2023-12-17, 12:36
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Brukar det komma hem folk till dig i vita rockar och sätta sprutor i dig? Brukar de sätta på dig tvångströja också?

Ständigt dessa halmdockor. Alla vet hur dessa vacciner kördes ner i halsen på folk och många kände sig pressade att göra något de egentligen inte ville för att återfå sin frihet.

I dementa gamlingar sätts det sprutor i armar av män och kvinnor i vita rockar på på daglig basis på äldreboenden.
Citera
2023-12-17, 12:39
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Det blir nog inte som 2020 igen. Faran är nog över.

Nej eftersom folk inte längre är rädda. Som 2020 kan det bara bli om folk blivit skrämda och itutade att det bara finns ett botemedel mot sjukdomen.
Citera
2023-12-17, 13:16
Medlem
Citat:
De flesta 90-åringar vaccinerar sig. Något du är emot.

Nej, jag är inte emot att 90-åringar vaccinerar sig. Vad har du fått det ifrån?
Citera
2023-12-17, 14:02
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Nej, jag är inte emot att 90-åringar vaccinerar sig. Vad har du fått det ifrån?

Du har spytt galla över covidvaccin ända sedan du började förpesta tråden.
Citera
2023-12-17, 14:07
Medlem
IMBILDENs avatar
Många som får covid löper förhöjd risk att drabbas av blodpropp efteråt. Effekten hänger kvar uppåt ett år.
Citera
2023-12-17, 14:19
Medlem
Citat:
Du har spytt galla över covidvaccin ända sedan du började förpesta tråden.

Nej, det har jag inte. Men jag förstår att en ultrareligiös fanatiker som du drar likhetstecken mellan allt som inte är hämningslös vaccindyrkan och att "spy galla över covidvaccin".

Och jag antar att det är de ovaccinerade 30-åringarna som står för dödsfallen nu, medan de vaccinerade 90-årigarna klarar sig? Med tanke på att du invände mot mitt förra inlägg med "de flesta 90-åringar vaccinerar sig".

Eller kan det vara så att du har fel, igen?

Citera
2023-12-17, 14:19
Avslutad
Citat:
Man är inte fullblodspsykopat bara för att man skriver korrekta inlägg om den här sjukdomen 😂

Tänk om det är du som har feltolkat situationen Tintin? Utan bevis så kan du inte vara helt säker.

Varenda ett av psykopatens inlägg handlar om att förhärliga sig själv och förlöjliga sina meningsmotståndare. Dessutom att promota en produkt som ingen behöver och som redan har dödat och skadat en jäkla massa människor.
För övrigt så kan inte du avgöra vad som är korrekt eftersom du inte sitter med något slags facit i hand.
Citera
2023-12-17, 14:24
Medlem
Citat:
Korrektamundo är oerhört medicinskt kunnig och det är väl ingen nackdel i en medicintråd om covid 19. Hon har faktiskt haft alla rätt i sina inlägg, man kan ju gå tillbaka och kontrollera i historiken. Jag hittar inga fel i alla fall. Sune är ju också en jävla kämpe men han är nog inte lika medicinskt kunnig är min gissning.

Det är ganska svårt att avgöra vad Korrektamundo kan, utöver en massa invektiv och fula ord.

Kurt Sune är nog inte välutbildad men han argumenterar trots det sakligt och på den nivå som man förväntar sig här på vetenskapsforumet.

Det här påverkar starkt hur man tar emot budskapet som de två vill föra fram.
Citera
2023-12-17, 14:25
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Man är inte fullblodspsykopat bara för att man skriver korrekta inlägg om den här sjukdomen 😂

Tänk om det är du som har feltolkat situationen Tintin? Utan bevis så kan du inte vara helt säker.

Problemet med att vetenskapen ändras.. Den här mannen sitter och postar gamla studier som blivit inaktuella och riktar bara in sig på studier som stämmer överens med läkemedelsbolagens narrativ om covid, som bygger på att de ska ha monopol och att världen inte kan öppna om inte deras produkter finns ute på marknaden.

Det finns olika slags lösningar på pandemin och inte bara en som bygger på att allt och alla ska ta ett visst slags läkemedel och fram till dess att det är ute på marknaden måste det vara lockdown och restriktioner.
Citera
2023-12-17, 14:38
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Nej, det har jag inte. Men jag förstår att en ultrareligiös fanatiker som du drar likhetstecken mellan allt som inte är hämningslös vaccindyrkan och att "spy galla över covidvaccin".

Och jag antar att det är de ovaccinerade 30-åringarna som står för dödsfallen nu, medan de vaccinerade 90-årigarna klarar sig? Med tanke på att du invände mot mitt förra inlägg med "de flesta 90-åringar vaccinerar sig".

Eller kan det vara så att du har fel, igen?

Svara på två enkla frågor.

1. Fungerar covidvaccinen. Ja, eller nej.

2. Är covid vaccinen som ges numera på någit vis farliga?
Citera
2023-12-17, 14:42
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Problemet med att vetenskapen ändras.. Den här mannen sitter och postar gamla studier som blivit inaktuella och riktar bara in sig på studier som stämmer överens med läkemedelsbolagens narrativ om covid, som bygger på att de ska ha monopol och att världen inte kan öppna om inte deras produkter finns ute på marknaden.

Det finns olika slags lösningar på pandemin och inte bara en som bygger på att allt och alla ska ta ett visst slags läkemedel och fram till dess att det är ute på marknaden måste det vara lockdown och restriktioner.

Där kom "narrativ" igen😁 Nu väntar jag bara på dina nazismjämförelser rörande besöksantalet på Gröna Lund och hur mycket pengar "Big Pharma" har tjänat på vaccin som förvandlar alla människor till aliens för att skydda mot en snuva. Har jag missat något?
Citera
2023-12-17, 14:43
Avslutad
Citat:
Svara på två enkla frågor.

1. Fungerar covidvaccinen. Ja, eller nej.

2. Är covid vaccinen som ges numera på någit vis farliga?

Jag tar mig friheten att svara...

1. Fungerar till vad? Om det gäller att ta livet av folk så fungerar de alldeles utmärkt. På ett säkert och effektivt dessutom så utrycket "safe and effective" stämmer faktiskt, bara inte i det syftet som folk tror.

2. De är inte bara farliga utan livsfarliga. Och det värsta är att ingen behöver de.

För övrigt kan du inte bara dra åt helvete IMBILDEN, maken till galen människa har nog inte skådats...
Senast redigerad av Antialles 2023-12-17 kl. 14:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in