2023-12-14, 06:06
Bannlyst
Hej

Har börjat vakna varje natt av att det kliar i halsen. Ingen rethosta direkt utan mer en kliande känsla i halsen. Vilka tabletter är bäst att ta mot detta? Fishermans friend?
Citera
2023-12-14, 12:46
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnOroligSjal
Hej

Har börjat vakna varje natt av att det kliar i halsen. Ingen rethosta direkt utan mer en kliande känsla i halsen. Vilka tabletter är bäst att ta mot detta? Fishermans friend?

Bafucin. Finns på apoteket med två olika smakvarianter. Lindrar och lenar i halsen.
Citera
2023-12-14, 13:07
Medlem
Du skulle kunna testa Gelorevoice.
Citera
2023-12-14, 19:29
Medlem
figoos avatar
Citat:
Hej

Har varit med om liknande kring känning i halsen i samband med sömn men det gick över efter ett tag, oklart vad det berodde på. En åtgärd jag införde i samband med det var att inte sova nära mobil eller att ha mobil på flygplansläge vid sömn men tveksamt om strålning från mobil hade ett samband till problemet med halsont/kliande hals.
Senast redigerad av figoo 2023-12-14 kl. 19:33.
Citera
2023-12-15, 22:07
Medlem
figoos avatar
Citat:
Hej

Inte för att skapa oro men känning i halsen kanske kan ha koppling till hjärtat men jag vet inte exakt. Är själv lite bekymrad över att det kan vara något åt det hållet för min egen del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in