2023-12-13, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Jo tanken slog mig också .. Men jag gillar tanken av det och hoppas verkligen att det är sant 😂 skulle inte förvåna mig om ungen är mer lik jocke sen isf 🥰

Poppar ungen ut med väst och solglasögon vet vi vart hon har varit filurat någonstans
Citera
2023-12-13, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Vilket svin den killen är, psykopat deluxe. Men läser även att Julias mamma skrev att Chrippa inte skrivit på & godkänt adressändringen så C inte kunde fortsätta inskolningen på förskolan i Örebro.

Vilken råtta han är Chrippa, " världens bästa farsa "

Vilken loser han är, praktexempel på pissiga oansvarig farsa
Citera
2023-12-13, 20:28
Avstängd
Citat:
Vilket svin den killen är, psykopat deluxe. Men läser även att Julias mamma skrev att Chrippa inte skrivit på & godkänt adressändringen så C inte kunde fortsätta inskolningen på förskolan i Örebro.

Vilken råtta han är Chrippa, " världens bästa farsa "

Man vill verkligen bara slå till Skuldberg. Så jävla vidrig människa. "Lever livet" 😄 Du umgås med Jocke, Luggen och Linnea. Samhällsskrapet.
Citera
2023-12-13, 20:32
Medlem
https://www.salengodset.se/sv/2051061/fjallgodset---luxurious-winter-wonderland

Säsongen inte riktigt igång ännu i Sälen…

Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Chrippa i vloggen "Jag har handlat mat för 1200kr, borde få en klapp på ryggen" " Jag har handlat tacos till alla" Fan va det tar för honom att betala det så han måste nämna det för alla.

Någon som vet vad huset kostar? Försökte hitta det men gick sådär.
Citera
2023-12-13, 20:42
Avstängd
Varför pratar inte Skuldberg längre om att göra rätt för sig och vara en man?

Grundregel nummer 1 (efter att man inte slår kvinnor och barn) när man födds med kuk är att man får bara säga så om man lever upp till det. Förstår du det Chrippa Skuldberg?
Citera
2023-12-13, 20:58
Medlem
Vad lever han på? Han har ju inget jobb (räknar inte Youtube som ett jobb) och kronofogden vill ju ha sin del av kakan. Hur överlever han?
Citera
2023-12-13, 21:00
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Vad lever han på? Han har ju inget jobb (räknar inte Youtube som ett jobb) och kronofogden vill ju ha sin del av kakan. Hur överlever han?

Fattar inte det heller. Enda jag kan tänka mig är att Jocke står för det mesta och även lånar han, eller ger han pengar. Jocke är trots allt jävligt rik.
Citera
2023-12-13, 21:08
Medlem
geek12s avatar
Haha vilken piffluffare Chrippa är! Mer och mer kommer fram nu.

Chrippa ringer och bråkar med Julia titt som tätt, han har dessutom ringt Henke ”räven” flera gånger o bråkat.
Chrippa har sagt då att han ska göra allt han kan för att förstöra hennes liv.

Seriöst Chrippa vet att du läser detta, du är en liten h*runge, spela cool på sociala medier du, men bakom kulisserna så vill du göra livet till ett helvete för Julia, mamman till ditt barn!!! Är du helt jävla hjärndöd eller.

Att du ens säger såna saker, ” världens bästa farsa ” det är C som drabbas! Julia höll på att skola in henne men du satte käppar i hjulet för det, idiot.
Citera
2023-12-13, 21:15
Medlem
Citat:

Chrippa ringer och bråkar med Julia titt som tätt, han har dessutom ringt Henke ”räven” flera gånger o bråkat.

Seriöst Chrippa vet att du läser detta, du är en liten h*runge, spela cool på sociala medier du, men bakom kulisserna så vill du göra livet till ett helvete för Julia, mamman till ditt barn!!! Är du helt jävla hjärndöd eller.

Att du ens säger såna saker, ” världens bästa farsa ” det är C som drabbas! Julia höll på att skola in henne men du satte käppar i hjulet för det, idiot.
Skönt att julia kommer ut med sanningen nu! Skönt att henke fick sitt straff, nu borde Julia se till att chrippa får sitt
Citera
2023-12-13, 21:20
Avstängd
Citat:

Tänk allt då som inte kommer fram vilken horunge Chrippa är!
Citera
2023-12-13, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Tänk allt då som inte kommer fram vilken horunge Chrippa är!
Linnea kommer aldrig komma ur den där relationen levande
Citera
2023-12-13, 21:34
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:

Vad har jag missat nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in