen av Satir) 😅..

Det är så enkelt att jag har för mycket tid över.
Satir är ordet.
Sanningen är mycket mer svårfångad, även om den inte borde vara det.
Citera
2023-12-16, 23:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SKOTTEN123
Det är så enkelt att jag har för mycket tid över.
Satir är ordet.
Sanningen är mycket mer svårfångad, även om den inte borde vara det.

Låter bra att du har tid över och inte behöver jobba övertid för dessa geniala skapelser 🎬⭐⭐⭐⭐⭐, då kan det ju även komma en Sanningsvideo med Befälhavare Bergmark tids nog, eller menar ju en Satirvideo 😅.
Citera
2023-12-17, 16:30
Medlem
Den här gjorde jag bra. Rowena fick också vara med.
https://swebbtube.se/w/dFbv1h8YHCkAdodzgbdsug
Citera
2023-12-17, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DennyAbrahamsson
Den här gjorde jag bra. Rowena fick också vara med.
https://swebbtube.se/w/dFbv1h8YHCkAdodzgbdsug

Jag såg den.
Den var bra.

Fast Rowena bör nog lämnas utanför den här röran.
Citera
2023-12-18, 06:21
Medlem
Rowena är väl i allra högsta grad delaktig i den här röran och har en given plats med Batongfikusen samt Bordellmössan😃
Citera
2023-12-18, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belger12
Rowena är väl i allra högsta grad delaktig i den här röran och har en given plats med Batongfikusen samt Bordellmössan😃

Nej.
Citera
2023-12-18, 14:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Belger12
Var är semelmannen?
Den fete lille gurkan...
Haren,
Skrämd och skitnödig 😀😀😀

Fat Tim sitter i sin 2a-hands lgh och är rädd att Batongpolisen ska höja rösten igen, tröstäter sina Semlor och blir bara fetare och fetare.

Såg en video från Göteborg, Fat Tim hade samlat sina följare på en middag, det kan inte funnits många med rätt antal kromosomer vid det bordet, den ene var värre än den andre 😂, vilket gäng!
Citera
2023-12-18, 22:29
Avslutad
Citat:
Fat Tim sitter i sin 2a-hands lgh och är rädd att Batongpolisen ska höja rösten igen, tröstäter sina Semlor och blir bara fetare och fetare.

Såg en video från Göteborg, Fat Tim hade samlat sina följare på en middag, det kan inte funnits många med rätt antal kromosomer vid det bordet, den ene var värre än den andre 😂, vilket gäng!

Det verkar ju som att han har följare som vågar visa sig iallafall! 😎
Förklara varför nån överhuvudtaget skulle vara "rädd" för SHA 70!
Citera
2023-12-18, 22:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Det verkar ju som att han har följare som vågar visa sig iallafall! 😎
Förklara varför nån överhuvudtaget skulle vara "rädd" för SHA 70!

Jag har inte en aning, fråga Fat Tim han vet ju (bevisligen) så blöt i kallingarna han blir/blivit av honom vid ett flertal tillfällen.
Citera
2023-12-18, 22:38
Avslutad
Citat:
Jag har inte en aning, fråga Fat Tim han vet ju (bevisligen) så blöt i kallingarna han blir/blivit av honom vid ett flertal tillfällen.

Har han? Inget jag har märkt! 😅
Citera
2023-12-18, 22:43
Medlem
Metrioids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag vet om den saken. CB är känd för att ljuga sedan tidigare, jag litar ej på vad han säger.
Enligt SHA 70 lögner sprids grova förtal, uppvigling och lögner. Han säger att Rönne överrumplat en oförberedd CB två dagar efter hans frigivande, då CB varit drogad och traumatiserad.
Källa på det är: 3:40 här i videon: https://www.youtube.com/watch?v=U00rSDV7YK4&t=2s

Det finns också en bild på en användares avatar här, som visas i samband med att detta sägs på kanalen: Mycket störda individer har häcklat och hånat. Genom lögner, grova förtal och ren uppvigling:
https://www.bildtagg.se/bild/s6zrcoj0yhmh83hw0b244gvu

Först skulle alltså häcklet och hånet börjat här på Flashback. Sedan skulle en köttbulle (Öystein) nedskruvad i en fåtölj, även han kallad den värsta och ointelligenta av alla sofftrynena (Öystein). Även en synnerligen vidrig individ (Öystein). Som dräglat av lycka för att kunna ge sig på en chockskadad person när han släppts ut från Brigdes of Hope (CB). Sedan har latintunnekrälare (Linus och Denny, verkar han mena). Dessa är enligt vad jag hör i klippet även tandlösa bebisar som lagt ut sofftrynets (Öysteins) sorliga tjuvinspelade skit (intervjun mellan CB och Öystein). Därför kommer karma drabba dessa, i form rättsligt efterspel, är förklaringen jag får till mig genom att lyssna på SHA 70:s program.

Ja, det verkar som att hatet lyser ut ögonen på SHA 70. Jag har väldigt svårt att avgöra vad som är sant i den här historien. Jag tror varken på CB eller på han SHA 70. Jag tror att CB varit inne på Bridges of Hope, jag vet inte hur länge han skulle suttit där om inte SHA 70 agerat. Jag känner ej heller till hur länge folk tvingas sitta inne på Bridges of Hope. 6 månader - 7 år?

Varför skulle Christer få ett skrattanfall när Rönne berättar för CB att SHA 70 påstått att han legat nerdrogad på ett terrornäste?
Finns det ens en möjlighet att man kan bli så störd i huvudet att man skrattar åt det om det vore sant. Tiggarsnuten verkar överdriva något ofantligt.
Citera
2023-12-19, 00:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Metrioid
Varför skulle Christer få ett skrattanfall när Rönne berättar för CB att SHA 70 påstått att han legat nerdrogad på ett terrornäste?
Finns det ens en möjlighet att man kan bli så störd i huvudet att man skrattar åt det om det vore sant. Tiggarsnuten verkar överdriva något ofantligt.

Batongpolisen är en äkta Bedragare, Cykelmössan en ynklig liten Torsk på Thaihoror, nen varför Mössan skrattar på SJ-Biljettklipparens fråga vet vi egentligen inte svaret på!
Eftersom det lilla vi fått se endast är klipp från samtalet, varför får vi inte se hela, ytterst märkligt, men antar att Fega Tjockisen Tim blev rädd och kröp in i sin andrahands-lgh och gömde sej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in