2023-12-14, 16:53
Medlem
God jul & 2024

Tjena boys! Då har dagen kommit där jag känner mentalt att jag inte kan pressa ut mer än vad jag gjort under kurens gång. Dagen var väntad och jag kände att det var på gång. Jag skulle vilja medge att jag har uppnått något som jag inte tror alls många andra gör på sin första kur med enbart testo only. Jag gick från 75kg till stadiga 88kg som jag ligger på just nu, under en ungefärlig 24 veckors period. Det är något jag är väldigt stolt över. Min glöd och mentalitet kommer aldrig att försvinna, men orken att kötta på den nivån jag gjort nu under en lång period, är inte något jag orkar just nu, mestadels just på grund utav privata skäl och just överlag. Det är fan jobbigt att hålla sin till en fast bulk-diet och inte röra en droppe alkohol överhuvudtaget på flera månader.

Jag har en vial kvar av testo och jag kommer att använda upp den men sedan är jag klar med kuren. Såklart kommer träningen vara kvar varje dag men dieten kommer sänkas till min maintenance nivå. Nu blir det intressant och se hur mycket jag kommer bibehålla efter att jag lägger av, tror jag kommer tappa 3-4kg eventuellt. Kommer att köra nolva under några veckor också.

Det är ju som sagt jul och nyår snart och jag kan fan inte komma på fler ursäkter än jag redan gjort för att skippa att gå ut och röra alkohol och äta bokstavligen skit. Jag har saknat det faktiskt haha!

Men för att inte vara överdrivet negativa här, eller det är ju egentligen inget negativt att hoppa av men; jag kommer att köra på igen, så fucking klart. Aldrig älskat träningen så mycket som när testot fick bubbla runt i min söta lilla kropp. Dock vet jag inte när, vill ta det lugnt ett tag för jag vet inte hur länge jag kan kura innan när går snett i kroppen och produktionen dör totalt, det hade varit mindre roligt.

Detta förblir nog min sista uppdatering under 2023 då det snart vankas nyår. Jag kommer nog in här och delar med mig utav min Pct, hur mycket jag tappat, mående, träning osv...
I see you @IvanDF3 , ska vi säga att vi syns under våren igen och kanske en order av tren ligger i brevlådan? HEHE, can't promise though...

God jul och gott nytt år samtliga som följt tråden! Nu kör vi hårdare 2024 och blir större än någonsin för det är min inställning.

Mvh
Zantori
Citera
2023-12-15, 21:56
Medlem
IvanDF3s avatar
Fantastiskt bra krigat kompis, jag är så otroligt imponerad av dig! Snacka om disciplin. För at inte tala om dina resultat!!

Du gör helt rätt som lyssnar på din kropp och rundar av kuren nu. Klokt och by the book (i alla fall enligt min bok).

"I see you @IvanDF3 , ska vi säga att vi syns under våren igen och kanske en order av tren ligger i brevlådan? HEHE, can't promise though..."

Det tycker jag absolut att vi ska säga! Jag kommer ha med Tren A i mixen maj-augusti, klart du hänger på

Ha nu en riktigt God Jul & Gott Nytt År och passa på att äta lite grismat och ta den där ölen eller glaset med vin som du så tappert avstått i ett halvår...

...vi ses på andra sidan

//Ivan
Citera
2023-12-21, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Fantastiskt bra krigat kompis, jag är så otroligt imponerad av dig! Snacka om disciplin. För at inte tala om dina resultat!!

Du gör helt rätt som lyssnar på din kropp och rundar av kuren nu. Klokt och by the book (i alla fall enligt min bok).

"I see you @IvanDF3 , ska vi säga att vi syns under våren igen och kanske en order av tren ligger i brevlådan? HEHE, can't promise though..."

Det tycker jag absolut att vi ska säga! Jag kommer ha med Tren A i mixen maj-augusti, klart du hänger på

Ha nu en riktigt God Jul & Gott Nytt År och passa på att äta lite grismat och ta den där ölen eller glaset med vin som du så tappert avstått i ett halvår...

...vi ses på andra sidan

//Ivan
Tack min vän för dom fina orden! Och ja, alkoholen kommer rusa genom kroppen och avnjutas som aldrig förr. Tog några öl till maten förra lördagen och jäklar, det är något jag saknat. Nästan glömt bort smaken tills att den flög ner i min hals, yummy!

Jag kan nästan redo nu känna att något inte känns rätt i kroppen, trots att det bara gått en vecka, det känns tomt på något sätt? Är lite mer trött än vanligt men sköter kosten och sömnen väl. Tänkte hoppa på min Pct strax också, inte direkt en wow-pct men bättre än ingenting tänker jag.
Citera
2023-12-21, 21:33
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Tack min vän för dom fina orden! Och ja, alkoholen kommer rusa genom kroppen och avnjutas som aldrig förr. Tog några öl till maten förra lördagen och jäklar, det är något jag saknat. Nästan glömt bort smaken tills att den flög ner i min hals, yummy!

Jag kan nästan redo nu känna att något inte känns rätt i kroppen, trots att det bara gått en vecka, det känns tomt på något sätt? Är lite mer trött än vanligt men sköter kosten och sömnen väl. Tänkte hoppa på min Pct strax också, inte direkt en wow-pct men bättre än ingenting tänker jag.

Vet exakt vad du menar med "det känns tomt på något sätt?". Något som fanns, fattas. Inte sant? Det här kände jag av extra tydligt när jag klev av Tren A.

Men det är bra; låt kroppen vila lite nu så kommer tomten med en Tren-kur i maj
Citera
2023-12-23, 12:43
Medlem
Citat:
Vet exakt vad du menar med "det känns tomt på något sätt?". Något som fanns, fattas. Inte sant? Det här kände jag av extra tydligt när jag klev av Tren A.

Men det är bra; låt kroppen vila lite nu så kommer tomten med en Tren-kur i maj
Precis! Verkligen. Känns jäkligt tomt.

Du, jag är sugen på att prova på Tren och många hade nog sagt att det är för tidigt, blabla. Men vi får se. Du hade nog varit en bra vägledare att ha vid min sida då jag inte riktigt "studerat" just tren tillräckligt mycket för att veta allt. Hört att det är det värsta av det värsta men många säger att dom mår som kungar på tren också. Hade behövt hjälp med just kur delen senare fram men det tar vi nog då.
Ha en underbar jul imorgon och framöver, god jul, Ivan!
Citera
2023-12-24, 09:31
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:

Du, jag är sugen på att prova på Tren och många hade nog sagt att det är för tidigt, blabla. Men vi får se. Du hade nog varit en bra vägledare att ha vid min sida då jag inte riktigt "studerat" just tren tillräckligt mycket för att veta allt. Hört att det är det värsta av det värsta men många säger att dom mår som kungar på tren också. Hade behövt hjälp med just kur delen senare fram men det tar vi nog då.

Citat:

Jag ser mig själv som nybörjare på Tren. Bara kört två kurer och bara 100 mg e3d. Det tog mig 13 år att våga prova Tren. Det är helt otroligt potent. Det är som att plötsligt få en sjunde växel. Jag upplevde inget av alla de skräckhistorier man hört. Förutom de helt galna svettningarna som infaller ett par veckor in i kuren och sedan dröjer sig kvar i veckor efter att jag klivit av Tren. Nu körde jag så lite att det är möjligt att jag skulle få sides om jag skulle legat högre. För mig räckte dock den här mängden Tren. Det är wow, helt enkelt

God Jul på dig också, ho-ho-hoo!
Citera
2024-01-03, 20:47
Medlem
Vad ska man säga?

Ja.. precis som titeln lyder så vafan ska man säga, dagen kom där jag fick möta mina synder helt enkelt. Jag torskade! Blev tvungen att pissa av snutar och ja.. det finns väl kvar i kroppen ännu då sista sprutan var ca en vecka sedan. Fyfan vad trist och jag känner mig helt tom.
Jag ser ju inte naturlig ut för fem öre, men har försökt hålla mig under radarn så jävla länge men tillslut hände det man inte trodde skulle hända. Har ju sagt att jag ska facea konsekvenserna men nu när väl man ska göra det är det en annan femma.

Har haft skitkul dock, det ska jag inte glömma, men här tar nog resan slut faktiskt om jag inte av någon anledning går loco när jag är äldre.

Nån som har erfarenhet gällande böter osv?

Härmed är jag ute och gamet och jag önskar er alla lycka till, stora lycka till önskningar till torran och Ivan!
mvh
Citera
2024-01-06, 02:39
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Vad ska man säga?

Ja.. precis som titeln lyder så vafan ska man säga, dagen kom där jag fick möta mina synder helt enkelt. Jag torskade! Blev tvungen att pissa av snutar och ja.. det finns väl kvar i kroppen ännu då sista sprutan var ca en vecka sedan. Fyfan vad trist och jag känner mig helt tom.
Jag ser ju inte naturlig ut för fem öre, men har försökt hålla mig under radarn så jävla länge men tillslut hände det man inte trodde skulle hända. Har ju sagt att jag ska facea konsekvenserna men nu när väl man ska göra det är det en annan femma.

Har haft skitkul dock, det ska jag inte glömma, men här tar nog resan slut faktiskt om jag inte av någon anledning går loco när jag är äldre.

Nån som har erfarenhet gällande böter osv?

Härmed är jag ute och gamet och jag önskar er alla lycka till, stora lycka till önskningar till torran och Ivan!
mvh

Nämen var fan då! Snacka om otur. Jag förstår att det är jävligt...olustig och lämnar en jobbig känsla i kroppen. Hur gick det till? Knallade de bara in och haffade alla som tränade där och då eller valde de ut de med uppenbar stor fysik?

Jag har ingen aning om böter och tänker att det kanske är värre att hamna i registret? Hur som helst, jag hoppas också att det ordnar sig till det allra bästa för dig, kompis!

Så stora lyckönskingar till dig också! Tack för den som jag (och Torran) fick av dig!

//Ivan
Citera
2024-01-11, 18:23
Medlem
Citat:
Nämen var fan då! Snacka om otur. Jag förstår att det är jävligt...olustig och lämnar en jobbig känsla i kroppen. Hur gick det till? Knallade de bara in och haffade alla som tränade där och då eller valde de ut de med uppenbar stor fysik?

Jag har ingen aning om böter och tänker att det kanske är värre att hamna i registret? Hur som helst, jag hoppas också att det ordnar sig till det allra bästa för dig, kompis!

Så stora lyckönskingar till dig också! Tack för den som jag (och Torran) fick av dig!

//Ivan
För att inte säga för mycket så knackade några herrar på hos mig, du kan nog räkna ut resten själv.

Inte hört något, inte fått något på posten än. Så det är bara att vänta. Det blir nog dagsböter.
Citera
2024-01-12, 08:00
Avslutad
Citat:
För att inte säga för mycket så knackade några herrar på hos mig, du kan nog räkna ut resten själv.

Inte hört något, inte fått något på posten än. Så det är bara att vänta. Det blir nog dagsböter.

Fyfan vad surt när du klarat dig så länge😵‍💫
Citera
2024-01-12, 14:06
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:

Ajdå och f*n, hoppas det gick som minst sämst i alla fall!!
Citera
2024-01-12, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Fyfan vad surt när du klarat dig så länge😵‍💫
Jo, det är jäkligt tråkigt. Tycker att dom prioriterar helt fel, men det är ju olagligt så vi vet ju vad vi riskerar men tycker att Mohammed och Ali som påverkar de våldsbejakande gängens verksamhet kan skaka galler och betala lite böter istället för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in