Citat:
Du och jag har olika uppfattningar om vad som är en bra förälder.Att reta sitt barn så det börjar gråta, och sen fortsätta reta barnet så att det gråter ännu mer är enligt mig inte att vara en bra förälder (jocke)
Att inte respektera barnets privatliv genom att konstant exponera barnet, speciellt i känsliga situationer, för hela världen är enligt mig inte att vara en bra förälder (jocke)
Att göra skillnad på sina barn och prioritera/favorisera det ena barnet är inte att vara en bra förälder (jocke)
Att ignorera sitt barn som gråter för att man ska ta bilder med fans är inte att vara en bra förälder (chrippa)
Att ens barn inte ens har en egen säng är inte att vara en bra förälder (chrippa)
Din och min uppfattning om vad rik är skiljer sig en del...
Rika människor äger sina egna hus, t.o.m medelklass människor äger sina egna hus. Jockes hus står på firman.
Rika människor äger sina bilar. Jockes dyra bilar står på firman.
Rika människor betalar för sina egna märkeskläder. Jocke köper dem på firman som content.
Rika människor har råd att betala sina egna resor utomlands. Jocke tar det på firman som content.
Rika människor har inte skulder, eller enbart skulder i samma värde som tillgångar. Chrippa har ca 2 miljoner i skulder och inga tillgångar.