Citat:
Ursprungligen postat av
Tuor
Det är bara tokerier för NPCer. Wahlbeck kan tänka själv och det är främmande för er NPCer
Han är alldeles för intelligent för att bry sig om vad totalt värdelösa NPCer tycker om honom.
Han bryr sig inte om vad de få fansen han har kvar tycker heller bör tilläggas. Att han gjort sig omöjlig bland sina kollegor och att ingen någonsin vill jobba med honom mer är ju känt sedan länge och att han numera är djupt skuldsatt och efter detta kommer ännu fler att vägra ta i både hans standup och hans konst eftersom det vore ekonomiskt självmord att förknippas med honom, men att ha den attityden han har mot sina egna fans är totalt oförlåtligt.
Det senaste försvarstalet han körde nu angående senaste fadäsen att han minsann kört detta på sååååå många ställen och folk kommer fram och säger efteråt att det var "det bästa de hört" och liknande är bara det sista skriket från fullblodsnarcissisten. Peter... det var över 30 år sen du körde förbi Pizzeria Pingvin, idag är du inte ens betrodd med ett körkort. Du har själv lagt ut hur ingen vill boka dig och du startade en insamling till din egen födelsedag. Var är de här ryggdunkarna som tycker du är så jävla bra? Dem har du med bett dra åt helvete och kallat för nollor.
Det går inte att göra sig ovän med ALLA bara för att man ska spatsera fram att här kommer jag och skiter i allt jag är unik. Har slutat räkna till diverse avhyvlingar han har slängt iväg mot folk som uppenbarligen gillat honom med kommentarer som "jag skiter väl i vad du säger, det är ingen som bryr sig om vad du säger du är ingen" medans de 6 kommentarerna på hans bonkers-inlägg förvandlas till 5 och sen blir 2... en karriär sen 80-talet och därmed vet nästan hela befolkningen över 30 vem du är pga hur medieklimatet såg ut, ändå finns det inte mer än en handfull som bryr sig om vad du har att säga längre, en av tre är fans och resterande är folk som vill se vad har nu tokstollen sagt.
Projiceringen är så uppenbar den kan bli.
Jag tycker det är så jävla uppenbart narcissistiskt, ena sekunden är det David Icke-konspirationer om ödlor sen är det gammaldags vänster-tugg alá Olle Sarri i filmen Tillsammans med sojakorv och i nästa tror han att han ska rentvå sig själv när han druckit lite och ställa sig att gapa på Jimmy Åkesson vid något folkparks-tal. Nu kommer pöbeln att boka mig igen när de ser att jag är god! De är så jävla lättlurade! Jag kan inte förklara bort det med att han är en konstnärssjäl och hela det där köret mer, han är bara helt enkelt sjuk i huvudet och inte värd att försvara längre. Han har ingen annan än sig själv att skylla för sin undergång. Lovar att dra igång min Heja Björn-DVD efter han begått sitt oundvikliga vansinnesdåd, det är numera hans uppfattning om vad "gå till historien" innebär.