2023-12-11, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Har inte haft den typen av symtom på flera år.

Jaså det har du inte?

Från september i år:

Citat:
Jag tror inte de kan hjälpa mig med det. Är förresten sjuk nu i denna stund. Feber, snuva och hosta. Någonting i smittskyddsarbetet har brustit. Kanske borde jag ägna dagen åt att åka t-bana och nysa så mycket jag bara kan? Bistå samhället så att säga....

Citat:
Hur lång tid tar det att bli frisk efter civid? Kan man fortfarande vara sjuk och smittsam efter 14 dagar från första symtom? 20 dagar?

Citat:
Känner mig fortfarande sjuk. Huvudvärk, feber, hosta. Läge att åka till sjukhus?

Sidan 46070 - 46071 i tråden.

Så vilken gång ljög du? Då eller nu?
Citera
2023-12-11, 19:26
Medlem
Citat:
Japp. Det var ju därför massvis av länder införde reserestriktioner.

Alla länder tog bort vaccinpassen när det visade sig att de inte funkade.

Måste säga att det där och då var ganska underhållande att läsa om alla smittoutbrott på vaccinpass-event efter vaccinpass-event och se alla politiker, vaccinfascister och vaccinerade fårskallar stå där med byxorna nere.

Nästan så man längtar tillbaka lite till den där tiden när hela korthuset brakade ihop.
Citera
2023-12-11, 19:29
Medlem
Fick en varning när jag postade denna studie.. pre revied gold standard.publiserad i Nature..https://www.nature.com/articles/s41586-023-06800-3
Telegraph`s artikel om den .https://archive.ph/sJ3ic#selection-2303.61-2307.8
Expose/coffe and covids syn på den.https://expose-news.com/2023/12/10/study-describing-unintended-immune-responses/

Blir väl avstängd nu.....
Citera
2023-12-11, 20:10
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Jaså det har du inte?

Från september i år:

Du är anmäld.
Senast redigerad av IMBILDEN 2023-12-11 kl. 20:16.
Citera
2023-12-11, 21:41
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Jo det är svårt att förstå utifrån att vaccinet aldrig har stoppat någon smitta överhuvudtaget. Att det ens infördes är helt sinnessjukt.

Men när vaccinpass infördes hade ju alla som ville vaccinera sig fått vaccinera sig? Det talar ju emot vaccinets effekt?

Varför ska jag stanna hemma om du är vaccinerad? Vad är ett vaccin för någonting? Om det inte ger något skydd så är det kanske inget vaccin överhuvudtaget.

Men vaccinerade ska få sprida smittsamma virus? Då är det mer ok?

Nej ett resultat av pandemin är att jag inte längre röstar på något av de etablerade partierna, eftersom det helt enkelt inte finns något parti som tog parti mot detta vansinne. Tvärtom uppmuntrades fascismen av de etablerade partierna och moderaterna var nog värst av alla.

Här kan du läsa mer om smittkaoset.
En bra ide är att du vaccinerar dig

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Q7evW8/corona-influensa-rs-virus-mykoplasma-och-kikhosta-sprids

Det är väldigt mycket virus som sprids nu. Speciellt covid.
Citera
2023-12-11, 21:49
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Q7evW8/corona-influensa-rs-virus-mykoplasma-och-kikhosta-sprids

Haha det var precis samma ton förra vintern och det hände inte ett jävla skit. När ska du lära dig att sluta läsa MSM? De vill dig inte väl.

Vad man däremot ska göra för att undvika att bli sjuk överlag är att vistas mycket utomhus, träna och äta nyttigt. Sitta hemma är inte bra för hälsan.
Citera
2023-12-11, 21:59
Medlem
LibraryCops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Jaså det har du inte?

Från september i år:

Jag tänkte väl det! Jag frågade IMBILDEN om detta för ett par veckor sedan men då påstod han att jag mindes fel, och jag orkade inte gå tillbaka och leta.

Det är ju ganska relevant för diskussionen i den här tråden, där IMBILDEN påstår sig inte haft några symtom på flera år trots att han för bara några månader sedan skrivit att han varit sjuk....
Citera
2023-12-11, 22:04
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Haha det var precis samma ton förra vintern och det hände inte ett jävla skit. När ska du lära dig att sluta läsa MSM? De vill dig inte väl.

Vad man däremot ska göra för att undvika att bli sjuk överlag är att vistas mycket utomhus, träna och äta nyttigt. Sitta hemma är inte bra för hälsan.

Många tvingas tyvärr att vistas inomhus i skolan och på sina arbetsplatser.
Citera
2023-12-11, 22:08
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LibraryCop
Jag tänkte väl det! Jag frågade IMBILDEN om detta för ett par veckor sedan men då påstod han att jag mindes fel, och jag orkade inte gå tillbaka och leta.

Det är ju ganska relevant för diskussionen i den här tråden, där IMBILDEN påstår sig inte haft några symtom på flera år trots att han för bara några månader sedan skrivit att han varit sjuk....

Jag har aldrig haft covid19. Jag är nämligen vaccinerad och testar mig regelbundet. Jag är inte sjuk nu trots rekordsmitta. Fler frågor?
Citera
2023-12-11, 22:17
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Många tvingas tyvärr att vistas inomhus i skolan och på sina arbetsplatser.

Ja det är väl toppen så man får träna immunförsvaret lite, till skillnad mot under pandemin?
Citera
2023-12-11, 22:22
Medlem
Citat:

Jaha så till skillnad från Folkhälsomyndigheten rekommenderar du vaccin för personer under 50 utanför riskgrupp?

Vad har du för kvalifikationer att göra det? Varför skulle någon lyssna på dig, en random tomte på Flashback, framför Folkhälsomyndigheten?
Citera
2023-12-11, 22:26
Medlem
Citat:
Jag har aldrig haft covid19. Jag är nämligen vaccinerad och testar mig regelbundet. Jag är inte sjuk nu trots rekordsmitta. Fler frågor?

Jaha så om man är vaccinerad så kan man inte få covid-19?

Var får du all din information från? Du tycks ju veta en massa saker som inte ens Folkhälsomyndigheten känner till.

Dock märkligt att det är "rekordsmitta" med tanke på att runt 90% av svenskarna är vaccinerade. Men det kanske bara är övriga 10% som är smittade nu då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in