2023-12-14, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggevandrer
De vil vel ikke dele , har 2 navn , trenger bekreftelse, så skal navnet bli droppet her, innsyn trenges heller ikke ,bare bekreftelse på navn.

Evt bare gi avhørt din info/teori som har mer kapasitet og ressurser til og etterforske? Jeg har personlig ikke tro på at politi med viten og vilje har skyvd ting under bordet. De har jo etterforsket flere av sakene grundig. Må også huske at sakene ble anmeldt i forskjellige kommuner etter st jonas flyttet. Også begrenset hva politiet kan gjøre med en uskjennt skilkelse har kastet stein på terrassen liksom. Men det er jo også det som kanskje har vært litt vanskelig for politiet, og se alvorligheten og sammenhengen med sakene over tid spesiellt vanskelig og se hennleagte saker i sammenheng med nye kanskje?🤷‍♂️
Citera
2023-12-14, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generell1
De har jo etterforsket flere av sakene grundig. Må også huske at sakene ble anmeldt i forskjellige kommuner etter st jonas flyttet.

Nettopp! Bare det gjør jo at det har vært flere etterforskningsledere, og ikke kun én. Dessuten står det vel sikkert flere steder i media hvem som har vært etterfoskningsleder(e) i saken(e). F.eks. tok det bare noen sekunder å finne etterforskningsleder for brannen i bobilen.... And***s Sv*ns*i K*a**en (reaelvmm).

Jeg tror heller ikke at politiet med viten og vilje har skyvd slike ting bort/under bordet.
Citera
2023-12-14, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klinke
Nettopp! Bare det gjør jo at det har vært flere etterforskningsledere, og ikke kun én. Dessuten står det vel sikkert flere steder i media hvem som har vært etterfoskningsleder(e) i saken(e). F.eks. tok det bare noen sekunder å finne etterforskningsleder for brannen i bobilen.... And***s Sv*ns*i K*a**en (reaelvmm).

Jeg tror heller ikke at politiet med viten og vilje har skyvd slike ting bort/under bordet.

Derfor skriver jeg om det enten er etterforskeren eller sjefen til etterforskeren som kan ha involvering i dette. Hvis det er flere etterforskere, kan det også gjelde sjefen. Jeg er absolutt ikke ute etter å kaste skyld på noen, men det går rykter om at det er to korrumperte politifolk i HØ... Som nevnt tidligere så leser folk fra politiet og media her, så jeg føler at denne teorien bør diskuteres. Kanskje noen sitter med mer informasjon som kan belyse saken. Rykter er rykter.

Vi kan ikke gi opp så lett. Vi har sett hvor korrupt politi kan bli.
Citera
2023-12-14, 20:22
Medlem
Citat:
Derfor skriver jeg om det enten er etterforskeren eller sjefen til etterforskeren som kan ha involvering i dette. Hvis det er flere etterforskere, kan det også gjelde sjefen. Jeg er absolutt ikke ute etter å kaste skyld på noen, men det går rykter om at det er to korrumperte politifolk i HØ... Som nevnt tidligere så leser folk fra politiet og media her, så jeg føler at denne teorien bør diskuteres. Kanskje noen sitter med mer informasjon som kan belyse saken. Rykter er rykter.

Vi kan ikke gi opp så lett. Vi har sett hvor korrupt politi kan bli.

"Hvis det er flere etterforskere?" Selvfølgelig er det flere etterforskere, det er da ikke kun én mann som sitter og etterforsker hele "sulamitten" alene! "Som nevnt tidligere så leser folk fra politiet og media her, så jeg føler at denne teorien bør diskuteres." Bør det diskuteres fordi de leser her inne??

Vi kan ikke gi opp så lett?? Gi opp hva? Jeg har ikke gitt opp!
Dersom du ønsker navn på etterforskere, er det da vel bare å lese litt, så finner du det :-P
Citera
2023-12-14, 20:24
Medlem
Citat:

1 av 2 korrekt, neste navn S B , jeg venter...
Citera
2023-12-14, 21:04
Medlem
Citat:
1 av 2 korrekt, neste navn S B , jeg venter...

Du behøver ikke å vente, det er bare å lese litt i media og undersøke selv...
Citera
2023-12-15, 20:10
Medlem
Citat:
Du behøver ikke å vente, det er bare å lese litt i media og undersøke selv...

Fant du andre etterforskere?
Citera
2023-12-16, 11:12
Medlem
Nottelitens avatar
Från Nrk :
Elin Aarseth opplevde en mors verste mareritt. Sønnen Jonas Aarseth Henriksen ble skutt og drept.
– Det er vanskelig å forstå at noen valgte at Jonas ikke skulle få leve lenger. Jeg føler jeg våkner til et mareritt hver dag, sier Elin.

Det har snart gått fire måneder siden Jonas Aarseth Henriksen ble funnet skutt og drept ved en hytte i Nes i Ådal. Fem mennesker har blitt pågrepet og siktet for drap eller medvirkning til drap. Én har sluppet ut av varetekt, men han er fortsatt siktet.

Alle fem nekter for å ha hatt noe med drapet å gjøre.

Elin sier det er absurd og surrealistisk at noen har drept sønnen.

– Jonas var full av liv. Han var morsom. Han tok hele rommet når han kom inn.
länk till artikeln :
https://www.nrk.no/osloogviken/mors-...dal-1.16673705
Citera
2023-12-16, 11:18
Medlem
Citat:
Fant du andre etterforskere?

Jeg har ikke prøvd. Jeg skrev den jeg fant med en gang, og gadd ikke å se videre. Jeg har ikke tenkt å "etterforske" politiet, og lete etter etterforskere.
Citera
2023-12-16, 11:53
Medlem
Nottelitens avatar
Från låst artikel i Østlendingen :
Jonas Aarseth Henriksens søster, Ida Aarseth Pedersen, ber folk slutte å spekulere og spre rykter om hennes avdøde bror.
Hun vet at det har blitt skrevet mye på nett. Selv har hun ikke orket å lese så mye av det.

– Jeg har hatt en opplevelse der jeg har blitt konfrontert av en jeg ikke kjenner, der han antydet hva han mente måtte være motivet. Det synes jeg er respektløst, rett og slett. Det er vondt nok å gå gjennom dette fra før av.

Spekulasjonene har ikke vært begrenset til drapssaken og Jonas. Hun og mannen har også opplevd at det har gått rykter om dem.

– Det har vært spekulert mye om mitt liv, og mitt forhold. Noen gikk så langt at de kunne «bekrefte» at det var slutt mellom mannen min og meg allerede under bisettelsen. Det er også noe som gjør alt mer belastende, at du må deale med sånne rykter, sier hun.

Mannen hennes forsøkte å avlive ryktene ved å skrive et innlegg på Facebook og gå i rette med ryktespredningen.
länk till artikeln :
https://www.ostlendingen.no/jonas-so...s/5-69-1618570
Citera
2023-12-17, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Från låst artikel i Østlendingen :
Jonas Aarseth Henriksens søster, Ida Aarseth Pedersen, ber folk slutte å spekulere og spre rykter om hennes avdøde bror.
Hun vet at det har blitt skrevet mye på nett. Selv har hun ikke orket å lese så mye av det.

– Jeg har hatt en opplevelse der jeg har blitt konfrontert av en jeg ikke kjenner, der han antydet hva han mente måtte være motivet. Det synes jeg er respektløst, rett og slett. Det er vondt nok å gå gjennom dette fra før av.

Spekulasjonene har ikke vært begrenset til drapssaken og Jonas. Hun og mannen har også opplevd at det har gått rykter om dem.

– Det har vært spekulert mye om mitt liv, og mitt forhold. Noen gikk så langt at de kunne «bekrefte» at det var slutt mellom mannen min og meg allerede under bisettelsen. Det er også noe som gjør alt mer belastende, at du må deale med sånne rykter, sier hun.

Mannen hennes forsøkte å avlive ryktene ved å skrive et innlegg på Facebook og gå i rette med ryktespredningen.
länk till artikeln :
https://www.ostlendingen.no/jonas-so...s/5-69-1618570

Ja her ser man hvor sykt miljøet i Høna er. Alle er redde for eget skinn. Derfor blir det masse rykter som spres. Tipper dette dessverre gir etterforskerne trøbbel også. Men de rette blir tatt og dømt til slutt i denne saken. Også de som foreløpig er fri.
Citera
2023-12-17, 17:21
Medlem
[quote=Notteliten|86716030]Från låst artikel i Østlendingen :

[quote=Nn4|86723749]Ja her ser man hvor sykt miljøet i Høna er. Alle er redde for eget skinn. Derfor blir det masse rykter som spres.

Denne biten med nettet må nok denne tråden her ta skylden for.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in