Citat:
Ursprungligen postat av
KirkenesCowboys
En tidsfråga innan någon muslim dödar mängder med skandinaver någonstans i Skandinavien. Massinvandringen har förstört våra länder i grund och botten och ska vi någonsin leva tryggt igen så måste vi skicka hem invandrarna.
Jag tror du har rätt. Det kommer säkert att ske inom de tre närmsta åren, innan nästa riksdagsval.
Då kaaaanske ett par procent av vänsteridioterna som ännu inte fattat, fattar.
Kanske. Efterblivna idioter som användaren
sonicguide tar det dock ganska mycket för att övertyga. De som ännu håller emot förnuftets seger över den inlärda och trygga åsiktskorridoren har byggt sina mentala borgar väl, och håller sig krampaktigt kvar i sina föreställningar.
Men ändå. Tror det av dessa terrordåd kommer resultera i en stor seger för SD i valet om 3 år.
De flesta fattar vid det här laget.
Fan, det är nästan så att jag vill att såssarna ska styra under en mandatperiod där hundratals svenskar slaktas i något bestialiskt islamist-dåd, utfört av socialdemokratiska imamer och deras följare. Det hade varit kul att se dem försöka slingra sig ut ur slutledningsförmågan, att deras egen politik fört dem dit.
Men för människors och landets bästa hoppas jag det inte händer, att det sker på en SD-ledd mandatperiod. Trots att det då blir spott och mentalsjuka påhopp från S,MP,V,C, som försöker få det till att
om vi bara hade gått med på terroristernas krav..