2023-12-15, 19:45
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Verkligen! Du missade väl inte det här hemska fallet!!
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/KnVBpX/lauren-dog-i-covid-vaknade-efter-24-minuter

Nej. Det läste jag också. Fullt frisk 24-åring. Fullt frisk innan hon drabbades av covid vill säga. Hemskt det här. Man undrar vilka de samhällsekonomiska effekterna blir på sikt. Jag undrar även om viruset sätter sig på hjärnan. Speciellt hos barnen. Diagnoserna ökar ju hela tiden. Somliga menar att viruset letar sig in i hjärnbalken.
Citera
2023-12-15, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Nej. Det läste jag också. Fullt frisk 24-åring. Fullt frisk innan hon drabbades av covid vill säga. Hemskt det här. Man undrar vilka de samhällsekonomiska effekterna blir på sikt. Jag undrar även om viruset sätter sig på hjärnan. Speciellt hos barnen. Diagnoserna ökar ju hela tiden. Somliga menar att viruset letar sig in i hjärnbalken.
Det vet du väl att det göt. Du vet vad vaxxet orsakar med
Citera
2023-12-15, 19:46
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyachef
Vaxxet verkar döda dem som tog det! Var det med i planen att ni skulle döda folk med både viruset och vaxxet?

Viruset är 1000 gånger dödligare än vaccinet.
Citera
2023-12-15, 19:47
Medlem
Citat:
Viruset är 1000 gånger dödligare än vaccinet.
Viruset med mindre än 1% dödlighet?
Citera
2023-12-15, 19:49
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Viruset med mindre än 1% dödlighet?

Hur stor dödlighet har vaccinet? Dör 1 av 10 vaccinerade?
Citera
2023-12-15, 19:55
Medlem
Citat:
Hoppas inte att det faktum att hon tog sin senaste boosterdos bara tre dagar innan hjärtstilleståndet spelade in. 😉
Citera
2023-12-15, 20:00
Medlem
Citat:
Hur stor dödlighet har vaccinet? Dör 1 av 10 vaccinerade?
Det verkar vara en jävla massa mer människor som dör av någon konstig anledning? Jag undrar om det beror på att man skapade ett virus i ett labb, släppte ut det på befolkningen, hade ett giftvaxx redo för utkörning och sedan vaxxade så många stackare som möjligt? Pfizer Moderna tjänade storkovan under tiden? Skumt hur det där fungerar.
Citera
2023-12-15, 20:04
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Hoppas inte att det faktum att hon tog sin senaste boosterdos bara tre dagar innan hjärtstilleståndet spelade in. 😉

Hon hade tyvärr inte tagit något vaccin mot covid.
Citera
2023-12-15, 20:05
Medlem
Citat:
Bevis.
Citera
2023-12-15, 20:05
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Det verkar vara en jävla massa mer människor som dör av någon konstig anledning? Jag undrar om det beror på att man skapade ett virus i ett labb, släppte ut det på befolkningen, hade ett giftvaxx redo för utkörning och sedan vaxxade så många stackare som möjligt? Pfizer Moderna tjänade storkovan under tiden? Skumt hur det där fungerar.

De som släppte ut viruset var nog inte samma som skapade vaccinet.
Citera
2023-12-15, 20:07
Medlem
Citat:
Gräver man lite framkommer det att hon fick sin tredje boosterdos bara tre dagar innan hjärtstilleståndet.
Citat:
I got a bivalent booster (it was my 3rd booster) 3 days before cardiac arrest
https://www.reddit.com/r/IAmA/comments/18fxpla/comment/kcxbji0/
Citat:
I did get vaccinated. After J&J I got multiple boosters, last of which was 3 days before my cardiac arrest
https://laurencanaday.substack.com/p/ask-me-anything/comment/45263224
Citera
2023-12-15, 20:07
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Har barn hamnat på sjukhus pga COVID är det per definition farligt för barn. Att som du sitta och svamla om att det INTE är farligt för barn är pinsamt.

Du har fel.

Vad som helst kan vara farligt för barn. Att vara på fel plats vid fel tillfälle är också farligt, vid händelse av trafikolycka.

Varför bryr du dig bara om farlighet när det gäller ett enskilt virus? Finns det inte saker som är farligare för barn än covid?

Om covid vore på riktigt farligt hade inte någon förälder låtit sina barn gå till skolan eller förskolan. Det var så ett tag initialt under pandemin, men det där har de flesta släppt för länge sedan. Men inte du!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in