2023-12-11, 21:26
Medlem
Lalle46s avatar
Sorry men måste få skriva av mig lite..
#318 vad i hela världen är detta, kan inte sluta skratta!! Han får verkligen gräva fram det lilla fjunet.
"Jag ska slicka daj o göra det härlet för daj"
Nädu din halte tomtajävel,fatta att din näsa är dubbelt så stor som det lilla ekollonet du fått nertill!!
Citera
2023-12-11, 21:35
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#292 är alltså singel nu?
Får det nog tufft på Tinder när han ska chatta med vuxna och förklara vad man kan göra med anus & matolja när man "är nyskiten", skickar selfies ifrån toalettstolen osv. Kommer inte att få en enda dam på tråden.

Han verkade extremt insatt i just anal stimulans den där Mr Hanky.
Jag började undra hur det kom sig att han visste så säkert hur man ska gå till väga för få uppleva "skön urladdning" och "bästa orgasmen" som han uttryckte det.

Det är liksom så jävla specifika instruktioner.
"Var nyskiten. Duscha ordentligt. Smörj lätt med matolja. Inte så det rinner. Jobba med fingrarna. Ligg på magen. Ha en kudde under höfterna. Smek klitoris med andra handen."

Började misstänka att det är så han jobbar på sig själv, dock hävdar han att han inte gillar analt - men "många kvinnor" gör det. Vilka många kvinnor hade han erfarenhet av, han som var gift i säkert 25 år. Var det så han höll på med sin numera ex-fru? Två månader senare och jag sitter fortfarande och funderar på Hank ibland. Han borde hålla en Q&A på gäddgalan.
Citera
2023-12-11, 21:46
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Det regnar gäddor!
https://dumpen.se/2023/12/11/dick-lang-napp-326-karlskrona/
Citera
2023-12-11, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Det regnar gäddor!

Precis.

Dick Lång (Napp #326) Karlskrona

Dick Lång är revisor. Frågan är bara hur
många siffror blir rätt när man lägger all
vaken tid på att sexchatta med minderåriga.
Citera
2023-12-11, 21:55
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Det regnar gäddor!
Jävlar i helvete vilken lång chattlogg. Kilometerlång. Jag måste slänga mobilen på laddning en stund först. Jag kan bara hoppas de tar/tog en sväng norrut mot Kalmar och trålade lite när de ändå var i krokarna för Kalmargäddorna har hållt exceptionellt hög kvalite hittils. Kanske ett långskott men hoppet lever!
Citera
2023-12-11, 22:00
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tv-pejling
Precis.

Dick Lång (Napp #326) Karlskrona

Dick Lång är revisor. Frågan är bara hur
många siffror blir rätt när man lägger all
vaken tid på att sexchatta med minderåriga.

Här kan vi ha lite högre social fallhöjd. Inte första revisorsgäddan heller. Kan mycket datajobbande med tråkiga siffror trigga gäddbeteendet?
Citera
2023-12-11, 22:23
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Här kan vi ha lite högre social fallhöjd. Inte första revisorsgäddan heller. Kan mycket datajobbande med tråkiga siffror trigga gäddbeteendet?

Det kan säkert trigga gäddbetéende, att bokföra är ett nödvändigt ont men många revisorer verkar finna någon sorts nöje i det. Obegripligt för andra med en annan sorts hjärnor.
Men hög social fallhöjd är inte självklart, hans revisorskompisar kan mycket väl vara likasinnade eller i vart fall inte bry sig. Om han hör till kategorin gift/sambo så kan jag tänka mig att hon kommer vara kvar framöver.
Citera
2023-12-11, 22:25
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Pedofilring skriver du. Du kanske inte är så långt bort från sanningen ändå.
En närmare granskning av hans FB-vänner visar att en av dessa jobbar på precis samma företag i Nymölla som en viss #318.

Kanske en tillfällighet, men vi lever i onda tider. #325's kontakter och intressen är skumma, dessa "agents" som bara är fakesidor. Men möbelhandlaren i USA för några år sedan som hade en hemsida med helt vanliga standardmöbler till väldigt höga priser (typ 30'000 dollar för en vit garderob), men där alla möblerna hette som efterlysta barn var ju också en tillfällighet. Jag går och tar på mig foliehatten nu...
Citera
2023-12-11, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Va?! har han varit på dina flickor och du har bara hört det ryktesvägen? Har du inte talat med dem?
Nej nej. Inte mina... han har varit gift förut å har två barn med sin fd fru.
Hade det varit mina barn han varit på då hade jag.......
Citera
2023-12-11, 22:27
Medlem
139s avatar
#326 slog nästan rekord i nonchalant reaktion. Han svarade som en snorunge mitt uppe i ett tv-spel när mamman säger till att han måste städa sitt rum.
"Mm. Japp. Yes. Ska ta tag i det. Mm. Bra."

Jävlar i helvete vad mycket han skrivit. Orkade scrolla igenom typ 1% av de novellerna.
Citera
2023-12-11, 22:28
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Kan ingen fixa en rebus på SnapChatnamnet?

Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Frågar detsamma.

Vem är "Roy" på Snapchat?
Men, jösses! Har ni ens läst inlägget med chattloggen?
https://dumpen.se/2023/12/10/324/
Citera
2023-12-11, 22:33
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Det regnar gäddor!

Trist konfrontation och lite för lång chatt för att orka läsa. Men nicket Dick Lång måste väl vara det bästa i Dumpens historia för oss som ser nöjet i porrskådisnamn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in