2023-12-12, 22:29
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon tror ju att den han gift sig med och hennes familj har hjärntvättat honom för att komma åt pengar
När sonen bodde hemma var mamman anställd som en av sonens assistenter och det var pga detta hon slapp fängelse när sonen pga överdos fick hjärtstopp
Fast det stämmer inte med det tingsrätten skriver.
Han flyttade ihop med sin dåvarande sambo (nu fru) 2010, och 2016 hamnade han på sjukhuset.
Så han hade bott med sin sambo i 6 år och bodde inte med mamman när han hamnade på sjukhuset, men hans mamma hade nyckel till hans lägenhet, så kanske hon var hans personliga assistent hemma hos dem?
2023-12-12, 22:34
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Den har jag inte sett , kan det vara många som pratar arabiska där kanske

Med tanke på antal tittare antar jag att det är en sån grupp ja. Generell anti Sverige.

Citat:
Hon tror ju att den han gift sig med och hennes familj har hjärntvättat honom för att komma åt pengar
När sonen bodde hemma var mamman anställd som en av sonens assistenter och det var pga detta hon slapp fängelse när sonen pga överdos fick hjärtstopp

Nog jobbigt att bli av med jobbet i samma veva också. Ännu en anledning o ha ”rätt”
2023-12-12, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Aha, då är det inte samma som jag tänkte på.
Den jag tänkte på, hennes vuxna son var på sjukhuset, efter hans sjukhusvistelse vägrade sonen att träffa mamman (såg någon kommentar att mamman gav sonen en överdos på tabletter, därför han hamnade på sjukhuset, och därför han vägrar träffa henne, men vet ej om det stämmer)
Mamman anklagar socialen för att gömma den vuxna sonen, och sonens flickvän och familj att hjärntvätta sonen, och hon kräver att få hem sonen, hon har t.o.m försökt få att han ska bedömmas att han inte klarar sig själv, och hon ska få kontroll över honom (omyndighets förklarad typ, godman, eller något sånt)
Hon åker runt i bilen med sin andra vuxna son och letar efter sin "kidnappade son"

Är det den kvinnan som på tiktok delat video där hon erbjuder hittelön 20.000 eller om det var 30.000 för en video på hennes son där han skulle berätta om sin hälsa eller vad det nu var
2023-12-12, 22:44
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borinorr
Är det den kvinnan som på tiktok delat video där hon erbjuder hittelön 20.000 eller om det var 30.000 för en video på hennes son där han skulle berätta om sin hälsa eller vad det nu var
Nej, jag tror hon som erbjuder hittelön letar efter ett omhändertaget barn?
Denna kvinna letar efter sin son som är 30+ och inte vill ha kontakt med sin mamma.
2023-12-12, 22:54
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Ser nu att Null bytt namn till Mo.
Hon erbjuder belöning mot video med hennes son. Dock ingen summa.

Hennes son är 18+, aldrig varit omhändertagen, pappan har sagt till mamman att han är okej men hon tror han döljer honom från henne.

Null/Mo har precis som m@hij@ en son som tagit avstånd.
2023-12-12, 22:56
Medlem
Citat:
Nej den kvinnan tror att det hänt hennes son någonting och att hans adress är falsk , hans arbetsplats också är falsk och att pappan mfl håller honom undan eventuellt för att lura staten på assistentersättning .
Sonens examen som ingenjör ska också vara fejk .
Hon vill att människor ska bevisa för henne att sonen mår bra och de genom filmat material
2023-12-12, 22:57
Medlem
Citat:
Nej, jag tror hon som erbjuder hittelön letar efter ett omhändertaget barn?
Denna kvinna letar efter sin son som är 30+ och inte vill ha kontakt med sin mamma.

I kommentarer skriver hon att han är 20(någonting), minns inte exakt hur gammal
2023-12-12, 22:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Ser nu att Null bytt namn till Mo.
Hon erbjuder belöning mot video med hennes son. Dock ingen summa.

Hennes son är 18+, aldrig varit omhändertagen, pappan har sagt till mamman att han är okej men hon tror han döljer honom från henne.

Null/Mo har precis som m@hij@ en son som tagit avstånd.
ah precis, det var hon som hade live ikväll, det var hon som erbjudit hittelön för en video på sin son.
Det är så många förvirrade människor att det är svårt att hålla dem isär
2023-12-12, 23:00
Medlem
Citat:
Fast det stämmer inte med det tingsrätten skriver.
Han flyttade ihop med sin dåvarande sambo (nu fru) 2010, och 2016 hamnade han på sjukhuset.
Så han hade bott med sin sambo i 6 år och bodde inte med mamman när han hamnade på sjukhuset, men hans mamma hade nyckel till hans lägenhet, så kanske hon var hans personliga assistent hemma hos dem?
Ja , det vet jag inget om . I rätten ang tabletterna slapp hon fängelse för att hon var pressad i egenskap av assistent till sonen , hon påstår ju att den sonen gift sig med är en av hans assistenter så det verkar ju som om hon inte fattat att de var i förhållande
2023-12-12, 23:03
Medlem
Dopys avatar
Citat:
I kommentarer skriver hon att han är 20(någonting), minns inte exakt hur gammal
Mo erbjuder 20 000-30 000 kr för "videoinspelning på bild o ljud. att min son mår bra och är vid liv". Hennes son är idag 26 år gammal.

m@hij@dz@ferovic är den som har en son som hamnade på sjukhus, och sedan påstår att han blev kidnappad från sjukhuset. Fast det finns tingsrätts dokument där sonen säger att han inte vill ha kontakt med sin mamma. Så myndigheterna vet var sonen finns, han är inte försvunnen. Hennes son är idag 39 år gammal, och senast 2022 försökte mamman få godmanskap över sonen igen.
Senast redigerad av Dopy 2023-12-12 kl. 23:06.
2023-12-12, 23:08
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ja , det vet jag inget om . I rätten ang tabletterna slapp hon fängelse för att hon var pressad i egenskap av assistent till sonen , hon påstår ju att den sonen gift sig med är en av hans assistenter så det verkar ju som om hon inte fattat att de var i förhållande
Är du säker på att det är samma fall?
För när jag googlar så verkar hon som försökt döda sonen med tabletter har gjort det 2013-2014.
Och m@hij@dz@ferovic son hamnade på sjukhuset i slutat av 2015 och skulle skrivas ut i början av 2016.
2023-12-12, 23:40
Medlem
Citat:
Är du säker på att det är samma fall?
För när jag googlar så verkar hon som försökt döda sonen med tabletter har gjort det 2013-2014.
Och m@hij@dz@ferovic son hamnade på sjukhuset i slutat av 2015 och skulle skrivas ut i början av 2016.
Ja det är samma kvinna hon ljuger ju inte när hon säger att hon blev frikänd för det blev hon i högre instans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in