2023-12-12, 20:39
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Jag har väldigt svårt att förstå fascinationen över My Martens. Hade hon inte för ett kort tag varit "bästis" med Anna "ABC" Book och därmed hamnat i detta forum hade väl få ens vetat att hon finns?
Det är rena slumpen skulle jag tro. Skulle definitivt vara vilken halvkändis som helst om du frågar mig. Det blir ryggdunkningar och drev precis som i högstadiet. (Jag är inte oskyldig själv.)
Citera
2023-12-12, 22:47
Avslutad
Paret M-W har bjudit på julbord ikväll. Undra varför inte Elton var där. https://postimg.cc/jWPLhb8f
Citera
2023-12-12, 23:28
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
En bra försäkring kan även betala vissa delar (kan dom inte) av företagets utgifter vid sjukdom. My kanske har hållit sig flytande på bra försäkringar.
Det brukar vara karenstid när det gäller såna försäkringar och hon var ju dessutom redan sjuk ("hemliga sjukdomen") när hon öppnade porslinsaffären.
Citera
2023-12-13, 09:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det brukar vara karenstid när det gäller såna försäkringar och hon var ju dessutom redan sjuk ("hemliga sjukdomen") när hon öppnade porslinsaffären.
Får väl även hoppas att försäkringsbolagen inte låter sig luras av Mytomanenens tramssjukdommar. Nu har hon ändrat öppettiderna igen. Hennes nya hobby. Att ändra tider. https://postimg.cc/PvGkG3ng Nu kommer han hit igen. Passa på. https://postimg.cc/nC2StRv6
Senast redigerad av Tova. 2023-12-13 kl. 09:28.
Citera
2023-12-13, 09:30
Avslutad
https://ibb.co/Q6WN3fN
Öppet alla dagar fram till jul...
#brasverige
Citera
2023-12-13, 09:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/Q6WN3fN
Öppet alla dagar fram till jul...
#brasverige

Även Söndagar!!!🤣
Citera
2023-12-13, 09:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Även Söndagar!!!🤣
Jorå, det är dock bara en söndag kvar...
Hur ska hon mäkta med detta?

Många julklappstips? Först till kvarn, begränsat antal...
Citera
2023-12-13, 14:26
Medlem
TPLs avatar
"Vi vill kika in och önskar er en mysig Lucia 🕯️

Butiken håller idag öppet 9- 18 och ALLA dagar fram till julafton. Även söndagar 😊 Från och med idag öppnar vi från klockan 09:00 vilket är 1 timme tidigare än våra ordinarie öppettider ❤️

Du hittar inte "bara" blommor i vårat sortiment. Vi jag ett brett sortiment utav julklappar för både för alla.

För att nämna några exempel Inredning, ljus, ljuslyktor, doftljus, porslin, tavlor, Hanstaba, fakirer, vin & champagneglas 🥂 Choklad & praliner 🍫

Vi tar emot presentkort ifrån både Interflora & Euroflorist. Vi hjälper er att förmedla blommor vilket ger en betydligt mer personlig service än om ni själva gör det via nätet 😊
- Välkomna!
"

Favoriten är den här meningen
Vi jag ett brett sortiment utav julklappar för både för alla. 🙄

Hon måste vara rejält desperat nu, snart öppet dygnet runt. Kul med alla pepparkaksburkar efter jul. Vem köper ens innan jul om pepparkakorna kostar 10 kronor styck? 79 kronor för en burk med 8 kakor i.
Citera
2023-12-13, 15:49
Avslutad
Citat:
"Vi vill kika in och önskar er en mysig Lucia 🕯️

Butiken håller idag öppet 9- 18 och ALLA dagar fram till julafton. Även söndagar 😊 Från och med idag öppnar vi från klockan 09:00 vilket är 1 timme tidigare än våra ordinarie öppettider ❤️

Du hittar inte "bara" blommor i vårat sortiment. Vi jag ett brett sortiment utav julklappar för både för alla.

För att nämna några exempel Inredning, ljus, ljuslyktor, doftljus, porslin, tavlor, Hanstaba, fakirer, vin & champagneglas 🥂 Choklad & praliner 🍫

Vi tar emot presentkort ifrån både Interflora & Euroflorist. Vi hjälper er att förmedla blommor vilket ger en betydligt mer personlig service än om ni själva gör det via nätet 😊
- Välkomna!
"

Favoriten är den här meningen
Vi jag ett brett sortiment utav julklappar för både för alla. 🙄

Hon måste vara rejält desperat nu, snart öppet dygnet runt. Kul med alla pepparkaksburkar efter jul. Vem köper ens innan jul om pepparkakorna kostar 10 kronor styck? 79 kronor för en burk med 8 kakor i.
Inga av hennes varor är billiga. Det märks att hon aldrig behövt snåla och leva fattig för egen del. Hon har alltid kunna köpa utan att titta på prislappen. Dumt för henne nu när hon har egen affär. Hon tror att folk handlar oavsett vad det kostar. Men så är det inte. Det varulagret hon har ska säljas och betalas. Kommer hon att lyckas?
Citera
2023-12-13, 15:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Inga av hennes varor är billiga. Det märks att hon aldrig behövt snåla och leva fattig för egen del. Hon har alltid kunna köpa utan att titta på prislappen. Dumt för henne nu när hon har egen affär. Hon tror att folk handlar oavsett vad det kostar. Men så är det inte. Det varulagret hon har ska säljas och betalas. Kommer hon att lyckas?
Fast hon gnällde när hon inte hunnit äta frukost och behövde köpa en färdig smoothie från matbutiken för hela 40:- typ...
Citera
2023-12-13, 16:09
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Fast hon gnällde när hon inte hunnit äta frukost och behövde köpa en färdig smoothie från matbutiken för hela 40:- typ...
Hon klagade på priset för fika på Arlanda också och hon har klagat över hur dyrt det är med "bra råvaror" som till exempel hälsokost och glutenfritt. Men jag har aldrig hört henne klaga när hon äter ute. 🤔

#desperat #skyndafynda
Citera
2023-12-13, 16:24
Avslutad
Citat:

Citat:
Hon klagade på priset för fika på Arlanda också och hon har klagat över hur dyrt det är med "bra råvaror" som till exempel hälsokost och glutenfritt. Men jag har aldrig hört henne klaga när hon äter ute. 🤔

#desperat #skyndafynda
Jag har aldrig någonsin hört henne klaga över dyra inköp, magoperationer, cyklar, gräsklippare, grillar, väskor, har hon glatt köpt och varit så glad. Att hon klagar att en kaffe är dyr är inte för att plånboken ärr tom. Det är för hon har väl läst hos någon annan som klagat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in